|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | XP- ned fra hylderne? Fra : caz@w
 | 
 Dato :  06-08-02 14:54
 | 
 |  | Jeg har som et rygte hørt ( skulle stamme fra JyllandsPosten), at der skulle
 være så mange problemer med WinXP, at Microsoft overvejer at tage den "væk
 fra hylderen"
 
 Har det mon noget på sig??
 
 Mvh
 Carsten
 
 
 
 
 |  |  | 
  Klitgaard (06-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Klitgaard
 | 
 Dato :  06-08-02 15:04
 | 
 |  | 
 "caz@w" <security_50@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
 news:GyQ39.155$mD4.2094@news.get2net.dk...
 
 > Jeg har som et rygte hørt ( skulle stamme fra JyllandsPosten), at der
 skulle
 > være så mange problemer med WinXP, at Microsoft overvejer at tage den "væk
 > fra hylderen"
 
 Nah, det lyder som, ret stor, and.
 
 --
 ....Klitgaard
 
 
 
 
 |  |  | 
  caz@w (06-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : caz@w
 | 
 Dato :  06-08-02 15:06
 | 
 |  | 
 >
 > Nah, det lyder som, ret stor, and.
 >
 > --
 ..... ja det er jo "agurketid"..    Carsten
            
             |  |  | 
  Jens Peter Karlsen (06-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jens Peter Karlsen
 | 
 Dato :  06-08-02 15:46
 | 
 |  | Det må have været fra deres 1. April udgave.
 
 Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.
 
 On Tue, 6 Aug 2002 15:54:00 +0200, "caz@w" <security_50@jubiipost.dk>
 wrote:
 
 >Jeg har som et rygte hørt ( skulle stamme fra JyllandsPosten), at der skulle
 >være så mange problemer med WinXP, at Microsoft overvejer at tage den "væk
 >fra hylderen"
 
 
 
 |  |  | 
  KeNzO (06-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : KeNzO
 | 
 Dato :  06-08-02 17:27
 | 
 |  | Min det kører perfekt og er utrolig i forhold til de andre Win der er blevet
 lavet
 
 Så det må være en fejl
 Journalisten på JyllandsPosten har enten opfundet den historie eller er han
 fejlinfomeret
 
 
 
 
 |  |  | 
   Snuden (06-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Snuden
 | 
 Dato :  06-08-02 17:37
 | 
 |  | On Tue, 6 Aug 2002 18:27:12 +0200, "KeNzO" <bussemand@operamail.com>
 wrote:
 
 >Min det kører perfekt og er utrolig i forhold til de andre Win der er blevet
 >lavet
 
 Heh... jeg kunne bruge samme argument hvis jeg påstod, at Windows ME
 er det mest stabile MS nogensinde har produceret - har aldrig haft
 problemer med den på _min_ boks :) Men det ville jeg nok ikke slippe
 godt fra.
 >
 >Så det må være en fejl
 >Journalisten på JyllandsPosten har enten opfundet den historie eller er han
 >fejlinfomeret
 >
 Utvivlsomt
 
 --
 Snuden
 
 "I am a river to my people" -Auda abu Tayi
 
 
 |  |  | 
  Claus Tersgov (08-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Claus Tersgov
 | 
 Dato :  08-08-02 11:33
 | 
 |  | 
 "caz@w" <security_50@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse news:GyQ39.155
 > Jeg har som et rygte hørt ( skulle stamme fra JyllandsPosten), at der
 skulle
 > være så mange problemer med WinXP, at Microsoft overvejer at tage den "væk
 > fra hylderen"
 > Har det mon noget på sig??
 Nej, med spejdergaranti!!
 Der er sikkert mange problemer og fejl med XP, men den bliver ikke fjernet
 fra hylderne    Der kommer bare en "opgradering" til et eller andet obskurt beløb...
 Sådan bliver man nemlig verdens rigeste mand..
 Claus
            
             |  |  | 
  Jens Peter Karlsen (08-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jens Peter Karlsen
 | 
 Dato :  08-08-02 13:10
 | 
 |  | Hidtil har alle servicepacks været gratis og mig bekendt er der ikke
 planer om at ændre dette.
 
 Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.
 
 On Thu, 8 Aug 2002 12:33:29 +0200, "Claus Tersgov"
 <Clausnews@hotmail.com> wrote:
 
 >Der kommer bare en "opgradering" til et eller andet obskurt beløb...
 >
 >Sådan bliver man nemlig verdens rigeste mand..
 
 
 
 |  |  | 
   Kim Ludvigsen (08-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Ludvigsen
 | 
 Dato :  08-08-02 14:37
 | 
 |  | >> On Thu, 8 Aug 2002 12:33:29 +0200, "Claus Tersgov" wrote:
 >
 >Jens Peter Karlsen wrote:
 >
 > >Der kommer bare en "opgradering" til et eller andet obskurt beløb...
 >
 > Hidtil har alle servicepacks været gratis og mig bekendt er der ikke
 > planer om at ændre dette.
 
 Måske Claus tænkte på en ny version.
 
 Jeg er forøvrigt nysgerrig, eftersom du ikke just er ny i
 nyhedsgrupperne. Du kommer ofte med relevante svar på andres spørgsmål,
 men hvorfor kan du ikke finde ud af at benytte den gængse standard, når
 du svarer? Det vil sige, kun citere det, der er nødvendigt for
 forståelsen, og så svare under det citerede. Følger du en ny
 Microsoft-standard for besvarelse af indlæg i nyhedsgrupperne, eller er
 det fordi din nyhedslæser placerer markøren oven over det citerede, og
 du ikke orker at flytte den nedad?
 
 --
 Mvh. Kim Ludvigsen
 
 
 |  |  | 
    Jens Peter Karlsen (08-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jens Peter Karlsen
 | 
 Dato :  08-08-02 19:26
 | 
 |  | Jeg skærer gerne i det jeg citerer.
 At svare øverst er det mest hensigtmæssige for de fleste.
 Led eventuelt efter tidligere diskussioner om dette.
 
 Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.
 
 On Thu, 08 Aug 2002 14:36:34 +0100, Kim Ludvigsen <ludvig@mail.dk>
 wrote:
 
 >Jeg er forøvrigt nysgerrig, eftersom du ikke just er ny i
 >nyhedsgrupperne. Du kommer ofte med relevante svar på andres spørgsmål,
 >men hvorfor kan du ikke finde ud af at benytte den gængse standard, når
 >du svarer? Det vil sige, kun citere det, der er nødvendigt for
 >forståelsen, og så svare under det citerede. Følger du en ny
 
 
 
 |  |  | 
  "Morten Bjergstrøm" (08-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : "Morten Bjergstrøm"
 | 
 Dato :  08-08-02 20:24
 | 
 |  | 
 
            Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> skrev:
 > At svare øverst er det mest hensigtmæssige for de fleste.
 Nej. Vi leger ikke Jeopardy. Derfor kommer spørgsmålet først og svaret 
 efter spørgsmålet.
 For at tage et par konkrete eksempler, så er din citatteknik meget 
 uhensigtsmæssigt når der skal citeres i flere niveauer eller når du 
 besvarer lange indlæg.
 > Led eventuelt efter tidligere diskussioner om dette.
 Konklusionen på disse har altid været, at man svarer efter det man 
 svarer på.
 Retningslinierne for citater kan læses på 
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html -- 
 Morten                           http://miljokemi.dk |  |  | 
   Jens Peter Karlsen (09-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jens Peter Karlsen
 | 
 Dato :  09-08-02 02:26
 | 
 |  | Det har du helt ret i, og som du kan se i din newsreader var dit
 indlæg også før dette svar.
 
 Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.
 
 On Thu, 8 Aug 2002 19:23:31 +0000 (UTC), "Morten Bjergstrøm"
 <nospam01@miljokemi.dk> wrote:
 
 >Nej. Vi leger ikke Jeopardy. Derfor kommer spørgsmålet først og svaret
 >efter spørgsmålet.
 
 
 
 |  |  | 
    Kim Ludvigsen (09-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Ludvigsen
 | 
 Dato :  09-08-02 07:18
 | 
 |  | 
 
            Jens Peter Karlsen wrote:
 > 
 > Det har du helt ret i, og som du kan se i din newsreader var dit
 > indlæg også før dette svar.
 > 
 > On Thu, 8 Aug 2002 19:23:31 +0000 (UTC), "Morten Bjergstrøm"
 > <nospam01@miljokemi.dk> wrote:
 > 
 > >Nej. Vi leger ikke Jeopardy. Derfor kommer spørgsmålet først og svaret
 > >efter spørgsmålet.
 Kan du virkelig ikke se problemet ved længere tråde? Det bliver meget
 hurtigt totalt uoverskueligt, hvis vi andre ikke forsøger at rette op på
 fejlcitering.
 Prøv eventuelt at tæl, hvor mange, der svarer efter citatet og hvor
 mange, der svarer før citatet. Overvej så, om du stadig mener, at de
 fleste foretrækker svaret først. Der er forøvrigt oprettet en hel side
 for din slags på hjælpesiderne for de danske nyhedsgrupper:
http://www.usenet.dk/netikette/hardball.html -- 
 Mvh. Kim Ludvigsen
            
             |  |  | 
     Preben Andersen (09-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Preben Andersen
 | 
 Dato :  09-08-02 14:20
 | 
 |  | 
 "Kim Ludvigsen" <ludvig@mail.dk> wrote in message
 news:3D535EAB.D86@mail.dk...
 > Kan du virkelig ikke se problemet ved længere tråde? Det bliver meget
 > hurtigt totalt uoverskueligt, hvis vi andre ikke forsøger at rette op på
 > fejlcitering.
 >
 > Prøv eventuelt at tæl, hvor mange, der svarer efter citatet og hvor
 > mange, der svarer før citatet. Overvej så, om du stadig mener, at de
 > fleste foretrækker svaret først. Der er forøvrigt oprettet en hel side
 > for din slags på hjælpesiderne for de danske nyhedsgrupper:
 > http://www.usenet.dk/netikette/hardball.html Du når ikke længere med Jens Peter. Der er mange, der gennem tiden har
 forsøgt som dig, men jeg tror simpelthen, han er for dårligt begavet til at
 forstå det.
 mvh
 Preben
            
             |  |  | 
  "Morten Bjergstrøm" (09-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : "Morten Bjergstrøm"
 | 
 Dato :  09-08-02 16:44
 | 
 |  | 
 
            "Preben Andersen" <pran@privat.dk> skrev:
 > Du når ikke længere med Jens Peter. Der er mange, der gennem tiden
 > har forsøgt som dig, men jeg tror simpelthen, han er for dårligt
 > begavet til at forstå det.
 Skulle vi ikke holde den tilnærmelsesvis gode tone. Jens Peter kommer 
 med ganske mange glimrende indlæg og derfor bliver det i vid 
 udstrækning også accepteret, at han, måske lidt stædigt?, fastholder 
 sin måde at citere på.
 -- 
 Morten                           http://miljokemi.dk |  |  | 
   Preben Andersen (09-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Preben Andersen
 | 
 Dato :  09-08-02 17:27
 | 
 |  | 
 "Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk> wrote in message
 news:Xns9265B472F5597.miljokemi.dk@172.16.16.111...
 > Skulle vi ikke holde den tilnærmelsesvis gode tone. Jens Peter kommer
 > med ganske mange glimrende indlæg og derfor bliver det i vid
 > udstrækning også accepteret, at han, måske lidt stædigt?, fastholder
 > sin måde at citere på.
 
 Jeg er enig i dine betragtninger for så vidt angår Jens Peters indlæg.
 Spørgsmålet er så, om kvaliteten af indlæg skal afgøre, om afvigende adfærd
 kan accepteres. Selv om hans adfærd skyldes stædighed/dumstædighed, vil jeg
 stadig fastholde, at han må have nogle begavelsesmæssige problemer, når han
 år efter år fortsætter uden at lytte til kritikken.
 
 mvh
 Preben
 
 
 
 
 |  |  | 
 |  |