| Hvad muligheder har man inden for lovens rammer for at "forfølge" f.eks.
 spammere set fra en udbyders synspunkt ?
 Man kan selvfølgelig opsige et abo / aftale, hvis man overtræder
 kundevilkårne, men kan man gå yderligere ?
 Selvom vi har markedsføringslovens §6a, er det jo stort set "gratis"[1] at
 hygge-spamme, kan man holde den krænkende ansvarlig for de resourcer man
 bruger på at forfølge det, eksempler kunne være abuse håndtering, båndbredde
 mm.?
 
 Hvad forhindrer udbydere i at inføre sådan en "klausul" ?
 Jeg er klar over at det er et fåtal af sager hvor man får noget ud af det,
 men taget i betragting af hvad en abuse afdeling koster ved en mellemstor
 udbyder, så undrer det mig hvad der forhindrer folk i at hive nogen af dem
 hjem igen.
 
 Det er primært de juridiske faktorer jeg efterlyser, derfor
 X-fut: dk.videnskab.jura
 
 
 [1] Nogen er nakket, og nogen har fået bøder, men det er %vis få, og først
 efter at have været hele møllen igennem.
 --
 Venlig hilsen
 Sune Storgaard
 Onani gør fri! -Legalize it
 
 
 
 
 |