|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | X-Data Fra : Bent Grin
 | 
 Dato :  04-03-03 13:45
 | 
 |  | Er der nogen der har erfaringer med subj.
 
 --
 Mvh Bent
 
 Fjern "REMOVEBENT" fra min emailadresse!
 
 (Formerly known as Benno88)
 
 
 
 
 |  |  | 
  Trygleren [9000] (04-03-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Trygleren [9000]
 | 
 Dato :  04-03-03 14:14
 | 
 |  | 
 
            > Er der nogen der har erfaringer med subj.
 Har købt et grafikkort der for et års tid siden. Ingen problemer der.
 --
 "Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
 Lars 'Trygleren' Winther
www.hesteskelet.dk/newsgroup |  |  | 
  Ukendt (05-03-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  05-03-03 01:07
 | 
 |  | > Er der nogen der har erfaringer med subj.
 
 Typisk er der ingen problemer med at få leveret hos de fleste netbutikker
 (ja ja - det skal man sige småt - men alligevel)...
 Det primære er vel om de gider bytte / reparere etc. når der opstår
 problemer...
 
 Så at man har modtaget et grafikkort for et år siden - der stadig virker,
 siger jo rent faktisk ikke noget om butikken...
 
 Personligt vil jeg anbefale BJ Trading, til den primære forretning at købe
 hos...
 Jeg har handlet der 15 - 18 gange - og byttet 3 - 4 gange... Alle gange uden
 vrøvl... og hurtigt..
 
 Mvh
 Allan Rasmussen
 
 
 
 
 |  |  | 
  Jimmy (05-03-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jimmy
 | 
 Dato :  05-03-03 04:26
 | 
 |  | 
 "Bent Grin" <bob@REMOVEBENTgrin.dk> wrote in message
 news:b4274p$r2s$1@sunsite.dk...
 > Er der nogen der har erfaringer med subj.
 
 Jeg har den erfaring, at jeg blev svinet til, da jeg tillod mig at bede om
 rabat på et kabinet til 2000 kroner.
 Jeg spurgte efter emailadressen til chefen, da jeg ikke så noget formål i at
 fortsætte dialogen med sælgeren, men denne måtte jeg ikke få.
 Det viste sig senere, at x-data kun har een ansat og at deres seneste
 regnskab vist var på 91.000 i egenkapital, hvilket er en del lavere end de
 125.000 loven kræver for et aps.
 
 Jeg ville aldrig handle der, men altid handle hos shg.dk.
 Der kommer pakken altid dagen efter ved lagervarer og man får løbende mails
 med Track'n'Trace nummer.
 
 De har ingen problemer med returvarer.
 Jeg returnerede et cd-rom-drev og min konto blev krediteret med beløbet, som
 jeg så kunne få udbetalt eller købe for.
 
 Mvh
 Jimmy
 
 
 
 
 |  |  | 
  Agemam (06-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Agemam
 | 
 Dato :  06-05-03 17:48
 | 
 |  | Hej
 
 Shg.dk er SGU heller ikke noget at råbe hurra for. Købte hardware gennem
 dem, og der var bla. et defekt bundkort. Det tog dem 14 dage at forstå, jeg
 ville have mine penge retur.
 Dertil ville de have at man selv skulle teste sit hardware, hvis det ikke
 fungerede. Men ak, ak min maskine var splittet i 10000 stykker og så ville
 Shg.dk have at jeg skulle hente en testseddel på deres hjemmeside (det er
 flot ik!!). Så jeg synes personligt ikke shg.dk er noget specielt.
 
 
 "Jimmy" <nyhedsgruppe@get3_erstat_3_med_2_net.dk> skrev i en meddelelse
 news:07e9a.2$Kq.1@news.get2net.dk...
 >
 > "Bent Grin" <bob@REMOVEBENTgrin.dk> wrote in message
 > news:b4274p$r2s$1@sunsite.dk...
 > > Er der nogen der har erfaringer med subj.
 >
 > Jeg har den erfaring, at jeg blev svinet til, da jeg tillod mig at bede om
 > rabat på et kabinet til 2000 kroner.
 > Jeg spurgte efter emailadressen til chefen, da jeg ikke så noget formål i
 at
 > fortsætte dialogen med sælgeren, men denne måtte jeg ikke få.
 > Det viste sig senere, at x-data kun har een ansat og at deres seneste
 > regnskab vist var på 91.000 i egenkapital, hvilket er en del lavere end de
 > 125.000 loven kræver for et aps.
 >
 > Jeg ville aldrig handle der, men altid handle hos shg.dk.
 > Der kommer pakken altid dagen efter ved lagervarer og man får løbende
 mails
 > med Track'n'Trace nummer.
 >
 > De har ingen problemer med returvarer.
 > Jeg returnerede et cd-rom-drev og min konto blev krediteret med beløbet,
 som
 > jeg så kunne få udbetalt eller købe for.
 >
 > Mvh
 > Jimmy
 >
 >
 
 
 
 
 |  |  | 
   Jacob Larsen (06-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jacob Larsen
 | 
 Dato :  06-05-03 18:37
 | 
 |  | 
 >  Shg.dk er SGU heller ikke noget at råbe hurra for. Købte hardware gennem
 > dem, og der var bla. et defekt bundkort. Det tog dem 14 dage at forstå,
 jeg
 > ville have mine penge retur.
 >  Dertil ville de have at man selv skulle teste sit hardware, hvis det ikke
 > fungerede. Men ak, ak min maskine var splittet i 10000 stykker og så ville
 > Shg.dk have at jeg skulle hente en testseddel på deres hjemmeside (det er
 > flot ik!!). Så jeg synes personligt ikke shg.dk er noget specielt.
 
 Enig. Jeg kom til at betale 300kr for ombytning af et defekt gfx-kort hos
 SHG. Endda selvom de indrømmede at have byttet kortet (som de først ikke
 ville indrømme at have gjort) ville de ikke give mig pengene igen.
 
 Tillige kommer varerne ikke dagen efter længere selvom man bestiller kl.
 17:30 og de er på lager (mine gjorde i hvert fald ikke) Jeg handler der
 aldrig mere og anbefaler alle andre at lade være.
 
 
 
 
 |  |  | 
    Kasper Damkjær (06-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kasper Damkjær
 | 
 Dato :  06-05-03 18:44
 | 
 |  | 
 
            "Jacob Larsen" <jacobl@FJERNDETTE.cs.auc.dk> wrote in
 news:b98rpm$ral$1@sunsite.dk: 
 > 
 >>  Shg.dk er SGU heller ikke noget at råbe hurra for. Købte hardware
 >>  gennem 
 >> dem, og der var bla. et defekt bundkort. Det tog dem 14 dage at
 >> forstå, 
 > jeg
 >> ville have mine penge retur.
 >>  Dertil ville de have at man selv skulle teste sit hardware, hvis det
 >>  ikke 
 >> fungerede. Men ak, ak min maskine var splittet i 10000 stykker og så
 >> ville Shg.dk have at jeg skulle hente en testseddel på deres
 >> hjemmeside (det er flot ik!!). Så jeg synes personligt ikke shg.dk er
 >> noget specielt. 
 > 
 > Enig. Jeg kom til at betale 300kr for ombytning af et defekt gfx-kort
 > hos SHG. Endda selvom de indrømmede at have byttet kortet (som de
 > først ikke ville indrømme at have gjort) ville de ikke give mig
 > pengene igen. 
 > 
 > Tillige kommer varerne ikke dagen efter længere selvom man bestiller
 > kl. 17:30 og de er på lager (mine gjorde i hvert fald ikke) Jeg
 > handler der aldrig mere og anbefaler alle andre at lade være.
 Tja, jeg vil bringe lidt balance i sagerne. Jeg havde en defekt Maxtor 
 disk, der var købt hos SHG for ca. 1 år siden. Jeg udfyldte RMA og sendte 
 disken mandag, tirsdag informerede de om, at de havde modtaget disken 
 (kl. 10:00), og senere samme dag fik jeg besked om, at de havde sendt en 
 ny disk. Den kom onsdag.
 Hurtig og seriøs service. Jeg handler udelukkende ved SHG!
 -- 
 Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/ |  |  | 
   Steen (06-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Steen
 | 
 Dato :  06-05-03 18:45
 | 
 |  | 
 "Agemam" <asving@privat.dk> skrev i en meddelelse
 news:3eb7e742$0$24629$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 > Hej
 >
 >  Shg.dk er SGU heller ikke noget at råbe hurra for. Købte hardware gennem
 > dem, og der var bla. et defekt bundkort. Det tog dem 14 dage at forstå,
 jeg
 > ville have mine penge retur.
 >  Dertil ville de have at man selv skulle teste sit hardware, hvis det ikke
 > fungerede. Men ak, ak min maskine var splittet i 10000 stykker og så ville
 > Shg.dk have at jeg skulle hente en testseddel på deres hjemmeside (det er
 > flot ik!!). Så jeg synes personligt ikke shg.dk er noget specielt.
 
 
 Min oplevelse med Shg. er derimod en helt anden.
 
 Jeg brandte engang et MSI bundkort af ved en opdatering af bios.
 Kontaktede Shg. som ville forsøge at få kortet byttet ved MSI.
 
 Da jeg ikke kunne undvære bundkortet, foreslog jeg at jeg købte et nyt og at
 jeg hvis MSI
 ville erstatte kortet, fik et tilgodebevis.
 
 Dagen efter havde jeg et nyt bundkort og et par uger senere kom der en check
 med kortets
 fulde pris.
 
 Fin service syntes jeg.
 
 
 Mvh.Steen
 
 Pas på når du slår en skid
 du er kun tildelt et bestemt antal
 og pludseligt har du slået den sidste.
 
 
 
 
 
 |  |  | 
    Aragorn23 (06-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Aragorn23
 | 
 Dato :  06-05-03 19:53
 | 
 |  | 
 
            Jeg har tit bestildt hos X-data, servicen har været i top, jeg fik varene
 med det samme, så intet ondt om dem eller ham!
 --
 Mød mig på www.pcsalg.webbyen.dk "Steen" <steen.nissen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
 news:3eb7f480$0$48914$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >
 > "Agemam" <asving@privat.dk> skrev i en meddelelse
 > news:3eb7e742$0$24629$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 > > Hej
 > >
 > >  Shg.dk er SGU heller ikke noget at råbe hurra for. Købte hardware
 gennem
 > > dem, og der var bla. et defekt bundkort. Det tog dem 14 dage at forstå,
 > jeg
 > > ville have mine penge retur.
 > >  Dertil ville de have at man selv skulle teste sit hardware, hvis det
 ikke
 > > fungerede. Men ak, ak min maskine var splittet i 10000 stykker og så
 ville
 > > Shg.dk have at jeg skulle hente en testseddel på deres hjemmeside (det
 er
 > > flot ik!!). Så jeg synes personligt ikke shg.dk er noget specielt.
 >
 >
 > Min oplevelse med Shg. er derimod en helt anden.
 >
 > Jeg brandte engang et MSI bundkort af ved en opdatering af bios.
 > Kontaktede Shg. som ville forsøge at få kortet byttet ved MSI.
 >
 > Da jeg ikke kunne undvære bundkortet, foreslog jeg at jeg købte et nyt og
 at
 > jeg hvis MSI
 > ville erstatte kortet, fik et tilgodebevis.
 >
 > Dagen efter havde jeg et nyt bundkort og et par uger senere kom der en
 check
 > med kortets
 > fulde pris.
 >
 > Fin service syntes jeg.
 >
 >
 > Mvh.Steen
 >
 > Pas på når du slår en skid
 > du er kun tildelt et bestemt antal
 > og pludseligt har du slået den sidste.
 >
 >
 >
            
             |  |  | 
     Morten Bjergstrøm (06-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Morten Bjergstrøm
 | 
 Dato :  06-05-03 22:10
 | 
 |  | 
 
            "Aragorn23" <aragorn23@mail.dk> skrev:
 > Jeg har tit bestildt hos X-data, servicen har været i top, jeg fik
 > varene med det samme, så intet ondt om dem eller ham!
 Jeg har købt en samlet computer hos XData. Levering og enkeltdelene som 
 sådan fejler ingenting men samlingen er stort set ren spild af penge. 
 Med min maskine havde de overhovedet ikke prøvet at starte den op, 
 hvilket jeg bygger på, at harddisken var sat som sekundær master og 
 installeret i en floppybås, HD-leden var monteret forkert og 
 resetledningen var slet ikke monteret.
 Derudover skulle der have fulgt IDE kabel med til både bundkort og 
 harddisk men der medfulgte kun ét IDE kabel som var monteret mellem HD 
 og bundkort. Det manglende IDE kabel samt manglende software, der altid 
 har fulgt med de maxtorharddiske jeg har haft købt har givet mig en 
 mistanke om, at jeg har købt og betalt en retailudgave af harddisken 
 men, at der er blevet monteret en billigere OEM udgave (harddisken er 
 selvfølgelig den samme men princippet har nu også nogen betydning).
 -- 
 Morten                           http://miljokemi.dk
http://miljokemi.dk/CrashIE.htm  (På eget ansvar!)
            
             |  |  | 
  Per Moreau (05-03-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Per Moreau
 | 
 Dato :  05-03-03 16:16
 | 
 |  | 
 "Bent Grin" <bob@REMOVEBENTgrin.dk> skrev i en meddelelse
 news:b4274p$r2s$1@sunsite.dk...
 > Er der nogen der har erfaringer med subj.
 >
 > --
 > Mvh Bent
 >
 > Fjern "REMOVEBENT" fra min emailadresse!
 >
 > (Formerly known as Benno88)
 >
 >
 
 Jeg har bygget størstedelen af min PC op der, overhovedet ingen
 problemer med det, det gik smertefrit og meget hurtigt.
 Havde hele grejet (monteret og leveret) iløbet af 3 dage.
 
 Mvh
 Per M.
 
 
 
 
 |  |  | 
  Lauge (05-03-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lauge
 | 
 Dato :  05-03-03 22:34
 | 
 |  | On Tue, 4 Mar 2003 13:45:19 +0100, "Bent Grin" <bob@REMOVEBENTgrin.dk>
 wrote:
 
 >Er der nogen der har erfaringer med subj.
 
 Ja og jeg har haft flere problemer med dem mht. leveringsdato osv.
 Deres kundeservice er sådan hvad jeg ville kalde lidt usleben.
 
 SHG som bliver nævnt senere i den her tråd er bestemt heller ikke et
 af guds bedste børn når det gælder RMA. Men deres leveringshastighed
 ligger i toppen for hvad jeg har oplevet.
 
 Itbutikken og bjtrading må siges at være topscorererne på service.
 
 mvh
 
 
 |  |  | 
  H.C. 'HUB' Bruus (05-03-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : H.C. 'HUB' Bruus
 | 
 Dato :  05-03-03 23:00
 | 
 |  | Jeg har også rigtig gode erfaringer med BJ Trading. De er meget venlige og
 hurtige i vendingen hvis der opstår problemer.
 Derimod vil jeg på det skarpeste fraråde at handle hos IT-Butikken for dem
 kan man slet ikke tale med.
 
 /H.C.
 
 
 "Lauge" <spoofed@hotmail.com> wrote in message
 news:91rc6vg3ul06ktun54ga33s4fotortovmc@4ax.com...
 > On Tue, 4 Mar 2003 13:45:19 +0100, "Bent Grin" <bob@REMOVEBENTgrin.dk>
 > wrote:
 >
 > >Er der nogen der har erfaringer med subj.
 >
 > Ja og jeg har haft flere problemer med dem mht. leveringsdato osv.
 > Deres kundeservice er sådan hvad jeg ville kalde lidt usleben.
 >
 > SHG som bliver nævnt senere i den her tråd er bestemt heller ikke et
 > af guds bedste børn når det gælder RMA. Men deres leveringshastighed
 > ligger i toppen for hvad jeg har oplevet.
 >
 > Itbutikken og bjtrading må siges at være topscorererne på service.
 >
 > mvh
 
 
 
 
 |  |  | 
   Sigurd Hansen (09-03-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Sigurd Hansen
 | 
 Dato :  09-03-03 20:02
 | 
 |  | "H.C. 'HUB' Bruus" <hub@amok.dk> wrote in message news:<3e66734a$0$142$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
 > Jeg har også rigtig gode erfaringer med BJ Trading. De er meget venlige og
 > hurtige i vendingen hvis der opstår problemer.
 > Derimod vil jeg på det skarpeste fraråde at handle hos IT-Butikken for dem
 > kan man slet ikke tale med.
 >
 > /H.C.
 >
 >
 > "Lauge" <spoofed@hotmail.com> wrote in message
 > news:91rc6vg3ul06ktun54ga33s4fotortovmc@4ax.com...
 > > On Tue, 4 Mar 2003 13:45:19 +0100, "Bent Grin" <bob@REMOVEBENTgrin.dk>
 > > wrote:
 > >
 > > >Er der nogen der har erfaringer med subj.
 > >
 > > Ja og jeg har haft flere problemer med dem mht. leveringsdato osv.
 > > Deres kundeservice er sådan hvad jeg ville kalde lidt usleben.
 > >
 > > SHG som bliver nævnt senere i den her tråd er bestemt heller ikke et
 > > af guds bedste børn når det gælder RMA. Men deres leveringshastighed
 > > ligger i toppen for hvad jeg har oplevet.
 > >
 > > Itbutikken og bjtrading må siges at være topscorererne på service.
 > >
 > > mvh
 
 Bjtrading er noget lort, jeg havde en skadet amd cpu og de vil ikke
 bytte den da de mente at jeg selv havde brændt den af.
 
 Bjtradings hjemmeside minder mest om en 9 klasses skoleprojekt, den er
 mega grim og deres indaktorer er ikke up 2 date med hvad de har på
 lager.
 
 Itbutikken har et dårligt telefon system men deres hjemmeside har så
 mange gode informationer på hjemmesiden at det slår bjtrading totalt.
 
 Jeg syntes itbutikken er et af de bedste steder at handle, når det går
 på pris og information om hvad man skal købe og er blevet anbefalet af
 flere til at handle der.
 
 Jeg er lidt nysgerig i at vide hvad du har haft af oplevelser med
 itbutikken ?
 
 
 |  |  | 
    Ukendt (09-03-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  09-03-03 23:04
 | 
 |  | > Bjtrading er noget lort, jeg havde en skadet amd cpu og de vil ikke
 > bytte den da de mente at jeg selv havde brændt den af.
 
 Det havde du sikkert også...
 
 > Bjtradings hjemmeside minder mest om en 9 klasses skoleprojekt, den er
 > mega grim og deres indaktorer er ikke up 2 date med hvad de har på
 > lager.
 
 Den er ikke så pæn nej - men okay funktionel.
 Synd at du ikke sælger Samsung skærme...
 
 > Itbutikken har et dårligt telefon system men deres hjemmeside har så
 > mange gode informationer på hjemmesiden at det slår bjtrading totalt.
 
 IT-butikken virker egentlig godt nok. Jeg har en enkelt gang været ude for
 en ordentlig omgang med 2 mdr. ventetid på skærm - forkert skærm tilsendt -
 hvor det til sidst endte med pengene retur... Men okay - stor virksomhed og
 dårlig logistik...
 
 Jeg vil klart anbefale at handle hos:
 BJ Trading
 PC biksen (pga. en ualmindelig god service - i to omgange!!)
 IT butikken
 
 Mvh
 Allan
 
 
 
 
 |  |  | 
     Heinrich (15-03-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Heinrich
 | 
 Dato :  15-03-03 10:10
 | 
 |  | On Sun, 9 Mar 2003 23:04:18 +0100, "Allan Rasmussen" <,> wrote:
 
 >> Bjtrading er noget lort, jeg havde en skadet amd cpu og de vil ikke
 >> bytte den da de mente at jeg selv havde brændt den af.
 >
 >Det havde du sikkert også...
 >
 Det er ikke sikkert....  BlowJob-trading har også præsteret at sende
 en synligt skadet cpu til mig(AMD), på trods af at de "bliver tjekket
 med lup". Da  jeg jo er rigeligt bekendt med amd's svagheder havde jeg
 da tjekket cpu'en inden den blev pakket ud af sit tape. Det de gik
 mest op i derude var om jeg havde brudt tapen så de kunne sige : DEN
 HAR DU SELV SMADRET!. Efter lidt småskænderi kunne jeg få lov til at
 ombytte cpu'en hvis jeg mødte op med den, hvis den skulle sendes ville
 der gå ca. 1-2 uger før jeg havde en ny "pga. cpu'en skulle jo lige
 kigges efter"
 Behøver jeg at sige at jeg ikke har handlet der siden?
 Mvh Heinrich
 
 
 |  |  | 
 |  |