| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | CBB evt. opsigelse ved lavt forbrug (sjæld~ Fra : Kenneth Østergaard | 
  Dato :  30-05-03 17:06 |  
  |   
            Hej
 
 da jeg i sin tid fandt 2 meget nemme numre hos dengang ClubBlahBlah, stod
 der i betingelserne, at hvis ikke der var foretaget optankning indenfor
 6mdr, forbeholdte CBB sig retten til at opsige abonnentet.
 
 Jeg nærmer mig nu kraftigt de 6mdr siden sidste optankning, og ønsker derfor
 at høre, om nogen kunder har oplevet at få deres abonnement opsagt og dermed
 miste sit nr. grundet dette? I så fald ønsker jeg at portere numrene til at
 andet selskab, og evt betale et gebyr for at have numrene, uden en nødvendig
 optankning hver 6. måned.
 
 Det skal ikke forståes sådan, at jeg ikke er tilfreds med CBB, for det er
 jeg skam, men grundet problemstillingen, kan jeg se mig tvunget til at
 skifte selskab.
 
 
 Mvh
 Kenneth Østergaard
 NOSPAMkeodk@yahoo.dk (nospam fjernes inden afsendelse)
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Fischer (30-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Fischer | 
  Dato :  30-05-03 17:55 |  
  |   
            > Jeg nærmer mig nu kraftigt de 6mdr siden sidste optankning,
 > og ønsker derfor at høre, om nogen kunder har oplevet at
 > få deres abonnement opsagt og dermed miste sit nr. grundet
 > dette?
 
 Det har mange prøvet.
 Det siger hårdt og brutalt "cut" når de 6 måneder er gået.
 
 *Fischer
 OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Kenneth Østergaard (30-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kenneth Østergaard | 
  Dato :  30-05-03 18:30 |  
  |   
            Fischer wrote:
 >> Jeg nærmer mig nu kraftigt de 6mdr siden sidste optankning,
 >> og ønsker derfor at høre, om nogen kunder har oplevet at
 >> få deres abonnement opsagt og dermed miste sit nr. grundet
 >> dette?
 >
 > Det har mange prøvet.
 > Det siger hårdt og brutalt "cut" når de 6 måneder er gået.
 
 Tak for dit svar Fischer
 Jeg porterer numrene til Telmore med det samme. Ifølge hvad jeg kan læse på
 Telmores hjemmeside, har de ikke den betingelse i abonnementet, blot kommer
 jeg til at betale et gebyr, hvis mit forbrug ligger under et hvis beløb. Det
 er lyder fair at de tager forbehold for at deres udgifter er dækket.
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Jens Beltofte Sørens~ (01-06-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jens Beltofte Sørens~ | 
  Dato :  01-06-03 10:07 |  
  |   
            On Fri, 30 May 2003 19:29:59 +0200, Kenneth Østergaard wrote:
 
 > Fischer wrote:
 >>> Jeg nærmer mig nu kraftigt de 6mdr siden sidste optankning,
 >>> og ønsker derfor at høre, om nogen kunder har oplevet at
 >>> få deres abonnement opsagt og dermed miste sit nr. grundet
 >>> dette?
 >>
 >> Det har mange prøvet.
 >> Det siger hårdt og brutalt "cut" når de 6 måneder er gået.
 > 
 > Tak for dit svar Fischer
 > Jeg porterer numrene til Telmore med det samme. Ifølge hvad jeg kan læse på
 > Telmores hjemmeside, har de ikke den betingelse i abonnementet, blot kommer
 > jeg til at betale et gebyr, hvis mit forbrug ligger under et hvis beløb. Det
 > er lyder fair at de tager forbehold for at deres udgifter er dækket.
 
 Jeg har benyttet Telmore siden de startede, og har i flere kvartaler ikke
 overholdt minimums forbruget. De har dog i mit tilfælde aldrig trykket
 gebyret fra min konto. Så vidt jeg husker, var det tidligere oppe at vende
 i nyhedsgruppen, hvor Frank Rasmussen (Telmore) kunne fortælle, at de
 faktisk aldrig havde opkrævet disse gebyrer. Men som du selv har fundet ud
 af, så har de muligheden for det.
 
 
 Mvh. Jens
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Telmore - Frank Rasm~ (01-06-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Telmore - Frank Rasm~ | 
  Dato :  01-06-03 10:30 |  
  |   
            
 "Jens Beltofte Sørensen" <jbs@_HAHAHA1235431_efusion.it> wrote in message
 news:1r69nowexdhj8$.b54xjemqbb2w.dlg@40tude.net...
 > On Fri, 30 May 2003 19:29:59 +0200, Kenneth Østergaard wrote:
 >
 > > Fischer wrote:
 > >>> Jeg nærmer mig nu kraftigt de 6mdr siden sidste optankning,
 > >>> og ønsker derfor at høre, om nogen kunder har oplevet at
 > >>> få deres abonnement opsagt og dermed miste sit nr. grundet
 > >>> dette?
 > >>
 > >> Det har mange prøvet.
 > >> Det siger hårdt og brutalt "cut" når de 6 måneder er gået.
 > >
 > > Tak for dit svar Fischer
 > > Jeg porterer numrene til Telmore med det samme. Ifølge hvad jeg kan læse
 på
 > > Telmores hjemmeside, har de ikke den betingelse i abonnementet, blot
 kommer
 > > jeg til at betale et gebyr, hvis mit forbrug ligger under et hvis beløb.
 Det
 > > er lyder fair at de tager forbehold for at deres udgifter er dækket.
 >
 > Jeg har benyttet Telmore siden de startede, og har i flere kvartaler ikke
 > overholdt minimums forbruget. De har dog i mit tilfælde aldrig trykket
 > gebyret fra min konto. Så vidt jeg husker, var det tidligere oppe at vende
 > i nyhedsgruppen, hvor Frank Rasmussen (Telmore) kunne fortælle, at de
 > faktisk aldrig havde opkrævet disse gebyrer. Men som du selv har fundet ud
 > af, så har de muligheden for det.
 
 Og gebyret er ved at blive indført, så det er mest rimeligt at forholde sig
 til det eksistere,
 og så efterfølgende måske glæde sig over man "slipper" i en periode.
 
 Årsagen er at vi har en omkostning til at holde et SIM kort aktivt, og
 istedet for blot at
 lade andre brugere betale denne omkostning, mener vi det er mest rimeligt
 det er den
 enkelte bruger.
 
 Med venlig hilsen
 
 Frank Rasmussen
 Telmore A/S
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |