| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | "Skildpadder" på vejen ? Fra : Tommy Jakobsen | 
  Dato :  14-09-03 18:59 |  
  |   
            Var som så mange andre ude at køre et par ture i det fine vejr denne
 week-end, og ramte 2 gange nogle "skildpadder" som er boltet fast midt i
 kørebanen. Ved nogen hvad den dybere mening er med disse? Er jeg den eneste
 der har undret mig over dem, og har Jens Vejmand ikke spekuleret over at de
 er placeret på kørebanen nøjagtig hvor en MC har sin naturlige bane?
 Den ene fandt jeg et sted omkring Give, og den anden ligger på Vejle -
 Juelsminde vejen på et sted som med skiltning er markeret som "særlig farlig
 landevej". Ja det tror da pokker når man bolter forhindringer fast til
 kørebanen !!!
 //Tommy
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Rune Larsen (14-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Rune Larsen | 
  Dato :  14-09-03 19:26 |  
  |   
            Tommy Jakobsen wrote:
 
 > kørebanen. Ved nogen hvad den dybere mening er med disse? Er jeg den
 > eneste der har undret mig over dem, og har Jens Vejmand ikke spekuleret
 
 Nej, det er du ikke. Var det ikke Hekto der nær havde smidt sin savage da
 han gled hen over dem?
 Vi har osse nogen af dem her på fyn, og jeg mener de er decideret til fare
 for motorcykler.
 
 -- 
 /Rune
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Jørgen (14-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jørgen | 
  Dato :  14-09-03 19:37 |  
  |   
            Rune Larsen wrote:
 
 > Tommy Jakobsen wrote:
 
 > > kørebanen. Ved nogen hvad den dybere mening er med disse? Er jeg den
 > > eneste der har undret mig over dem, og har Jens Vejmand ikke spekuleret
 
 > Nej, det er du ikke. Var det ikke Hekto der nær havde smidt sin savage da
 > han gled hen over dem?
 > Vi har osse nogen af dem her på fyn, og jeg mener de er decideret til fare
 > for motorcykler.
 
 
 Inde i pladen sider en lille chips som registrer hvor mange køretøjer
 der der kører på vejen. ( altså trafiktælling).
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Freddy O. Christense~ (14-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Freddy O. Christense~ | 
  Dato :  14-09-03 19:40 |  
  |   
            > Nej, det er du ikke. Var det ikke Hekto der nær havde smidt sin
 > savage da han gled hen over dem?
 > Vi har osse nogen af dem her på fyn, og jeg mener de er decideret til
 > fare for motorcykler.
 
 Og en i Skader tæt mellem Voldum og Søby nord for Århus. Et totalt
 umotiveret sted.
 
 Hvem ringer og spørger?
 
 FOC
 (Som ikke er så bange for humper fordi jeg kører Off-roader, men alligevel
 synes det virker farligt)
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Per Milborg Pedersen (15-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Per Milborg Pedersen | 
  Dato :  15-09-03 06:47 |  
  |   
            
"Freddy O. Christensen" <foc@fjerndette_tdcadsl.dk> wrote in message
 news:3f64b61a$0$32509$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 > > Nej, det er du ikke. Var det ikke Hekto der nær havde smidt sin
 > > savage da han gled hen over dem?
 > > Vi har osse nogen af dem her på fyn, og jeg mener de er decideret til
 > > fare for motorcykler.
 >
 > Og en i Skader tæt mellem Voldum og Søby nord for Århus. Et totalt
 > umotiveret sted.
 >
 > Hvem ringer og spørger?
 Så vidt jeg husker så er DMC blandet ind i sagen om disse
 trafiktællingsapparater. Jeg kender ikke status på sagen men en ting er
 sikkert, DMC vil også have dem fjernet A.S.A.P.!!
 Med racende venlig hilsen
 Per M. Pedersen.....M for motortosse
 www.motortosse.dk
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Hekto (14-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Hekto | 
  Dato :  14-09-03 19:48 |  
  |  
 
            In article <Po29b.71616$Kb2.3345978@news010.worldonline.dk>, Rune 
 Larsen says...
 > Nej, det er du ikke. Var det ikke Hekto der nær havde smidt sin savage da
 > han gled hen over dem?
 > 
 Nej, det var en decideret hastighedsnedsættende foranstaltning. 
 'Pukkelbump'.
 Denneher tror jeg er en af dem de bruger til trafiktællinger.
 -- 
 /Hekto
 Suzuki LS650 + GS450E
 Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
 www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
 http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about  www.mc-portalen.com ?
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Rune Larsen (14-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Rune Larsen | 
  Dato :  14-09-03 20:03 |  
  |  
 
            Hekto wrote:
 > Nej, det var en decideret hastighedsnedsættende foranstaltning.
 > 'Pukkelbump'.
 > Denneher tror jeg er en af dem de bruger til trafiktællinger.
 Ah, okay... Men min mening om "pukkelbump" står jeg nu stadig ved   
-- 
 /Rune
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Hekto (14-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Hekto | 
  Dato :  14-09-03 20:38 |  
  |  
 
            In article <jX29b.71619$Kb2.3348080@news010.worldonline.dk>, Rune 
 Larsen says...
 > Ah, okay... Men min mening om "pukkelbump" står jeg nu stadig ved   
> 
 Ja! Væk skal de!
 Man burde stoppe, pille benzinslangen af, og dræne en litter eller to, 
 så asfalten opløses!!! ... Dét har jeg aldrig sagt! =  
-- 
 /Hekto
 Suzuki LS650 + GS450E
 Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
 www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
 http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about  www.mc-portalen.com ?
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            anders majland (14-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : anders majland | 
  Dato :  14-09-03 19:55 |  
  |   
            
 > Nej, det var en decideret hastighedsnedsættende foranstaltning.
 > 'Pukkelbump'.
 > Denneher tror jeg er en af dem de bruger til trafiktællinger.
 
 Ring til den lokale kommune - Vanløse har lovet mig ikke at placere dem
 i sving mere efter at jeg havde en "snak" med dem...
 
 Eller vend om, medbring en elskruemaksine, og skrug lortet af og læg det
 ind til siden eller aflever den på den lokale politistation med en note
 om at den lå et sted den var farlig for trafikanterne
 
 /A
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Mogens Dammand (14-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Mogens Dammand | 
  Dato :  14-09-03 19:36 |  
  |  
 
            Er det ikke de såkaldte refleksbrikker, så man kan finde midterstriben   
Mogens
 TA
 "Tommy Jakobsen" <hr.jakobsen@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
 news:bk2aeh$1mv8$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
 > Var som så mange andre ude at køre et par ture i det fine vejr denne
 > week-end, og ramte 2 gange nogle "skildpadder" som er boltet fast midt i
 > kørebanen. Ved nogen hvad den dybere mening er med disse? Er jeg den
 eneste
 > der har undret mig over dem, og har Jens Vejmand ikke spekuleret over at
 de
 > er placeret på kørebanen nøjagtig hvor en MC har sin naturlige bane?
 > Den ene fandt jeg et sted omkring Give, og den anden ligger på Vejle -
 > Juelsminde vejen på et sted som med skiltning er markeret som "særlig
 farlig
 > landevej". Ja det tror da pokker når man bolter forhindringer fast til
 > kørebanen !!!
 > //Tommy
 >
 >
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Richard (14-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Richard | 
  Dato :  14-09-03 20:17 |  
  |  
 
            Tommy Jakobsen wrote:
 > Var som så mange andre ude at køre et par ture i det fine vejr denne
 > week-end, og ramte 2 gange nogle "skildpadder" som er boltet fast midt i
 > kørebanen. Ved nogen hvad den dybere mening er med disse?
 De bruges til trafiktælling - de har været behandlet her et par gange 
 det seneste år. En af gangene spurgte jeg en bekendt i Færdselspolitiet 
 om deres syn på anvendelsen af disse farlige vanskabninger. Som 
 refereret fornylig svarede han:
 "Nå, men der har været møde med Færdselsstyrelsen. Køretøjs-tælle-dimsen 
 vil i fremtiden blive malet i en divergerende farve.......... den er
 lovlig.................(!) og man vil ikke fra politiets side gøre
 indsigelser........(!) MEN : firmaet vil prøve at opfinde en dims, der 
 er fladere, evt umærkelig - men det vil ta et halvt års tid."
 Så vi må leve med dem lidt endnu, men jeg synes da, bestemt, at vi skal 
 gøre indsigelse til det lokale politi, når vi møder dem. Især hvor de 
 ikke er afmærket. Blot en opfordring.
 -- 
 Richard Pade, Sorgenfri, DK
 Mc: '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken
 DFM-side:  www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           D@n Dethlefsen (14-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : D@n Dethlefsen | 
  Dato :  14-09-03 21:27 |  
  |  
 
            Richard wrote:
 >
 > Så vi må leve med dem lidt endnu, men jeg synes da, bestemt, at vi
 > skal gøre indsigelse til det lokale politi, når vi møder dem. Især
 > hvor de ikke er afmærket. Blot en opfordring.
 Da alt hvad der laves på omkring vores veje kun tager hensyn til madkasserne
 og tit under man sig over om menneskerne bag nogen sinde har hørt om andet
 end madkasser når der laves nyt/ændringer på vores veje, mange af
 foranstaltningerne er direkte farlige for os motorcykelister, jeg kan bl.a
 nævne at man i Sønderborg kommune slår græsset langs vejen og tit havner det
 afklippede på vejen og det er ikke ret sjovt, især ikke i vådt vejr når man
 er på MC, og det er mere end en gang lykkes mig at få kommunen til at feje
 efter sig.
 Så jeg kun anbefale at følge Ricard`s råd og kontakte rette myndighed når
 man møder bl.a disse "skildpadder", det kan ikke passe at det skal koste
 menneske liv før tingene bliver lavet om.
 Hvis der blev taget udgangspunkt i de svage/bløde trafikanter (cykel,
 knallert, mc og andre) når man lave nye ting på vores veje er jeg overbevist
 om at løsningerne ikke ville blive dyrere, men blot bedre. Og den eneste må
 man kan huske de rette myndigheder at vi findes er at kontakte dem når vi
 finder løsninger der kun er lavet med "madkasse" tænkning.
 --
 Dan -  DMCN#561
 (Ducati 748 + MZ TS250/2)
 www.dethlefsens.dk
slet "OSTEN" fra adr. ved svar
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Hans Joergensen (15-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Hans Joergensen | 
  Dato :  15-09-03 08:47 |  
  |  
 
            D@n Dethlefsen wrote:
 > Hvis der blev taget udgangspunkt i de svage/bløde trafikanter (cykel,
 > knallert, mc og andre) når man lave nye ting på vores veje er jeg overbevist
 > om at løsningerne ikke ville blive dyrere, men blot bedre. Og den eneste må
 > man kan huske de rette myndigheder at vi findes er at kontakte dem når vi
 > finder løsninger der kun er lavet med "madkasse" tænkning.
 Bliver en MC karakteriseret som værende en blød trafikant?
 // Hans
 -- 
 UNIX Admin søger arbejde,  http://nathue.dk/?page=cv
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Hans Joergensen (15-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Hans Joergensen | 
  Dato :  15-09-03 08:45 |  
  |   
            Richard wrote:
 > Så vi må leve med dem lidt endnu, men jeg synes da, bestemt, at vi skal 
 > gøre indsigelse til det lokale politi, når vi møder dem. Især hvor de 
 > ikke er afmærket. Blot en opfordring.
 
 Ja jeg synes jo så bare vi skal skrue dem af og smide dem væk... men
 det skyldes nok at politiet næsten altid lyder ret ligeglade når jeg
 snakker med dem om ting..
 
 // Hans
 -- 
 Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Freddy Lang (15-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Freddy Lang | 
  Dato :  15-09-03 07:13 |  
  |  
 
            Tommy Jakobsen wrote:
 [SNIP]
 > Den ene fandt jeg et sted omkring Give,
 Kan du specificere det sted lidt nærmere? Jeg bor i Give, og er ikke stødt
 på dem endnu. Det tætteste jeg har været på, er et sæt der ligger på vej ind
 i Uldum, når man kommer ad bagvejen fra Ølholm/Tørring.
 -- 
 Freddy
 SV 650 S-K1
 http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=159
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Lisbeth Sejberg (15-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lisbeth Sejberg | 
  Dato :  15-09-03 20:32 |  
  |  
 
            Freddy Lang <freddy.lang@tdcadsl.dk> skrev:
 >Tommy Jakobsen wrote:
 >
 >[SNIP]
 >> Den ene fandt jeg et sted omkring Give,
 >
 >Kan du specificere det sted lidt
 >nærmere? Jeg bor i Give, og er ikke stødt
 >på dem endnu. Det tætteste jeg har
 >været på, er et sæt der ligger på vej ind
 >i Uldum, når man kommer ad bagvejen
 >fra Ølholm/Tørring.
 >
 >
 >-- 
 >Freddy
 >SV 650 S-K1
 > http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id= 159
 -- Jeg synes også snart jeg kender alle veje til og fra Give, især 
 de sjove omveje    Jeg har heller ikke set dem. Dem du nævner i 
 Uldum er det ikke "pukkelpister" der skal dæmpe farten ? Altså 
 asfaltpukler ? Men de andre grimme ting bliver vel fjernet den 
 dag, der er en MC-betjent der vælter over èn. Ikke fordi det er 
 noget jeg ønsker....... Bare en tanke.
 Lisbeth
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Freddy Lang (15-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Freddy Lang | 
  Dato :  15-09-03 22:38 |  
  |  
 
            Lisbeth Sejberg wrote:
 [SNIP]
 >
 > -- Jeg synes også snart jeg kender alle veje til og fra Give, især
 > de sjove omveje    Jeg har heller ikke set dem. Dem du nævner i
 > Uldum er det ikke "pukkelpister" der skal dæmpe farten ? Altså
 > asfaltpukler ? Men de andre grimme ting bliver vel fjernet den
 > dag, der er en MC-betjent der vælter over èn. Ikke fordi det er
 > noget jeg ønsker....... Bare en tanke.
 > Lisbeth
 Jo, dem i Uldum er de der forb*ndede tredobbelte pilskadde tingester... de
 andre fart-fiduser ved jeg vist ikke helt hvordan ser ud...
 Er du fra Give eller omegn?
 -- 
 Freddy
 SV 650 S-K1
 http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=159
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Lisbeth Sejberg (16-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lisbeth Sejberg | 
  Dato :  16-09-03 08:52 |  
  |  
 
            Freddy Lang <freddy.lang@tdcadsl.dk> skrev:
 >Lisbeth Sejberg wrote:
 >
 >[SNIP]
 >>
 >> -- Jeg synes også snart jeg kender
 >>alle veje til og fra Give, især
 >> de sjove omveje    Jeg har heller
 >>ikke set dem. Dem du nævner i
 >> Uldum er det ikke "pukkelpister"
 >>der skal dæmpe farten ? Altså
 >> asfaltpukler ? Men de andre grimme
 >>ting bliver vel fjernet den
 >> dag, der er en MC-betjent der
 >>vælter over èn. Ikke fordi det er
 >> noget jeg ønsker....... Bare en tanke.
 >> Lisbeth
 >
 >Jo, dem i Uldum er de der forb*ndede
 >tredobbelte pilskadde tingester... de
 >andre fart-fiduser ved jeg vist ikke
 >helt hvordan ser ud...
 >
 >Er du fra Give eller omegn?
 >
 >
 >-- 
 >Freddy
 >SV 650 S-K1
 > http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id =159
 -- Ja da, skulle da være mærkeligt, om vi ikke har vinket til 
 hinanden, et eller andet sted. Har du ikke set mine feriebilleder 
 i galleriet? Du må da kunne genkende den røde Honda, jeg bliver da 
 ind i mellem beskyldt for ikke at lave andet, end at sprede skræk 
 og rædsel på de små kommuneveje, når jeg har fri    
Lisbeth
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           TheHobbit (15-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : TheHobbit | 
  Dato :  15-09-03 09:01 |  
  |  
 
            Yeps, jeg "oplevede" dem også for første gang her i sidste uge på vej mod
 fra Horsens til Tørring. På afstand i mørket lignede det bare nogle pletter
 på kørebanen så jeg satte farten helt ned i tilfælde af at det var
 huller/olie/andet - men da jeg kom tæt på og så hvad det var fik jeg
 alligevel et mindre chock over effekten. Havde jeg ikke sat farten urimeligt
 langt ned kunne det nok have givet mig et sort mærke i mine
 forsikringspapire!
 På vejen hjem brugte jeg de 30 cm der er mellem den yderste skilpadde og
 rabatten til at smyge mig udenom dem.
 Paradoksalt at en foranstaltning der er lavet for at ØGE trafiksikkerheden -
 faktisk er direkte til fare for nogle trafikanter!
 Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
 www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297
+ Honda CBR600 F3V - 1996
 - We who are about to die salute you -
 Tommy Jakobsen wrote:
 > Var som så mange andre ude at køre et par ture i det fine vejr denne
 > week-end, og ramte 2 gange nogle "skildpadder" som er boltet fast
 > midt i kørebanen. Ved nogen hvad den dybere mening er med disse? Er
 > jeg den eneste der har undret mig over dem, og har Jens Vejmand ikke
 > spekuleret over at de er placeret på kørebanen nøjagtig hvor en MC
 > har sin naturlige bane?
 > Den ene fandt jeg et sted omkring Give, og den anden ligger på Vejle -
 > Juelsminde vejen på et sted som med skiltning er markeret som "særlig
 > farlig landevej". Ja det tror da pokker når man bolter forhindringer
 > fast til kørebanen !!!
 > //Tommy
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Tommy Jakobsen (15-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Tommy Jakobsen | 
  Dato :  15-09-03 18:22 |  
  |   
            -det var da rart at se, at jeg ikke er ene om at være træt af
 "skildpadderne". Jeg har i dag haft fat i kraven af mit lokale amt (Vejle),
 og man hævder her at man ikke har hørt at det skulle være et problem for
 MC'ere. Jeg citerer fra svaret: "Os bekendt er pladerne da også udformet så
 en motorcyklist ved overholdelse af færdselsloven, med hensyn til tilladt
 hastighed, dækmønster etc. skulle kunne passere dem uden problemer." citat
 slut.
 Jens Vejmand (Erik Harbo, Vejle Amt) fortalte mig dog at man i oktober skal
 have et landsdækkende møde hvor man vil tage emnet op, hvis der er nok der
 har protesteret - så fat tastaturet og skriv til dit amt / kommune.
 Mvh. Tommy
 
 
 "Tommy Jakobsen" <hr.jakobsen@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
 news:bk2aeh$1mv8$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
 > Var som så mange andre ude at køre et par ture i det fine vejr denne
 > week-end, og ramte 2 gange nogle "skildpadder" som er boltet fast midt i
 > kørebanen. Ved nogen hvad den dybere mening er med disse? Er jeg den
 eneste
 > der har undret mig over dem, og har Jens Vejmand ikke spekuleret over at
 de
 > er placeret på kørebanen nøjagtig hvor en MC har sin naturlige bane?
 > Den ene fandt jeg et sted omkring Give, og den anden ligger på Vejle -
 > Juelsminde vejen på et sted som med skiltning er markeret som "særlig
 farlig
 > landevej". Ja det tror da pokker når man bolter forhindringer fast til
 > kørebanen !!!
 > //Tommy
 >
 >
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Rune Larsen (15-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Rune Larsen | 
  Dato :  15-09-03 18:45 |  
  |   
            Tommy Jakobsen wrote:
 
 > -det var da rart at se, at jeg ikke er ene om at være træt af
 > "skildpadderne". Jeg har i dag haft fat i kraven af mit lokale amt
 
 Hvad er dte for nogen skildpadder? Er der et billede af dem et sted jeg kan
 se, eller vil nogen tage et og poste det et sted?
 
 -- 
 /Rune
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Bo Thede (15-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bo Thede | 
  Dato :  15-09-03 19:16 |  
  |   
            Jeg kender dem udemærket. Var ved at tage en røvtur over sådan en da den
 pludselig dukkede op i den kø jeg futtede i på vej hjem fra job. Og jeg
 overholdte skam hastigheden (tøf tøf=kø). Jeg blev en kende forskrække da
 jeg "fløj" over en. Har også undret mig temmelig meget over hvad dælen de er
 der for. (men ved nu de er til trafiktælling). De burde forbydes er min
 personlige mening. På en våd dag kunne jeg sagtense tro folk ville tage en
 røvtur.
 
 /Bo
 
 "Rune Larsen" <rune.larsen@tiscali.dk> wrote in message
 news:hUm9b.71889$Kb2.3385365@news010.worldonline.dk...
 > Tommy Jakobsen wrote:
 >
 > > -det var da rart at se, at jeg ikke er ene om at være træt af
 > > "skildpadderne". Jeg har i dag haft fat i kraven af mit lokale amt
 >
 > Hvad er dte for nogen skildpadder? Er der et billede af dem et sted jeg
 kan
 > se, eller vil nogen tage et og poste det et sted?
 >
 > --
 > /Rune
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Bikegrrl (16-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bikegrrl | 
  Dato :  16-09-03 16:39 |  
  |   
            "Tommy Jakobsen" <hr.jakobsen@wanadoo.dk> wrote in
 news:bk2aeh$1mv8$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk: 
 
 > Var som så mange andre ude at køre et par ture i det fine vejr denne
 > week-end, og ramte 2 gange nogle "skildpadder" som er boltet fast midt
 > i kørebanen. Ved nogen hvad den dybere mening er med disse? 
 
 <snip>
 
 Det værste sted jeg har mødt dem var på motorvejen ved Horsens - jeg tør 
 slet ikke tænke på hvordan det føles på to hjul med 110 +
 
 Trine
 R6 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |