| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Den nye Microsoft-patch virker ikke!! Fra : Thomas H. | 
  Dato :  22-09-03 20:50 |  
  |   
            
Ihh hvor er Windows altså dumt !!
 Jeg har nu modtaget ca. 1000 mails med windows-updates,
 og installeret dem ALLE sammen, og lige lidt hjælper det, de
 bliver ved med at komme !! Hvornår stopper det !!??
 Hvad fanden er det for en lorte program, når det har brug
 for SÅ mange opdateringer??
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 .......Det gaaaas! I ka' ta' det!    
Thomas H. -  www.thhe.dk
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Erik Olsen (22-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Erik Olsen | 
  Dato :  22-09-03 21:01 |  
  |  
 
            Thomas H. wrote:
 > ......Det gaaaas! I ka' ta' det!    
Jaaa. Jeg regnede heller ikke med at nogen kunne være *så* dum.
 -- 
 Venlig hilsen
 Erik Olsen
 http://www.modelbaneteknik.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Thomas H. (22-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas H. | 
  Dato :  22-09-03 21:06 |  
  |   
            
"Erik Olsen" <bjerg.olsen@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
 news:bknk7m$e62$1@news.net.uni-c.dk...
 > Jaaa. Jeg regnede heller ikke med at nogen kunne være *så* dum.
 Nææ men siden jeg modtager ca. 300 vira om dagen, må der jo være
 nogen der er !   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Erik Olsen (22-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Erik Olsen | 
  Dato :  22-09-03 21:11 |  
  |  
 
            Thomas H. wrote:
 > "Erik Olsen" skrev i en meddelelse
 >
 >> Jaaa. Jeg regnede heller ikke med at nogen kunne være *så* dum.
 >
 > Nææ men siden jeg modtager ca. 300 vira om dagen, må der jo være
 > nogen der er !   
Ja. Jeg gider ikke tælle mine, de bliver bare slettet, men der var ca.
 200 i morges og godt 600 da jeg kom hjem ved femtiden; det vælter stadig
 ind. Jeg synes det er blevet værre.
 -- 
 Venlig hilsen
 Erik Olsen
 http://www.modelbaneteknik.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Thomas H. (22-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas H. | 
  Dato :  22-09-03 21:22 |  
  |   
            
"Erik Olsen" <bjerg.olsen@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
 news:bknkqe$ecl$1@news.net.uni-c.dk...
 > Ja. Jeg gider ikke tælle mine, de bliver bare slettet, men der var ca.
 > 200 i morges og godt 600 da jeg kom hjem ved femtiden; det vælter stadig
 > ind. Jeg synes det er blevet værre.
 Ja jeg synes også det har taget til   
Det er nok folk der har åbnet virus hele weekenden, som er
 kommet på arbejde og lige skal prøve om de heller ikke virker...
 Det er muligt at den "nye" virus udnytter et 2 år gammelt
 sikkerhedshul, men de huller der sidder hos brugerne, er
 åbenbart umulige at lukke.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           pwa (22-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : pwa | 
  Dato :  22-09-03 21:59 |  
  |   
            
"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse
 news:VmIbb.1813$LZ3.1400@news.get2net.dk...
 >
 > Ihh hvor er Windows altså dumt !!
 > Jeg har nu modtaget ca. 1000 mails med windows-updates,
 > og installeret dem ALLE sammen, og lige lidt hjælper det, de
 > bliver ved med at komme !! Hvornår stopper det !!??
 > Hvad fanden er det for en lorte program, når det har brug
 > for SÅ mange opdateringer??
 >
 > -
 > -
 > -
 > -
 >
 > ......Det gaaaas! I ka' ta' det!    
>
 > Thomas H. -  www.thhe.dk
>
 > kære ven...det stopper aldrig, windows er som sædvanligt kun lavet for at
 tjene penge-
 rigtig mange penge. Den er også (som sædvanlig) stopfuld af fejl og hullet
 som en si, patch
 mig her, servicepacks og critical opdates der; men ikke destomindre styrter
 vi hen og køber den sidste nye version, kr 1200.eller mere..det kunne jo
 være...........men ak nej, alt er ved det gamle;..... ville vi finde os i at
 investere i en ny bil med en hullet tank...nej vel..Kære Bill...med ca 80
 milliarder, ansæt dog nogle dygtige virusmagere og beløn dem fyrsteligt for
 at finde
 hullerne, men inden vi sagesløse får produktet i hånden, det  må  kunne
 gøres bedre, ellers har
 Thorvald en potientel kunde..
 v/h pwa..
 >
 >
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Thomas H. (22-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas H. | 
  Dato :  22-09-03 22:15 |  
  |   
            
 "pwa" <pagolinux@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
 news:3f6f62a0$0$54757$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 
 > > kære ven...det stopper aldrig, windows er som sædvanligt kun lavet for
 at
 > tjene penge-
 > rigtig mange penge. Den er også (som sædvanlig) stopfuld af fejl og hullet
 > som en si, patch
 > mig her, servicepacks og critical opdates der; men ikke destomindre
 styrter
 > vi hen og køber den sidste nye version, kr 1200.eller mere..det kunne jo
 > være...........men ak nej, alt er ved det gamle;..... ville vi finde os i
 at
 > investere i en ny bil med en hullet tank...nej vel..Kære Bill...med ca 80
 > milliarder, ansæt dog nogle dygtige virusmagere og beløn dem fyrsteligt
 for
 > at finde
 > hullerne, men inden vi sagesløse får produktet i hånden, det  må  kunne
 > gøres bedre, ellers har
 > Thorvald en potientel kunde..
 
 
 Neeej du! Jeg er selv ret kritisk mht. Windows og deres huller, men når
 brugerne er SÅ naive igen og igen, kan man altså ikke klandre MS for
 det her vanvid! Alle vira de sidste 2 år, har udnyttet et hul der er lukket
 for længst, folk må altså også selv udvise bare en smule tankevirksomhed,
 og lære at bruge den tingest de sidder foran!!
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Thomas Madsen (23-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas Madsen | 
  Dato :  23-09-03 00:13 |  
  |  
 
            pwa skrev:
 > kære ven...det stopper aldrig, windows er som sædvanligt kun
 > lavet for at tjene penge- rigtig mange penge. 
 Uha da. Så er det endelig med at skifte til noget andet, for
 hvis det er lavet med det formål at tjene penge, så er det helt
 sikkert skabt af fanden selv og kan ikke bruges til noget som
 helst fornuftigt. 
 > Den er også (som sædvanlig) stopfuld af fejl og hullet som en si,
 > patch mig her, servicepacks og critical opdates der; 
 Alle programmer har fejl som bare venter på at blive fundet. 
 Det kan vel ikke være andet end brugernes ansvar at få lappet 
 fejlene efterhånden som de bliver fundet.
 > men ikke destomindre styrter vi hen og køber den sidste nye
 > version, kr 1200.eller mere..det kunne jo være...........men ak
 > nej, alt er ved det gamle;..... 
 Ingen tvinger dig til at gå hen og købe det nyeste nye. Du kan
 f.eks. stadig sidde med Win98 og holde den fuldt opdateret med 
 sikkerhedsopdateringer i et stykke tid endnu. Du kan læse mere 
 her: < http://www.microsoft.com/windows/lifecycle.mspx>.
> ville vi finde os i at investere i en ny bil med en hullet
 > tank...nej vel.. 
 Åh nej; ikke flere bilanalogier, men så lad os da snuppe den. 
 Ville du undlade at få bilen gratis repareret hvis producenten 
 fortalte dig at der er opdaget et hul i tanken og hvis du ikke
 snart gør noget ved det, så vil bilen eksplodere? Nej vel? 
 Det er jo egentlig hvad der for tiden sker hos millioner af 
 Windows-brugere som sidder med et system som ikke er blevet 
 opdateret i mindst 2 år. Mange aner ikke engang eksistensen 
 af Windows Update. 
 > Kære Bill...med ca 80 milliarder, ansæt dog nogle dygtige
 > virusmagere og beløn dem fyrsteligt for at finde hullerne,
 Hullerne er som regel blevet lukket længe før at virusen eller
 ormen bliver sendt ud. W32.Swen udnytter f.eks. et hul som blev 
 lukket af MS d. 29 marts, 2001. I øvrigt det selv samme hul 
 som en stor del af tidens viruser og orme forsøger at udnytte.
 http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/technet/security/bulletin/MS01-020.asp
> men inden vi sagesløse får produktet i hånden, det må kunne gøres
 > bedre, ellers har Thorvald en potientel kunde.. 
 Skal Microsoft komme ud og installere sikkerhedsopdateringer 
 for dig, eller hvad er det egentlig du ønsker? 
 -- 
 Med venlig hilsen
 Madsen.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Peter Loumann (23-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter Loumann | 
  Dato :  23-09-03 08:18 |  
  |  
 
            On Tue, 23 Sep 2003 01:13:15 +0200, Thomas Madsen
 <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:
 >> kære ven...det stopper aldrig, windows er som sædvanligt kun
 >> lavet for at tjene penge- rigtig mange penge. 
 >
 >Uha da. Så er det endelig med at skifte til noget andet
 Nej, nu må I altså stoppe! Godt nok har jeg hørt meget ondt om ham
 Bill, men at han ligefrem skulle være så ond at han laver windåzer for
 at tjene penge, det kan jeg dog ikke tro.
 >Åh nej; ikke flere bilanalogier
 Jo! De er så sjove.
 >W32.Swen udnytter f.eks. et hul som blev 
 >lukket af MS d. 29 marts, 2001. I øvrigt det selv samme hul 
 >som en stor del af tidens viruser og orme forsøger at udnytte.
 > http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/technet/security/bulletin/MS01-020.asp
Jo, men det er en ie5/oe5-ting - Schnee von gestern. Det er næppe
 synderen længere, derimod folks højre pegefinger på venstre musetast.
 >Skal Microsoft komme ud og installere sikkerhedsopdateringer 
 >for dig, eller hvad er det egentlig du ønsker? 
 Nej, når man køber en windåze skal der følge en tekniker med. Han skal
 sidde ved siden af brugeren og gribe ham hård om håndleddet når han
 vil dobbeltklikke på sære attachments.
 -- 
 hilsen   pl
 Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Stig Mogensen (23-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Stig Mogensen | 
  Dato :  23-09-03 10:12 |  
  |  
 
            > Nej, nu må I altså stoppe! Godt nok har jeg hørt meget ondt om ham
 > Bill, men at han ligefrem skulle være så ond at han laver windåzer for
 > at tjene penge, det kan jeg dog ikke tro.
 Nej selvfølgelig laver han ikke windows for at tjene penge. Han gør det for 
 jeres blå øjnes skyld!! Bill G. er verdens mest sympatiske menneske - at 
 han så tilfældigvis er verdens rigste mand, i spidsen for et af verdens 
 rigeste virksomheder, er jo blot tilfældigt.
 /Stig
 -- 
 * SuSE Linux 8.1 Prof, KDE 3.0.5,         GeForce4 TI-4800SE *
 * P4S333, P4 1.6ghz NW, 512mb DDR333, 80gb Seagate, 20gb IBM *
 * Registered Linux user #291266, with   http://counter.li.org.*
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Michael Pilgaard (23-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Michael Pilgaard | 
  Dato :  23-09-03 10:30 |  
  |   
            Den Tue, 23 Sep 2003 11:11:56 +0200, Stig Mogensen
 <norman_batesREMOVE@linuxmail.org> skrev:
 
 >> Nej, nu må I altså stoppe! Godt nok har jeg hørt meget ondt om ham
 >> Bill, men at han ligefrem skulle være så ond at han laver windåzer for
 >> at tjene penge, det kan jeg dog ikke tro.
 >
 >Nej selvfølgelig laver han ikke windows for at tjene penge. Han gør det for 
 >jeres blå øjnes skyld!! Bill G. er verdens mest sympatiske menneske - at 
 >han så tilfældigvis er verdens rigste mand, i spidsen for et af verdens 
 >rigeste virksomheder, er jo blot tilfældigt.
 
 Ku' I ikke overveje at flytte gruppe.
 Evt. til mudderet eller politik.
 Der er vel ingen troll-gruppe.
 
 Med venlig hilsen, Michael Pilgaard
 -- 
 Det er en muldvarp på motorcykel!
 Hvad er det, der er småt, sort og meget hurtigt?
 Jeg kan ikke li' bundcitater.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Ebbe Hansen (23-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ebbe Hansen | 
  Dato :  23-09-03 08:05 |  
  |   
            On Mon, 22 Sep 2003 22:59:15 +0200, "pwa" <pagolinux@webspeed.dk>
 wrote:
 
 klip
 Kære Bill...med ca 80
 >milliarder, ansæt dog nogle dygtige virusmagere og beløn dem fyrsteligt for
 >at finde
 >hullerne,
 
 80 milliarder, det er flere uger siden, nu er det ca. 300
 milliarder, så hvorfor gøre noget ved det ?
 mvh  Ebbe
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Jørgen Kaare Jensen (23-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jørgen Kaare Jensen | 
  Dato :  23-09-03 10:27 |  
  |  
 
            INTET software er fejlfrit før det er taget ud af produktion!!
 "pwa" <pagolinux@webspeed.dk> wrote in message
 news:3f6f62a0$0$54757$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 >
 > "Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse
 > news:VmIbb.1813$LZ3.1400@news.get2net.dk...
 > >
 > > Ihh hvor er Windows altså dumt !!
 > > Jeg har nu modtaget ca. 1000 mails med windows-updates,
 > > og installeret dem ALLE sammen, og lige lidt hjælper det, de
 > > bliver ved med at komme !! Hvornår stopper det !!??
 > > Hvad fanden er det for en lorte program, når det har brug
 > > for SÅ mange opdateringer??
 > >
 > > -
 > > -
 > > -
 > > -
 > >
 > > ......Det gaaaas! I ka' ta' det!    
> >
 > > Thomas H. -  www.thhe.dk
> >
 > > kære ven...det stopper aldrig, windows er som sædvanligt kun lavet for at
 > tjene penge-
 > rigtig mange penge. Den er også (som sædvanlig) stopfuld af fejl og hullet
 > som en si, patch
 > mig her, servicepacks og critical opdates der; men ikke destomindre styrter
 > vi hen og køber den sidste nye version, kr 1200.eller mere..det kunne jo
 > være...........men ak nej, alt er ved det gamle;..... ville vi finde os i at
 > investere i en ny bil med en hullet tank...nej vel..Kære Bill...med ca 80
 > milliarder, ansæt dog nogle dygtige virusmagere og beløn dem fyrsteligt for
 > at finde
 > hullerne, men inden vi sagesløse får produktet i hånden, det  må  kunne
 > gøres bedre, ellers har
 > Thorvald en potientel kunde..
 >
 > v/h pwa..
 >
 > >
 > >
 >
 >
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Thomas Madsen (23-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas Madsen | 
  Dato :  23-09-03 12:20 |  
  |   
            Peter Loumann skrev:
 
 > Jo, men det er en ie5/oe5-ting - Schnee von gestern. Det er næppe
 > synderen længere, derimod folks højre pegefinger på venstre
 > musetast. 
 
 Problemet er at mange stadig sidder med Schnee von gestern og derfor 
 i mange situationer er med til at gøre problemet med virusangreb 
 større. De behøver ikke at køre den vedhæftede fil hvis de sidder 
 med en IE5/OE5-ting. Bare det at se mailen i indholdsruden er ofte
 nok. 
 
 -- 
 Med venlig hilsen
 Madsen.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Per Olesen (24-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Per Olesen | 
  Dato :  24-09-03 15:14 |  
  |   
            Hvem fa'en er ham der Bill Gates?
 Jeg har prøvet at finde ham på Google og i TDC's email-katalog - men jeg kan
 ikke. Er han ovehovedet her fra Danmark?
 
 OI
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Peter Lykkegaard (24-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter Lykkegaard | 
  Dato :  24-09-03 21:04 |  
  |   
            Per Olesen wrote:
 > Hvem fa'en er ham der Bill Gates?
 > Jeg har prøvet at finde ham på Google
 
 Har du ikke lært at man ikke skal omgås sandheden med letsind?
 Bill Gates giver omkring 11.700 hits på Goggle
 
 > ... og i TDC's email-katalog - men
 > jeg kan ikke. Er han ovehovedet her fra Danmark?
 
 Kan Carsten Gates bruges?
 
 - Peter
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Per Olesen (23-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Per Olesen | 
  Dato :  23-09-03 07:22 |  
  |  
 
            "Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse
 news:VmIbb.1813$LZ3.1400@news.get2net.dk...
 >
 > Ihh hvor er Windows altså dumt !!
 > Jeg har nu modtaget ca. 1000 mails med windows-updates,
 > og installeret dem ALLE sammen, og lige lidt hjælper det, de
 > bliver ved med at komme !! Hvornår stopper det !!??
 > Hvad fanden er det for en lorte program, når det har brug
 > for SÅ mange opdateringer??
 >
 > -
 > -
 > -
 > -
 > -
 > -
 >
 > ......Det gaaaas! I ka' ta' det!    
>
 > Thomas H. -  www.thhe.dk
>
 >
 >
 >
 Hvad mener du med at det er gas? Nu blir jeg nervøs!!
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Peter Lykkegaard (23-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter Lykkegaard | 
  Dato :  23-09-03 19:49 |  
  |   
            Per Olesen wrote:
 
 > Hvad mener du med at det er gas? Nu blir jeg nervøs!!
 
 Gas er ikke noget man skal spøge med!
 
 - Peter
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Per Olesen (24-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Per Olesen | 
  Dato :  24-09-03 15:15 |  
  |   
            >
 > Gas er ikke noget man skal spøge med!
 >
 > - Peter
 >
 >
 
 Kommer an på hvad ende gassen kommer ud a'!
 
 PO
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Peter Lykkegaard (24-09-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter Lykkegaard | 
  Dato :  24-09-03 20:58 |  
  |   
            Per Olesen wrote:
 >> Gas er ikke noget man skal spøge med!
 >>
 > Kommer an på hvad ende gassen kommer ud a'!
 >
 Den modsatte ende af den ende der er tilsluttet gasværkets ledningsnet
 Det andet er ganske uskadeligt i de små mængder der er tale om
 
 - Peter
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |