|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Handelspris for CB750 1993 (Ifm. afgift) Fra : Søren
 | 
 Dato :  20-10-03 19:35
 | 
 |  | 
 
            Hej
 Er der en af jer som kender den danske pris for en Honda 750 1993 eller der
 omkring
 Jeg har ikke rigtig kunne finde priser i dba eller forhandlere.
 Det har heller ikke været muligt at finde noget ved toldskat, her er kun
 VFR   På forhånd tak
 Søren
            
             |  |  | 
  Richard (20-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Richard
 | 
 Dato :  20-10-03 22:05
 | 
 |  | 
 
            Søren wrote:
 > Er der en af jer som kender den danske pris for en Honda 750 1993 eller der
 > omkring
 > Det har heller ikke været muligt at finde noget ved toldskat, her er kun
 > VFR   Har du kigget nøje efter? - en CB750 fra de år kan også stå under dens 
 Honda-typenummer "RC42" eller blot som "Honda 750" og under data "4 
 cylindre" eller dens (tilnærmelsesvise eller korrekte) motorydelse...
 Datadisciplinen blandt de medarbejdere, der har opdateret 
 Modep-databasen gennem årene, lader desværre en del tilbage at ønske ;-(
 -- 
 Richard Pade, Sorgenfri, DK
 Mc: '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken
 DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade |  |  | 
  Søren (22-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Søren
 | 
 Dato :  22-10-03 09:40
 | 
 |  | > Har du kigget nøje efter? - en CB750 fra de år kan også stå under dens
 > Honda-typenummer "RC42" eller blot som "Honda 750" og under data "4
 > cylindre" eller dens (tilnærmelsesvise eller korrekte) motorydelse...
 
 Hej
 
 Jeg har ledt efter RC42, og der er ikke nogen, jeg har så set alle hvor der
 ikke står VFR igennem og de passer ikke i HK +-10. Så der er åbenbart ikke
 blevet importeret nogen i 1990 til 1994.
 
 Og ikke nogen i dba.   Kan man ringe til T&S med et stelnummer, eller er der
 ikke nogen service at hente.
 
 Mvh
 Søren
 
 
 
 
 |  |  | 
   Armand (22-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Armand
 | 
 Dato :  22-10-03 23:27
 | 
 |  | 
 Søren <SoerenZXY@loekkegaard.com> skrev i en
 news:3f964286$0$247$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
 > >
 > Jeg har ledt efter RC42, og der er ikke nogen, jeg har så set alle hvor
 der
 > ikke står VFR igennem og de passer ikke i HK +-10. Så der er åbenbart ikke
 > blevet importeret nogen i 1990 til 1994.
 > Og ikke nogen i dba.   Kan man ringe til T&S med et stelnummer, eller er
 > der ikke nogen service at hente.
 Man kan kun få priser oplyst ved skriftlig henvendelse på dertil
 forekommende dokument, der skal være vedlagt en kopi af pågældende køretøjs
 papirer!
 Sagt på en anden måde: T&S svarer kun på endog særdeles seriøse henvendelser
   Samtidig vil de have lige så svært ved at finde dokumentation på for for
 tiden
 værende brugtprisleje, som dig. Ligesom at du på samme måde ikke vil have
 modargumenter til en given høj prisfastsættelse!
 Derudfra finder jeg det halsløst absolut at ville importere sig en Seven
 Fifty :-|
 Vær under alle omstændigheder forberedt på at komme til at betale for den -
 Men sådan er det vel også i almindelighed når man fastfryser på én bestemt
 model :-/
 Har du noteret dig forekomsten af Honda's "Hornet"-modeller, som i mine øjne
 er lagt tæt op af Seven-Fifty'ens design?
 Hornet 600 er der mere kapow i end Seven-Fifty'en, den er sikkert billigere
 at forsikre, samt er bestemt betragtelig mere solid end den gamle luftkølede
 7½'er!!
 --
 Armand.
            
             |  |  | 
    Richard (25-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Richard
 | 
 Dato :  25-10-03 14:13
 | 
 |  | 
 
            Armand wrote:
 > Samtidig vil de have lige så svært ved at finde dokumentation på for for
 > tiden
 > værende brugtprisleje, som dig. Ligesom at du på samme måde ikke vil have
 > modargumenter til en given høj prisfastsættelse!
 > 
 > Derudfra finder jeg det halsløst absolut at ville importere sig en Seven
 > Fifty :-|
 Åh, hvis nu Søren absolut vil have sig en firecylindret cykel med 
 hydraulisk aktiverede ventiler, som han aldrig skal stille    > Vær under alle omstændigheder forberedt på at komme til at betale for den -
 > Men sådan er det vel også i almindelighed når man fastfryser på én bestemt
 > model :-/
 Liebhaveri har naturligvis sin pris, men hvis han kan finde en cykel af 
 rimelig tilsvarende type og pris som 7-50 havde på det tidspunkt, kan 
 han vel skyde afgiften efter den, hvis han for en sikkerheds skyld 
 lægger en 10-20 pct oveni. Kawasakis nøgne 750'er på markedet de år?
 > Har du noteret dig forekomsten af Honda's "Hornet"-modeller, som i mine øjne
 > er lagt tæt op af Seven-Fifty'ens design?
 Og som sjovt - underligt IMHO - nok bliver droslet ned til en ydelse, 
 svarende til 7-50'ens i 2004...
 > Hornet 600 er der mere kapow i end Seven-Fifty'en, den er sikkert billigere
 > at forsikre, samt er bestemt betragtelig mere solid end den gamle luftkølede
 > 7½'er!!
 Tror du ikke, at Hornetten (hidtil) har været dyrer qua sin højere 
 motorydelse? - er det ikke i højere grad det end motorstørrelsen, 
 selskaberne går efter?
 -- 
 Richard Pade, Sorgenfri, DK
 Mc: '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken
 DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade |  |  | 
     Armand (25-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Armand
 | 
 Dato :  25-10-03 16:22
 | 
 |  | 
 Richard <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en
 news:bndst4$aqb$1@sunsite.dk...
 > Armand wrote:
 >
 > Liebhaveri har naturligvis sin pris, men hvis han kan finde en cykel af
 > rimelig tilsvarende type og pris som 7-50 havde på det tidspunkt, kan
 > han vel skyde afgiften efter den, hvis han for en sikkerheds skyld
 > lægger en 10-20 pct oveni. Kawasakis nøgne 750'er på markedet de år?
 
 Næppe :-/
 Jeg tror faktisk at 7-11's storebror åbnede retro-ballet!  :-/
 
 > > Har du noteret dig forekomsten af Honda's "Hornet"-modeller, som i mine
 øjne
 > > er lagt tæt op af Seven-Fifty'ens design?
 >
 > Og som sjovt - underligt IMHO - nok bliver droslet ned til en ydelse,
 > svarende til 7-50'ens i 2004...
 
 Sure?
 Er det mon ikke blot en KW/Hk -forvanskning??
 
 > > Hornet 600 er der mere kapow i end Seven-Fifty'en, den er sikkert
 billigere
 > > at forsikre, samt er bestemt betragtelig mere solid end den gamle
 luftkølede
 > > 7½'er!!
 >
 > Tror du ikke, at Hornetten (hidtil) har været dyrer qua sin højere
 > motorydelse? - er det ikke i højere grad det end motorstørrelsen,
 > selskaberne går efter?
 
 Nope!
 Bortset fra køretøjstype (á sportslighed) er størrelsen den mest betydende
 for prisen.
 Kig blot i et præmie-skema, de er altid opstillet efter motorstørrelse :-|
 
 Således kan jeg godt forestille mig at Seven-Fifty'en er rimelig at forsikre
 qua sin nøgne fremtræden; men prisforskellen på dén (i '95) og en nutidig
 Hornet 600 er behersket, og Hornet'en er ligeså nøgen og en klasse mindre!
 Fazer 600, som Hornet er beslægtet med er flere gange fremhævet her i
 gruppen for at koste et rimeligt beløb at forsikre, så Hornet 600 kan ikke
 være betragteligt dyrere end en Seven Fifty, hvis overhovedet!
 
 --
 Armand
 
 
 
 
 
 |  |  | 
      Richard (25-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Richard
 | 
 Dato :  25-10-03 18:18
 | 
 |  | 
 
            Armand wrote:
 >>>Har du noteret dig forekomsten af Honda's "Hornet"-modeller, som i mine
 >>> øjne er lagt tæt op af Seven-Fifty'ens design?
 >>
 >>Og som sjovt - underligt IMHO - nok bliver droslet ned til en ydelse,
 >>svarende til 7-50'ens i 2004...
 > 
 > Sure?
 > Er det mon ikke blot en KW/Hk -forvanskning??
 Næppe, det fremgår mange steder, at ydelsen bliver sat ned til 57 kw på 
 den nye Hornet, CBF600, fx på Honda CHs side:
 <www.honda-geneve.com/catalog/CBF600-2004.html> se aller nederst.
 >>Tror du ikke, at Hornetten (hidtil) har været dyrer qua sin højere
 >>motorydelse? - er det ikke i højere grad det end motorstørrelsen,
 >>selskaberne går efter?
 > 
 > Nope!
 > Bortset fra køretøjstype (á sportslighed) er størrelsen den mest betydende
 > for prisen.
 > Kig blot i et præmie-skema, de er altid opstillet efter motorstørrelse :-|
 Nej, ikke hos Topsikring ihvertfald. De de lagde deres takster om for et 
 par år siden, inddelte de cyklerne efter hovedtyper, hvor fx 
 sportscyklerne blev dyrere end klassiske cykler. (Min VFS faldt knap 10 
 pct ved den lejlighed).
 Jeg har ingen tal for de to cykler, men i mine øjne er der altså mere 
 sport i en Hornet end i en CB7-50, og et selskab som Top ville ikke være 
 sene til at udnytte det, hvis de så det samme...
 -- 
 Richard Pade, Sorgenfri, DK
 Mc: '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken
 DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade |  |  | 
       Armand (26-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Armand
 | 
 Dato :  26-10-03 13:37
 | 
 |  | 
 Richard <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en
 news:bneb8q$8t8$1@sunsite.dk...
 > Armand wrote:
 >
 > >>>Har du noteret dig forekomsten af Honda's "Hornet"-modeller,
 > >>
 > >>Og som sjovt - underligt IMHO - nok bliver droslet ned til en ydelse,
 > >>svarende til 7-50'ens i 2004...
 > >
 > > Sure? Er det mon ikke blot en KW/Hk -forvanskning??
 >
 > Næppe, det fremgår mange steder, at ydelsen bliver sat ned til 57 kw på
 > den nye Hornet, CBF600,
 Huh?
 Så er den jo næsten nede på siden af den bovlamme Monster 600    BIG mistake!!!
 --
 Armand.
            
             |  |  | 
        Richard (26-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Richard
 | 
 Dato :  26-10-03 18:50
 | 
 |  | 
 
            Armand wrote:
 >>>>Og som sjovt - underligt IMHO - nok bliver droslet ned til en ydelse,
 >>>>svarende til 7-50'ens i 2004...
 >>>
 >>>Sure? Er det mon ikke blot en KW/Hk -forvanskning??
 >>
 >>Næppe, det fremgår mange steder, at ydelsen bliver sat ned til 57 kw på
 >>den nye Hornet, CBF600,
 > 
 > Huh?
 > Så er den jo næsten nede på siden af den bovlamme Monster 600    > BIG mistake!!!
 Ja, gad vidst hvad de er ude på - måske sænker de prisen på både CBF og 
 CBR-F'en for at differentiere de tre 4benede 600'er? Foranstaltninger 
 til at oveholde de nye EU-emissionskrav burde ikke koste så meget ydelse 
 IMHO...
 -- 
 Richard Pade, Sorgenfri, DK
 Mc: '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken
 DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade |  |  | 
         Armand (26-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Armand
 | 
 Dato :  26-10-03 20:03
 | 
 |  | 
 Richard <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en
 news:bnh1f3$817$2@sunsite.dk...
 > Armand wrote:
 > >>>>
 > >>Næppe, det fremgår mange steder, at ydelsen bliver sat ned til 57 kw på
 > >>den nye Hornet, CBF600,
 > >
 > > Så er den jo næsten nede på siden af den bovlamme Monster 600    > > BIG mistake!!!
 >
 > Ja, gad vidst hvad de er ude på - måske sænker de prisen på både CBF og
 > CBR-F'en for at differentiere de tre 4benede 600'er? Foranstaltninger
 > til at oveholde de nye EU-emissionskrav burde ikke koste så meget ydelse
 > IMHO...
 Vár det egentlig ikke også en Schweitzisk site der link'edes til??
 Schweitzerne har længe haft nogle mærkelige restriktioner i forhold til
 resten af verden :-/
 --
 Armand.
            
             |  |  | 
          Richard (28-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Richard
 | 
 Dato :  28-10-03 18:06
 | 
 |  | 
 
            Armand wrote:
 >>>>Næppe, det fremgår mange steder, at ydelsen bliver sat ned til 57 kw på
 >>>>den nye Hornet, CBF600,
 >>>
 >>>Så er den jo næsten nede på siden af den bovlamme Monster 600    >>>BIG mistake!!!
 >>
 >>Ja, gad vidst hvad de er ude på - måske sænker de prisen på både CBF og
 >>CBR-F'en for at differentiere de tre 4benede 600'er? Foranstaltninger
 >>til at oveholde de nye EU-emissionskrav burde ikke koste så meget ydelse
 >>IMHO...
 > 
 > Vár det egentlig ikke også en Schweitzisk site der link'edes til??
 > Schweitzerne har længe haft nogle mærkelige restriktioner i forhold til
 > resten af verden :-/
 Jo men jeg kunne ikke lige genfinde den tilsvarende side, jeg havde set 
 på. Det var enten Honda UK eller Honda EU. Så jeg er bange for det er 
 godt nok - den er dårlig    -- 
 Richard Pade, Sorgenfri, DK
 Mc: '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken
 DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade |  |  | 
  Richard (20-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Richard
 | 
 Dato :  20-10-03 22:07
 | 
 |  | 
 
            Søren wrote:
 > Er der en af jer som kender den danske pris for en Honda 750 1993 eller der
 > omkring
 > 
 > Jeg har ikke rigtig kunne finde priser i dba eller forhandlere.
 > 
 > Det har heller ikke været muligt at finde noget ved toldskat, her er kun
 > VFR   > 
 > På forhånd tak
 > 
 > Søren
 > 
 > 
 -- 
 Richard Pade, Sorgenfri, DK
 Mc: '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken
 DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade |  |  | 
  Armand (20-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Armand
 | 
 Dato :  20-10-03 22:27
 | 
 |  | 
 Søren <SoerenZXY@loekkegaard.com> skrev i en
 news:3f942fca$0$252$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
 > Hej
 >
 > Er der en af jer som kender den danske pris for en Honda 750 1993 eller
 > der omkring
 >
 > Jeg har ikke rigtig kunne finde priser i dba eller forhandlere.
 > Det har heller ikke været muligt at finde noget ved toldskat, her er kun
 > VFR   Hva' skulle det også være for en 93'er Honda 750, hvis ikke at det er en
 VFR??
 --
 Armand.
            
             |  |  | 
  Richard (21-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Richard
 | 
 Dato :  21-10-03 15:37
 | 
 |  | 
 
            Armand wrote:
 >>Jeg har ikke rigtig kunne finde priser i dba eller forhandlere.
 >>Det har heller ikke været muligt at finde noget ved toldskat, her er kun
 >>VFR   > 
 > Hva' skulle det også være for en 93'er Honda 750, hvis ikke at det er en
 > VFR??
 Hæ, Subject fx - eller Africa Twin eller...
 -- 
 Richard Pade, Sorgenfri, DK
 Mc: '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken
 DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade |  |  | 
   Armand (21-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Armand
 | 
 Dato :  21-10-03 21:49
 | 
 |  | 
 Richard <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en
 news:bn3ga2$6s7$1@sunsite.dk...
 > Armand wrote:
 >
 > >>Jeg har ikke rigtig kunne finde priser i dba eller forhandlere.
 > >>Det har heller ikke været muligt at finde noget ved toldskat, her er kun
 > >>VFR   > >
 > > Hva' skulle det også være for en 93'er Honda 750, hvis ikke at det er en
 > > VFR??
 >
 > Hæ, Subject fx
 Ups!
 Sådan kan det gå når man belaver sig alene på erindringen. Jeg hár
 verificeret nu, og genkendt den sene CB'er som den der senere blev kaldt for
 "seven fifty".
 Min reference er den upålidelige MC-revy, men tilsyneladende er den først
 taget hjem af Honda-importøren, netop som Seven-fifty i '95, og dét
 forklarer jo at den er svær at finde fra '93 :-/
 Modellen ser man ikke på ethvert gadehjørne, så mon ikke at de eneste der er
 solgt herhjemme er den håndfuld(?) som blev taget hjem i '95 :-/
 > - eller Africa Twin eller...
  Nu jeg har læst på lektien, fandt jeg tillige NR750 i '93 !!
 --
 Armand.
            
             |  |  | 
    Richard (25-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Richard
 | 
 Dato :  25-10-03 13:59
 | 
 |  | 
 
            Armand wrote:
 >>>Hva' skulle det også være for en 93'er Honda 750, hvis ikke at det er en
 >>>VFR??
 >>
 >>Hæ, Subject fx
 > 
 > Ups!
 > Sådan kan det gå når man belaver sig alene på erindringen. Jeg hár
 > verificeret nu, og genkendt den sene CB'er som den der senere blev kaldt for
 > "seven fifty".
 Nemlig.
 > Min reference er den upålidelige MC-revy, men tilsyneladende er den først
 > taget hjem af Honda-importøren, netop som Seven-fifty i '95, og dét
 > forklarer jo at den er svær at finde fra '93 :-/
 Til lige netop Honda i de år bruger jeg enten Typenkompass Honda 
 (1970-99) fra Motorbuch Verlag, som godt nok koncentrerer sig på de i D 
 importerede modeller; men det er dog stadig en del flere end, hvad vi 
 ser herhjemme. (Gennem tiden er ca. 12 pct af alle Hondas forskellige 
 mc-modeller importeret til D, iflg. en tidl. forhandler dernede).
 Ellers har Honda en rigtig god modeloversigt på:
 <www.honda.co.jp/pressroom/library/motor/> hvis man ser igennem fingre med sproget, og at den er opbygget efter 
 familier og modeller på tværs af årene, hvilket gør den lidt langsom til 
 dette brug.
 Og så mangler den faktisk en del modeller, der ikke har kørt i Japan / 
 er produceret udenfor    >>- eller Africa Twin eller...
 > 
 >  Nu jeg har læst på lektien, fandt jeg tillige NR750 i '93 !!
 Og VF750C såmænd - de år i kædetrukken udgave    -- 
 Richard Pade, Sorgenfri, DK
 Mc: '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken
 DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade |  |  | 
     Armand (25-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Armand
 | 
 Dato :  25-10-03 15:55
 | 
 |  | 
 Richard <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en
 news:bnds1r$8qh$1@sunsite.dk...
 > Armand wrote:
 >
 > > Min reference er den upålidelige MC-revy, men tilsyneladende er den
 først
 > > taget hjem af Honda-importøren, netop som Seven-fifty i '95, og dét
 > > forklarer jo at den er svær at finde fra '93 :-/
 >
 > Til lige netop Honda i de år bruger jeg enten Typenkompass Honda
 > (1970-99) fra Motorbuch Verlag, som godt nok koncentrerer sig på de i D
 > importerede modeller;
 > Ellers har Honda en rigtig god modeloversigt på: [link].........
 
 Rolig nu!
 Vi taler om relevante danske modeller hér, ellers kan man ikke forvente at
 T&S skal kende til dem, og derfor vide hvorledes de skal prissættes (alt
 iflg. subj!)
 
 --
 Amand.
 
 
 
 
 |  |  | 
      Richard (25-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Richard
 | 
 Dato :  25-10-03 17:59
 | 
 |  | 
 
            Armand wrote:
 > Rolig nu!
 Nå, nå, et par gode links kan da ikke repeteres for tit    > Vi taler om relevante danske modeller hér, ellers kan man ikke forvente at
 > T&S skal kende til dem, og derfor vide hvorledes de skal prissættes (alt
 > iflg. subj!)
 ?? Ikke forstået: T&S kan da også prissætte cykler, der ikke har været 
 importeret herhjemme, det er der da mange eksempler på i Modep. (Fx 
 GB500, VF1100S, VF1100C for nu at blive i min egen boldgade    Sørens problem var imidlertid, at der tilsyneladende ikke var nogle 
 CB7-50'er i Modep.
 -- 
 Richard Pade, Sorgenfri, DK
 Mc: '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken
 DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade |  |  | 
       Armand (26-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Armand
 | 
 Dato :  26-10-03 13:37
 | 
 |  | 
 Richard <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en
 news:bnea4a$3k0$1@sunsite.dk...
 > Armand wrote:
 >
 > > Vi taler om relevante danske modeller hér, ellers kan man ikke forvente
 > > at T&S skal kende til dem, og derfor vide hvorledes de skal prissættes
 (alt
 > > iflg. subj!)
 >
 > ?? Ikke forstået: T&S kan da også prissætte cykler, der ikke har været
 > importeret herhjemme, det er der da mange eksempler på i Modep. (Fx
 > GB500, VF1100S, VF1100C for nu at blive i min egen boldgade    > Sørens problem var imidlertid, at der tilsyneladende ikke var nogle
 > CB7-50'er i Modep.
 Netop (Endsige i D.B.A.)!
 Og så hjælper Honda .jp's modeloversigt jo ikke meget    --
 Armand.
            
             |  |  | 
        Richard (26-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Richard
 | 
 Dato :  26-10-03 18:47
 | 
 |  | 
 
            Armand wrote:
 >>?? Ikke forstået: T&S kan da også prissætte cykler, der ikke har været
 >>importeret herhjemme, det er der da mange eksempler på i Modep. (Fx
 >>GB500, VF1100S, VF1100C for nu at blive i min egen boldgade    >>Sørens problem var imidlertid, at der tilsyneladende ikke var nogle
 >>CB7-50'er i Modep.
 > 
 > Netop (Endsige i D.B.A.)!
 > Og så hjælper Honda .jp's modeloversigt jo ikke meget    Nej, men for lige at samle tråden op, inden vi ender helt ude i hampen: 
 Søren kan over for både T&S og forsikring beskrive sin 1993 CB750 
 Sevenfifty som noget i nærheden af en Kawasaki Z7/Zephyr, eller hvad den 
 nu hed den gnag, og så lægge en passende sikkerhedsmargin oven i, hvis 
 han vil have et bud på økonomien, inden han sætter sit navn på 
 købekontrakten IMHO    -- 
 Richard Pade, Sorgenfri, DK
 Mc: '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken
 DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade |  |  | 
         Armand (26-10-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Armand
 | 
 Dato :  26-10-03 20:00
 | 
 |  | 
 Richard <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en
 news:bnh1a3$817$1@sunsite.dk...
 > Armand wrote:
 >
 > >>?? Ikke forstået: T&S kan da også prissætte cykler, der ikke har været
 > >>importeret herhjemme, det er der da mange eksempler på i Modep. (Fx
 > >>GB500, VF1100S, VF1100C for nu at blive i min egen boldgade    > >>Sørens problem var imidlertid, at der tilsyneladende ikke var nogle
 > >>CB7-50'er i Modep.
 > >
 > > Netop (Endsige i D.B.A.)!
 > > Og så hjælper Honda .jp's modeloversigt jo ikke meget    >
 > Nej, men for lige at samle tråden op, inden vi ender helt ude i hampen:
 > Søren kan over for både T&S og forsikring beskrive sin 1993 CB750
 > Sevenfifty som noget i nærheden af en Kawasaki Z7/Zephyr, eller hvad den
 > nu hed den gnag, og så lægge en passende sikkerhedsmargin oven i, hvis
 > han vil have et bud på økonomien, inden han sætter sit navn på
 > købekontrakten IMHO    Og derved kom du noget tættere på subj. end jeg !!
 I rest my case.
 --
 Armand.
            
             |  |  | 
 |  |