|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Politiet griber ind Fra : Steffan S. Fallesen
 | 
 Dato :  06-02-04 09:13
 | 
 |  | 
 
            God morgen,
 Jeg har lige læst nyhederne på Tv2.dk og det viser sig at Politiet også 
 så "Danmarks værste billist".
 Læs: http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=430076 Jeg bor heldigvis i Flensburg, så jeg møder nok ikke deltagerne i 
 programmet.. Øh vent lidt - det kan jo være at de skal her ned for at 
 hente øl eller andet (kan det stadig betale sig?).
 --
 Mvh,
 Steffan
            
             |  |  | 
  Roberto Saldo (06-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Roberto Saldo
 | 
 Dato :  06-02-04 09:22
 | 
 |  | 
 
            Steffan S. Fallesen wrote:
 > God morgen,
 > 
 > Jeg har lige læst nyhederne på Tv2.dk og det viser sig at Politiet også 
 > så "Danmarks værste billist".
 > 
 > Læs: http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=430076 Man kunne evt også indlede en eftersøgning efter de/dem der har 
 udstedt kørepappet til aktørerne!!
 -- 
 Med venlig hilsen/Best regards
    Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.
                  "Recursive: Adj. See Recursive."
            
             |  |  | 
  Anders Møller (06-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Anders Møller
 | 
 Dato :  06-02-04 09:31
 | 
 |  | "Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
 news:bvvis1$bhe$1@sunsite.dk...
 
 > Man kunne evt også indlede en eftersøgning efter de/dem der har
 > udstedt kørepappet til aktørerne!!
 
 Enig. Der var flere af deltagerne, som så ud til at slet ikke have taget et
 kørekort. En ting er ham der er ligeglad og bare kører som det passer ham,
 men der var personer der slet ikke havde teknikken med da de førte bilen -
 jeg var chokeret da jeg så det program. Men ok ikke mere end at man
 pludselig godt kan se hvor de idioter man møder til hverdag kommer fra ;)
 
 
 
 --
 Anders Møller
 Uno Racing
 
 
 
 
 |  |  | 
   Michael Schrøder (06-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Michael Schrøder
 | 
 Dato :  06-02-04 09:55
 | 
 |  | "Anders Møller" <anders-fjern-@damkjaer-moller.dk> wrote in message
 news:402350a9$0$27456$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 > "Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
 > news:bvvis1$bhe$1@sunsite.dk...
 >
 > > Man kunne evt også indlede en eftersøgning efter de/dem der har
 > > udstedt kørepappet til aktørerne!!
 >
 > Enig. Der var flere af deltagerne, som så ud til at slet ikke have taget
 et
 > kørekort. En ting er ham der er ligeglad og bare kører som det passer ham,
 > men der var personer der slet ikke havde teknikken med da de førte bilen -
 > jeg var chokeret da jeg så det program. Men ok ikke mere end at man
 > pludselig godt kan se hvor de idioter man møder til hverdag kommer fra ;)
 
 - MEN hvis de 9 bare er de værste (eller dem der forventes at være bedst på
 TV - oh skræk) så er der mange flere der er lige så oplagte at indkalde til
 en ny køreprøve...
 
 mvh Michael
 
 
 
 
 |  |  | 
   Michael Schrøder (06-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Michael Schrøder
 | 
 Dato :  06-02-04 09:59
 | 
 |  | "Anders Møller" <anders-fjern-@damkjaer-moller.dk> wrote in message
 news:402350a9$0$27456$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 > "Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
 > news:bvvis1$bhe$1@sunsite.dk...
 >
 > > Man kunne evt også indlede en eftersøgning efter de/dem der har
 > > udstedt kørepappet til aktørerne!!
 >
 > Enig. Der var flere af deltagerne, som så ud til at slet ikke have taget
 et
 > kørekort. En ting er ham der er ligeglad og bare kører som det passer ham,
 > men der var personer der slet ikke havde teknikken med da de førte bilen -
 > jeg var chokeret da jeg så det program. Men ok ikke mere end at man
 > pludselig godt kan se hvor de idioter man møder til hverdag kommer fra ;)
 
 Det med navnene må da være temmelig nemt, stod der ikke både navn og by på
 deltagerene i det første program ???
 
 
 
 
 
 |  |  | 
    Torben Madsen (06-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Torben Madsen
 | 
 Dato :  06-02-04 12:51
 | 
 |  | 
 "Michael Schrøder" <news4mis1@schroeder.dk> skrev i en meddelelse
 news:4023574d$0$29337
 
 > Det med navnene må da være temmelig nemt, stod der ikke både navn og by på
 > deltagerene i det første program ???
 >
 >
 Ja, og ingen tvivl om at det nok egentlig ville være på sin plads at kigge
 lidt nærmere på dem - det så jo helt vanvittigt ud. Men jeg kan nu ikke lade
 være med at tænke på sidste gang TV2 fulgte nogle bilister, som så stort på
 love og regler. Dengang var det chauffører for ministre - og politiet ville
 dengang ikke gøre noget ved det, som de så. De mente ikke at optagelserne
 kunne bruges som noget bevis dengang - nu kan de pludselig?? Der er åbenbart
 forskellige regler for folk her i landet......
 
 Torben
 
 
 
 
 |  |  | 
     Hit (06-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Hit
 | 
 Dato :  06-02-04 13:07
 | 
 |  | >Ja, og ingen tvivl om at det nok egentlig ville være på sin plads at kigge
 >lidt nærmere på dem - det så jo helt vanvittigt ud. Men jeg kan nu ikke lade
 >være med at tænke på sidste gang TV2 fulgte nogle bilister, som så stort på
 >love og regler. Dengang var det chauffører for ministre - og politiet ville
 >dengang ikke gøre noget ved det, som de så. De mente ikke at optagelserne
 >kunne bruges som noget bevis dengang - nu kan de pludselig?? Der er åbenbart
 >forskellige regler for folk her i landet......
 >
 >Torben
 >
 Forargelsen breder sig ! ! !
 
 Niels
 
 
 |  |  | 
      Fly Christensen (06-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Fly Christensen
 | 
 Dato :  06-02-04 15:08
 | 
 |  | On Fri, 06 Feb 2004 13:06:30 +0100, Hit <hits@hit.com> wrote:
 
 >>Ja, og ingen tvivl om at det nok egentlig ville være på sin plads at kigge
 >>lidt nærmere på dem - det så jo helt vanvittigt ud. Men jeg kan nu ikke lade
 >>være med at tænke på sidste gang TV2 fulgte nogle bilister, som så stort på
 >>love og regler. Dengang var det chauffører for ministre - og politiet ville
 >>dengang ikke gøre noget ved det, som de så. De mente ikke at optagelserne
 >>kunne bruges som noget bevis dengang - nu kan de pludselig?? Der er åbenbart
 >>forskellige regler for folk her i landet......
 >>
 >>Torben
 >>
 >Forargelsen breder sig ! ! !
 
 Næ, for der er nyligt faldet dom for, at et speedometer ikke kan bruges
 som bevis ved en fartovertrædelse. Der skal en egentlig måling til.
 I dette tilfælde, er der tale om, at man kan se, at folk kører over for
 rødt. Det skal jo ikke måles.
 
 Fly
 
 --
 Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.
 
 
 |  |  | 
       Mogens... (06-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mogens...
 | 
 Dato :  06-02-04 22:14
 | 
 |  | 
 
            On Fri, 06 Feb 2004 15:08:14 +0100, Fly Christensen
 <x_nospam_x@gmx.net> wrote:
 >Næ, for der er nyligt faldet dom for, at et speedometer ikke kan bruges
 >som bevis ved en fartovertrædelse. Der skal en egentlig måling til.
 >I dette tilfælde, er der tale om, at man kan se, at folk kører over for
 >rødt. Det skal jo ikke måles.
 IMO er der himmelvid forskel på de to eksempler
 (en ministerchauufør med 140 km/t i 740i og DK's værste bilister)
 I sidstnævnte tilfælde var livet på spil flere steder - dét var ikke
 tilfældet med den "hurtige" ministerbil...
 140 ->gosh mand    /Mogens
            
             |  |  | 
     Ukendt (06-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  06-02-04 16:29
 | 
 |  | 
 > Ja, og ingen tvivl om at det nok egentlig ville være på sin plads at kigge
 > lidt nærmere på dem - det så jo helt vanvittigt ud. Men jeg kan nu ikke
 lade
 > være med at tænke på sidste gang TV2 fulgte nogle bilister, som så stort
 på
 > love og regler. Dengang var det chauffører for ministre - og politiet
 ville
 > dengang ikke gøre noget ved det, som de så. De mente ikke at optagelserne
 > kunne bruges som noget bevis dengang - nu kan de pludselig?? Der er
 åbenbart
 > forskellige regler for folk her i landet......
 Synes det er i orden at indkalde dem til en orienterende køreprøve ud fra
 den kørsel de viste i programmet. Om deltagerne kører sådan til dagligt
 eller ej, er ligemeget.....jeg kan på ingen måde se det smarte i at smutte
 over for rødt lys.
 Tror mange folk inkl. TV ville få en rigtig dårlig smag i munden hvis
 bilisternes kørsel endte med en ulykke. Der behøver ikke komme lig på bordet
 først.
 Ikke at jeg går ind for at man generelt skal til reglmæssige køreprøver men
 når folk frivilligt træder frem og fjoller sådan rundt som de gjorde så er
 det på sin plads at få afprøvet om de er egnet til at føre bil.
 Egentlig var programmet meget underholdende men ved nærmere eftertanke så er
 det nok ikke særlig smart at lade sådanne folk køre i trafikken.
 -- 
 Tom
 Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK |  |  | 
      Ukendt (06-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  06-02-04 16:35
 | 
 |  | 
 "Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
 news:4023b2a3$0$148$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 
 KLIP
 
 > Egentlig var programmet meget underholdende men ved nærmere eftertanke
 så er
 > det nok ikke særlig smart at lade sådanne folk køre i trafikken.
 
 Det er en underlig form for underholdning, de forskellige danske
 TV-stationer præsenterer seerne for i vore dage.
 
 Bigbrother (hvor man svælger i andres nedbrud mv.)
 Den falske millionær (hvor man skal svælge i de "håbefulde" pigers
 skuffelser)
 Striben (hvor man skal forarges over de unge menneskers respekt for
 ordensmagten (eller mangel på samme)
 
 Nu skal vi så se en folk inkompetente bilister udfolde sig i rigtig
 levende trafik.......
 
 Hvad bliver det næste forsøg på at "underholde" TV-seeren...??
 
 Man gør kort og godt grin med "borgerskabet" og specielt i visse
 tilfælde vor ordensmagt.
 
 Kan det efterhånden blive mere underlødigt..?
 
 --
 Med venlig hilsen
 Hr. Bjørn
 
 
 
 
 |  |  | 
       KS (06-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : KS
 | 
 Dato :  06-02-04 16:47
 | 
 |  | HØRT !
 
 KS
 
 "Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> skrev i en meddelelse
 news:4023b41c$0$174$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >
 > "Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
 > news:4023b2a3$0$148$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >
 > KLIP
 >
 > > Egentlig var programmet meget underholdende men ved nærmere eftertanke
 > så er
 > > det nok ikke særlig smart at lade sådanne folk køre i trafikken.
 >
 > Det er en underlig form for underholdning, de forskellige danske
 > TV-stationer præsenterer seerne for i vore dage.
 >
 > Bigbrother (hvor man svælger i andres nedbrud mv.)
 > Den falske millionær (hvor man skal svælge i de "håbefulde" pigers
 > skuffelser)
 > Striben (hvor man skal forarges over de unge menneskers respekt for
 > ordensmagten (eller mangel på samme)
 >
 > Nu skal vi så se en folk inkompetente bilister udfolde sig i rigtig
 > levende trafik.......
 >
 > Hvad bliver det næste forsøg på at "underholde" TV-seeren...??
 >
 > Man gør kort og godt grin med "borgerskabet" og specielt i visse
 > tilfælde vor ordensmagt.
 >
 > Kan det efterhånden blive mere underlødigt..?
 >
 > --
 > Med venlig hilsen
 > Hr. Bjørn
 >
 >
 
 
 
 
 |  |  | 
      jan@stevns.net (06-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : jan@stevns.net
 | 
 Dato :  06-02-04 16:54
 | 
 |  | 
 
            "Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :
 >Synes det er i orden at indkalde dem til en orienterende køreprøve ud fra
 >den kørsel de viste i programmet. 
 Klart -  præcis som de ude i trafikken kan blive spottet at en
 patruljevogn, der finder deres køres af en sådan karat, at deres evne
 (eller rettere mangel på samme) nok bør efterprøves.
 Jeg kan ikke se nogen speciel forskel på om de bliver spottet ude i
 trafikken, eller deres "optræden" på tv.
 >Om deltagerne kører sådan til dagligt eller ej, er ligemeget.....
 enig.
 >Ikke at jeg går ind for at man generelt skal til reglmæssige køreprøver men
 >når folk frivilligt træder frem og fjoller sådan rundt som de gjorde så er
 >det på sin plads at få afprøvet om de er egnet til at føre bil.
 Jeg har førhen nu heller ikke ment det skulle være nødigt, men
 programmet har nok givet mig et lille hint om ikke den adfærd vi alle
 vist tillægger os trafikalt, kan give anledning til et eller andet ?
 >Egentlig var programmet meget underholdende men ved nærmere eftertanke så er
 >det nok ikke særlig smart at lade sådanne folk køre i trafikken.
 Jeg har fået mig et par snabelsko ;)
 -- 
 jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
 Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why
            
             |  |  | 
       Ukendt (06-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  06-02-04 16:54
 | 
 |  | 
 <jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
 news:fqd720h2ig49mior43go368evdg1985pce@dtext.news.tele.dk...
 
 KLIP
 
 > Jeg har fået mig et par snabelsko ;)
 
 Slige er da ikke at foragte..:)
 
 --
 Med venlig hilsen
 Hr. Bjørn
 
 
 
 
 |  |  | 
        jan@stevns.net (06-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : jan@stevns.net
 | 
 Dato :  06-02-04 16:59
 | 
 |  | 
 
            "Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> skrev :
 ><jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
 >news:fqd720h2ig49mior43go368evdg1985pce@dtext.news.tele.dk...
 >KLIP
 >> Jeg har fået mig et par snabelsko ;)
 >Slige er da ikke at foragte..:)
 Du kan lidet ane det kræver en 5 kg mukkert at rette tæerne ud igen !
 -- 
 jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
 Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why
            
             |  |  | 
         Ukendt (06-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  06-02-04 17:00
 | 
 |  | 
 <jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
 news:nde720pda5ivhu6q399n5ksgke99qg4sbn@dtext.news.tele.dk...
 
 KLIP
 
 > >> Jeg har fået mig et par snabelsko ;)
 >
 > >Slige er da ikke at foragte..:)
 >
 > Du kan lidet ane det kræver en 5 kg mukkert at rette tæerne ud igen !
 
 Nu er det ikke meningen, du skal knalde tæerne ud i snablen..!
 
 Hvis du gør det, kan jeg levende forestille mig smerten ved anvendelse
 af en 5 kilograms tåudretter...;)
 
 --
 Med venlig hilsen
 Hr. Bjørn
 
 
 
 
 |  |  | 
         Per Thomsen (13-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Per Thomsen
 | 
 Dato :  13-02-04 13:09
 | 
 |  | 
 
            > >> Jeg har fået mig et par snabelsko ;)
 >
 > >Slige er da ikke at foragte..:)
 >
 > Du kan lidet ane det kræver en 5 kg mukkert at rette tæerne ud igen !
 >
 Så krummer du tær' den forkerte vej :)
 Per    |  |  | 
  Fly Christensen (06-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Fly Christensen
 | 
 Dato :  06-02-04 10:37
 | 
 |  | 
 
            On Fri, 06 Feb 2004 09:13:23 +0100, "Steffan S. Fallesen"
 <nospam@servage.com> wrote:
 >God morgen,
 >
 >Jeg har lige læst nyhederne på Tv2.dk og det viser sig at Politiet også 
 >så "Danmarks værste billist".
 >
 >Læs: http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=430076 >
 >Jeg bor heldigvis i Flensburg,
 Hvor?
 Fly
 -- 
 Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.
            
             |  |  | 
  Steffan S. Fallesen (06-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Steffan S. Fallesen
 | 
 Dato :  06-02-04 10:59
 | 
 |  | Fly Christensen wrote:
 
 > Hvor?
 >
 > Fly
 
 Hvad mener du?
 
 --
 Mvh,
 Steffan
 
 
 
 |  |  | 
   Fly Christensen (06-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Fly Christensen
 | 
 Dato :  06-02-04 11:04
 | 
 |  | On Fri, 06 Feb 2004 10:58:41 +0100, "Steffan S. Fallesen"
 <nospam@servage.com> wrote:
 
 >Hvad mener du?
 
 Bad quoting, sorry.
 
 >Jeg bor heldigvis i Flensburg,
 
 Hvor?
 
 Fly
 
 --
 Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.
 
 
 |  |  | 
    Steffan S. Fallesen (06-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Steffan S. Fallesen
 | 
 Dato :  06-02-04 11:09
 | 
 |  | Fly Christensen wrote:
 
 >>Jeg bor heldigvis i Flensburg,
 >
 > Hvor?
 >
 
 Ballastkai (ud til havnen) - hvorfor ?
 
 --
 Mvh,
 Steffan
 
 
 
 |  |  | 
     Fly Christensen (06-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Fly Christensen
 | 
 Dato :  06-02-04 11:10
 | 
 |  | 
 
            On Fri, 06 Feb 2004 11:09:09 +0100, "Steffan S. Fallesen"
 <nospam@servage.com> wrote:
 >Fly Christensen wrote:
 >
 >>>Jeg bor heldigvis i Flensburg,
 >> 
 >> Hvor?
 >> 
 >
 >Ballastkai (ud til havnen) - hvorfor ?
 Jeg holder til på Holm.    Fly
 -- 
 Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.
            
             |  |  | 
      Steffan S. Fallesen (06-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Steffan S. Fallesen
 | 
 Dato :  06-02-04 11:27
 | 
 |  | 
 
            Fly Christensen wrote:
 > Jeg holder til på Holm.    Hmm, det er jo dejligt centralt    Så ses vi nok engang...
 --
 Mvh,
 Steffan
            
             |  |  | 
  Ukendt (06-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  06-02-04 13:23
 | 
 |  | 
 "Steffan S. Fallesen" <nospam@servage.com> skrev i en meddelelse
 news:40234c9c$1@olaf.komtel.net...
 
 KLIP
 
 > Jeg har lige læst nyhederne på Tv2.dk og det viser sig at Politiet
 også
 > så "Danmarks værste billist".
 
 Oven på blotlægning af disses bilisters utrolige mangel på
 kørefærdigheder, var/er politiet tvunget til at reagere.
 
 Hvis de ikke havde gjort/gør det, får de en stabel opportunistiske
 politikere på nakken (for slet ikke at tale om harmfulde borgere, der
 eks. er nappet for at køre 57 km/t i bymæssig bebyggelse på en 3 eller 4
 sporet vej).
 
 Logik for præriehøns....
 
 --
 Med venlig hilsen
 Hr. Bjørn
 
 
 
 
 |  |  | 
  Mogens... (06-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mogens...
 | 
 Dato :  06-02-04 22:12
 | 
 |  | 
 
            On Fri, 6 Feb 2004 13:22:30 +0100, "Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT
 -post.tele.dk> wrote:
 >eks. er nappet for at køre 57 km/t i bymæssig bebyggelse på 
 >en 4 sporet vej.
 Kender een...    /Mogens
            
             |  |  | 
  Tomahawk (07-02-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Tomahawk
 | 
 Dato :  07-02-04 07:17
 | 
 |  | Hej NG !
 
 
 Ja, det er bare at indkalde de inkompetente billister til en ny køreprøve.
 Det er trods alt vi andres sikkerhed på det danske vejnet det gælder. Men
 jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvor mange flere af den "slags" der
 er på de danske veje. Jeg har ikke glemt da jeg fik mit kørekort way back,
 min kørelære sidste ord til mig var "Kør som alle andre er idioter i
 trafikken"
 Dansk tv idag er hvad jeg vil kalde røv og nøgler. De prøver alt for at
 kapre nye seer. Det er GSG "går den, så går den". Det er rigtig lavmålt tv.
 Jeg ser det aldrig, så hellere en tur hen til pc'en.
 
 MVH
 Tomahawk
 
 
 
 
 |  |  | 
 |  |