| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | GSX-R400 Fra : CJ | 
  Dato :  01-05-01 21:52 |  
  |   
            Hej NG,
 
 Jeg er ved at se mig om efter en motorcykel, og er blevet lidt varm på en
 GSX-R400 fra '91.
 Er der nogle der vil dele erfaringer ang. denne MC. Det er lidt svært at
 finde info/kritik af den på nettet...
 Det skal lige sige at det er min første MC.
 
 /Carsten
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           p.mariegaard (01-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : p.mariegaard | 
  Dato :  01-05-01 22:19 |  
  |  
 
            Prøv at surfe ind på denne side:
 http://web.singnet.com.sg/~zenkoh/
hilsen
 poul
 fzr600 (som overvejede en gsxr 400)
 CJ <123@123.com> skrev i en
 nyhedsmeddelelse:9cn80e$q0h$1@news.inet.tele.dk...
 > Hej NG,
 >
 > Jeg er ved at se mig om efter en motorcykel, og er blevet lidt varm på en
 > GSX-R400 fra '91.
 > Er der nogle der vil dele erfaringer ang. denne MC. Det er lidt svært at
 > finde info/kritik af den på nettet...
 > Det skal lige sige at det er min første MC.
 >
 > /Carsten
 >
 >
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Susanne Lund Pederse~ (01-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Susanne Lund Pederse~ | 
  Dato :  01-05-01 22:43 |  
  |  
 
            "CJ" <123@123.com> skrev
 >
 > Jeg er ved at se mig om efter en motorcykel, og er blevet lidt varm på
 en
 > GSX-R400 fra '91.
 Det var dog pokkers, så mange der er interesseret i den model for tiden
  
Ta' et kig på den side, Poul anbefaler, men vær opmærksom på, at den
 omhandler en senere model af GSX-R 400 - den, der også omtales som
 GK76A, mens modellen fra '91 er en GK73A. Motoren er den samme, men
 forgaflen på GK73A er en konventionel fuld justerbar.
 Det, der irriterer mig mest ved modellen ved almindelig daglig kørsel
 er, at det er ret svært at få den i frigear, når motoren er i gang. Det
 er især belastende inde i byområder, hvor man tit holder for rødt lys,
 for man har en del vægt på håndledene.
 Den er dyr at få serviceret på værksted, og det er ikke muligt at få en
 manual til den på andre sprog end engelsk. Er man typen, der foretrækker
 at bestille reservedele hjem fra udlandet for at spare penge, skal man
 være opmærksom på, at modellen ikke er så almindelig i andre lande, så
 det kan godt være svært at finde de rigtige dele. Det er noget med at
 finde ud af, hvilke varenumre for reservedele til GSX-R 400, der stemmer
 overens med andre Suzuki-modeller.
 Motoren tager mange omdrejninger, så forvent ikke at den kan klare mere
 end 60.000 km, inden den er klar til renovering. Den skal have justeret
 ventiler for hver 6000 km, og i følge mit værksted kan det tage op til
 en hel arbejdsdag.  Det er under alle omstændigheder ikke helt nemt at
 komme til motoren sammenlignet med andre modeller.
 Finder du en model, som du overvejer at købe, så vær opmærksom på, om
 den bruger meget olie. Få en til at køre bag ved dig og se, om den ryger
 ved høje omdrejninger. Da jeg købte min, brugte den 1 liter olie pr.
 1000 km, fordi olietyvene var færdige.
 Nu ved jeg jo ikke, hvor høj du er, men de af mine venner, der har
 prøvet at køre eller sidde på min mc, synes ikke, der er meget plads på
 den. Jeg er 173 cm høj, og jeg tror ikke, man skal være meget højere,
 før den bliver ulidelig at køre på i længere tid ad gangen. Men den er
 forbandet sjov at køre ude på de små snoede eller på bane, hvilket også
 er det, den er bygget til   
Hvis du søger lidt i de tidligere tråde, kan du finde mere info om
 modellen. Der var en del spørgsmål om den for ikke så lang tid siden.
 --
 Susanne
 GSX-R 400 R med mange større mc'er på sin kill-liste   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Lisbeth Louring & An~ (01-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lisbeth Louring & An~ | 
  Dato :  01-05-01 23:14 |  
  |   
            
> Det var dog pokkers, så mange der er interesseret i den model for tiden
 >   
Jeg ville bare lige benytte lejligheden til at sige tak til dig Susanne for
 alle de svar du kom med, dengang jeg startede en tråd om GSXR-400. Jeg turde
 ikke tage chancen med den til 30000kr alligevel, så om det var for billigt
 til at være sandt finder vi nok aldrig ud af.
 Anders Olesen
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Armand (02-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Armand | 
  Dato :  02-05-01 18:28 |  
  |   
            
Susanne Lund Pedersen <susanne@groenjord.dk> skrev i en
 news:9cnamm$10oa$1@news.net.uni-c.dk...
 > "CJ" <123@123.com> skrev
 > >
 > > Jeg er ved at se mig om efter en motorcykel, og er blevet lidt varm
 på
 > > en GSX-R400 fra '91.
 > Ta' et kig på den side, Poul anbefaler, men vær opmærksom på, at den
 > omhandler en senere model af GSX-R 400 - den, der også omtales som
 > GK76A, mens modellen fra '91 er en GK73A. Motoren er den samme,
 > men forgaflen på GK73A er en konventionel fuld justerbar.
 Med hvilket typenummer udskiller de GSXR 400'ere der har det
 karakteristiske "knækkede" alu-stel, der på det nærmeste ligger vandret
 under tanken??
 > Det, der irriterer mig mest ved modellen ved almindelig daglig kørsel
 > er, at det er ret svært at få den i frigear, når motoren er i gang.
 Det
 > er især belastende inde i byområder, hvor man tit holder for rødt lys,
 > for man har en del vægt på håndledene.
 Rutinesag!:
 Få dog den i frigear imens at den ruller!
 Du husker jo at geare ned på vej til stop, så at komme i frigear i
 forlængelse af denne rutine, skulle vel være en smal sag   
--
 Armand.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Jes Vestervang (02-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jes Vestervang | 
  Dato :  02-05-01 19:08 |  
  |  
 
            Armand wrote:
 > 
 > Susanne Lund Pedersen <susanne@groenjord.dk> skrev i en
 > news:9cnamm$10oa$1@news.net.uni-c.dk...
 > > "CJ" <123@123.com> skrev
 > > >
 > > > Jeg er ved at se mig om efter en motorcykel, og er blevet lidt varm
 > på
 > > > en GSX-R400 fra '91.
 > > Ta' et kig på den side, Poul anbefaler, men vær opmærksom på, at den
 > > omhandler en senere model af GSX-R 400 - den, der også omtales som
 > > GK76A, mens modellen fra '91 er en GK73A. Motoren er den samme,
 > > men forgaflen på GK73A er en konventionel fuld justerbar.
 > 
 > Med hvilket typenummer udskiller de GSXR 400'ere der har det
 > karakteristiske "knækkede" alu-stel, der på det nærmeste ligger vandret
 > under tanken??
 > 
 Hos Silkeborg MC service så jeg en med sådan en sjov tank/sjovt stel a la 
 gsxr1100 fra '90. Jeg mener der stod GK76A på den    Den havde kun 
 forlygte i den ene side, selvom der egentlig var fin plads til to. Det så 
 helt originalt ud, men ret dumt   
-- 
 mvh Jes Vestervang
 ICQ#21146256 - DMCN#506 -  http://the.subnet.dk
GSX-R250 / TS125ER
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Armand (02-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Armand | 
  Dato :  02-05-01 23:46 |  
  |   
            
Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
 news:meipc9.mn2.ln@jes.etellerandet.com...
 > Armand wrote:
 > >
 > > Med hvilket typenummer udskiller de GSXR 400'ere der har det
 > > karakteristiske "knækkede" alu-stel, der på det nærmeste ligger
 > > vandret under tanken??
 > Hos Silkeborg MC service så jeg en med sådan en sjov tank/sjovt stel a
 > la  gsxr1100 fra '90. Jeg mener der stod GK76A på den   
"Godt observeret soldat"    
> .........Den havde kun forlygte i den ene side, selvom der
 > egentlig var fin plads til to. Det så  helt originalt ud, men ret dumt
  
DK er unik lige på det område:
 DMC har for mere end ti år siden argumenteret sig igennem til at man
 herhjemme gerne må have to nærlys-lygter på en motorcykel   
I alle andre lande, samt gældende for en stor del af de dansk
 importerede/solgte  modeller, er det kun fjernlys der (også) er i "den
 anden"!
 Derved sker der ikke noget væsentligt ved at droppe den f.eks. i fald at
 den smadres!
 Forøvrigt er to-lygtemoden udsprunget fra endurance-race, hvor man havde
 brug for en lygte som belyste banen et stykke frem under nedbremsning,
 når den "normale" lyste lige lukt i jorden.
 Under kørslen lyste denne til gengæld opad i en ½-stejl vinkel!
 Grundet brugen indenfor sporten kom dobbelt-lygter til at se ræset ud og
 bredte sig derfor hastigt iblandt de respektive fabrikaters
 sportsmodeller til gaden   
--
 Armand.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              Jes Vestervang (05-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jes Vestervang | 
  Dato :  05-05-01 16:43 |  
  |  
 
            Armand wrote:
 > 
 > Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev:
 > > Armand wrote:
 > > >
 > > > Med hvilket typenummer udskiller de GSXR 400'ere der har det
 > > > karakteristiske "knækkede" alu-stel, der på det nærmeste ligger
 > > > vandret under tanken??
 > > Hos Silkeborg MC service så jeg en med sådan en sjov tank/sjovt stel a
 > > la  gsxr1100 fra '90. Jeg mener der stod GK76A på den   
> 
 > "Godt observeret soldat"    
> 
 Tak    Grunden til at jeg kiggede efter var at jeg ikke var helt sikker på 
 om det var en 400'er eller en 250'er. Der er jo en afart af gsxr250'eren 
 der hedder RK til efternavn, som også har et alustel.
 > > .........Den havde kun forlygte i den ene side, selvom der
 > > egentlig var fin plads til to. Det så  helt originalt ud, men ret dumt
 >   
> 
 > DK er unik lige på det område:
 > DMC har for mere end ti år siden argumenteret sig igennem til at man
 > herhjemme gerne må have to nærlys-lygter på en motorcykel   
> 
 Hurra for DMC    Hvad var argumentet mod to nærlyslygter egentlig?
 -klip-
 > Forøvrigt er to-lygtemoden udsprunget fra endurance-race, hvor man havde
 > brug for en lygte som belyste banen et stykke frem under nedbremsning,
 > når den "normale" lyste lige lukt i jorden.
 > Under kørslen lyste denne til gengæld opad i en ½-stejl vinkel!
 > Grundet brugen indenfor sporten kom dobbelt-lygter til at se ræset ud og
 > bredte sig derfor hastigt iblandt de respektive fabrikaters
 > sportsmodeller til gaden   
> 
 Ok    Det vidste jeg endda allerede   
-- 
 mvh Jes Vestervang
 ICQ#21146256 - DMCN#506 -  http://the.subnet.dk
GSX-R250 / TS125ER
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Armand (05-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Armand | 
  Dato :  05-05-01 23:17 |  
  |   
            
Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
 news:j171d9.qi8.ln@jes.etellerandet.com...
 > Armand wrote:
 > >
 > > DK er unik lige på det område:
 > > DMC har for mere end ti år siden argumenteret sig igennem til at man
 > > herhjemme gerne må have to nærlys-lygter på en motorcykel   
> Hurra for DMC    Hvad var argumentet mod to nærlyslygter egentlig?
 Myndigheders vanetænkning á to lygter = en bil :-/
 Men som sagt var de ikke fastere i troen end at de kunne overbevises om
 andet, og paradoksalt var det jo i forvejen tilladt at have to
 fjernlyslygter   
--
 Armand
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                Jes Vestervang (06-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jes Vestervang | 
  Dato :  06-05-01 11:04 |  
  |  
 
            Armand wrote:
 > 
 > Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
 > news:j171d9.qi8.ln@jes.etellerandet.com...
 > > Armand wrote:
 > > >
 > > > DK er unik lige på det område:
 > > > DMC har for mere end ti år siden argumenteret sig igennem til at man
 > > > herhjemme gerne må have to nærlys-lygter på en motorcykel   
> > Hurra for DMC    Hvad var argumentet mod to nærlyslygter egentlig?
 > 
 > Myndigheders vanetænkning á to lygter = en bil :-/
 >
 Jeg har nu ikke noget mod at blive forvekslet med en bil   
> Men som sagt var de ikke fastere i troen end at de kunne overbevises om
 > andet, og paradoksalt var det jo i forvejen tilladt at have to
 > fjernlyslygter   
> 
 De tænker sig vist ikke så meget om når de laver love :-/
 -- 
 mvh Jes Vestervang
 ICQ#21146256 - DMCN#506 -  http://the.subnet.dk
GSX-R250 / TS125ER
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Susanne Lund Pederse~ (02-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Susanne Lund Pederse~ | 
  Dato :  02-05-01 21:43 |  
  |   
            "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev
 >
 > Med hvilket typenummer udskiller de GSXR 400'ere der har det
 > karakteristiske "knækkede" alu-stel, der på det nærmeste ligger
 vandret
 > under tanken??
 
 Det er GK76A
 
 --
 Susanne
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Armand (02-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Armand | 
  Dato :  02-05-01 23:03 |  
  |   
            
 Susanne Lund Pedersen <susanne@groenjord.dk> skrev i en
 news:9cprhl$1690$1@news.net.uni-c.dk...
 > "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev
 > >
 > > Med hvilket typenummer udskiller de GSXR 400'ere der har det
 > > karakteristiske "knækkede" alu-stel, der på det nærmeste ligger
 > > vandret under tanken??
 > Det er GK76A
 
 
 Tak!
 
 Forresten også til Jes!
 
 --
 Armand (der lige fik endnu en definition på plads!)
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Lisbeth Louring & An~ (01-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lisbeth Louring & An~ | 
  Dato :  01-05-01 22:54 |  
  |   
            > Jeg er ved at se mig om efter en motorcykel, og er blevet lidt varm på en
 > GSX-R400 fra '91.
 > Er der nogle der vil dele erfaringer ang. denne MC. Det er lidt svært at
 > finde info/kritik af den på nettet...
 > Det skal lige sige at det er min første MC.
 
 Jeg overvejede den også selv, da jeg stod for at købe ny mc for nylig. Den
 kører vældig fint og sjovt, men jeg valgte dog en anden cykel, simpelthen
 fordi, der efter min vurdering er en stor risiko for, at den bliver et dyrt
 bekendskab. Motoren skal serviceres ofte og har alligevel begrænset
 holdbarhed, og fordi der er tale om en rimelig gammel model er
 sansynligheden for at finde en der kører som den skal(altså som ny) nok ikke
 særlig stor. Hvis du vil købe en vil jeg ihvertfald anbefale dig den sorte
 med et sæde og rød bagende, idet den har været officielt importeret til DK,
 og dele derfor er billigere og nemmere at få fat på.
 Hvis man istedet for indkøbspris kigger på, hvor meget det alt i alt koster
 at eje en mc fra køb til salg, vil jeg skyde på at man kan have feks. en CBR
 600F2 for de samme penge som en GSXR400, og så ville jeg nok vælge Hondaen
 pga den mere solide mekanik.
 Det skal sluttelig siges, at jeg har en ubehagelig tendens til at udtale mig
 om ting jeg ikke aner en skid om, så alt det ovenstående er altså bare mine
 tanker omkring dit spørgsmål. Eksempelvis har jeg aldrig kørt en cbr600, men
 300000 købere kan vel ikke tage fejl :)
 Mvh
 Anders
 der kører på en forhåbentlig totaløkonomisk fornuftig CB500
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Susanne Lund Pederse~ (01-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Susanne Lund Pederse~ | 
  Dato :  01-05-01 23:00 |  
  |   
            "Lisbeth Louring & Anders Olesen" <2104602m001@mail1.stofanet.dk> skrev
 
 Hvis du vil købe en vil jeg ihvertfald anbefale dig den sorte
 > med et sæde og rød bagende, idet den har været officielt importeret
 til DK,
 > og dele derfor er billigere og nemmere at få fat på.
 
 Motoren er den samme i alle GSX-R 400 modeller, så på det punkt kan det
 vel være lige meget. Jeg tvivler på, at delene skulle være billigere til
 den ene model frem for den anden.
 
 > Hvis man istedet for indkøbspris kigger på, hvor meget det alt i alt
 koster
 > at eje en mc fra køb til salg, vil jeg skyde på at man kan have feks.
 en CBR
 > 600F2 for de samme penge som en GSXR400, og så ville jeg nok vælge
 Hondaen
 > pga den mere solide mekanik.
 
 Begge modeller holder priserne rimelig godt på brugtmarkedet, men jeg er
 også tilbøjelig til at mene, at GSX-R 400 er dyrere i vedligeholdelse,
 hvis man sender den på værksted. Bl.a. er serviceintervallet for
 400'eren kortere, og Suzuki's reservedelspriser er et kapitel for sig.
 
 Når det så er sagt, er valget af motorcykel vel også i en vis grad et
 spørgsmål om smag og behag og ikke kun fornuft. Jeg vil i hvert fald
 ikke bytte min mini-gixxer til en CBR 600.
 
 --
 Susanne
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Lisbeth Louring & An~ (01-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lisbeth Louring & An~ | 
  Dato :  01-05-01 23:19 |  
  |   
            > Hvis du vil købe en vil jeg ihvertfald anbefale dig den sorte
 > > med et sæde og rød bagende, idet den har været officielt importeret
 > til DK,
 > > og dele derfor er billigere og nemmere at få fat på.
 >
 > Motoren er den samme i alle GSX-R 400 modeller, så på det punkt kan det
 > vel være lige meget. Jeg tvivler på, at delene skulle være billigere til
 > den ene model frem for den anden.
 
 Det ved du med garanti bedre end mig. Jeg har dog en bekendt, som fik
 stjålet en parallelimporteret bandit 400. Der blev smadret lidt kåbedele,
 ikke noget vildt, men det endte med at hele cyklen måtte skifte farve,
 simpelthen fordi delene i den originale lak ville være for dyre at skaffe
 fra Japan. Han var dog så hældig at taksatoren var på ferie, så forsikringen
 gav ham vist bare en blanko check. Den mc står vist nærmest bedre end ny
 idag :).
 Er det bare et enkelt skrækeksempel eller hvad?
 Anders
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             CJ (02-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : CJ | 
  Dato :  02-05-01 17:13 |  
  |   
            Hej,
 
 Tak for jeres indslag!
 Jeg tror jeg lader hjertet bestemme... Jeg køber den!
 Den er utrolig flot velholdt og motoren lyder fin.
 Og så har den kun kørt 9.500 km!!
 
 /Carsten
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Lisbeth Louring & An~ (02-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lisbeth Louring & An~ | 
  Dato :  02-05-01 17:54 |  
  |  
 
            > Tak for jeres indslag!
 > Jeg tror jeg lader hjertet bestemme... Jeg køber den!
 > Den er utrolig flot velholdt og motoren lyder fin.
 > Og så har den kun kørt 9.500 km!!
 Jamen så hjertelig tillykke   
Anders
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              Armand (02-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Armand | 
  Dato :  02-05-01 22:57 |  
  |   
            
CJ <123@123.com> skrev i en news:9cpc0e$80c$1@news.inet.tele.dk...
 >
 > Og så har den kun kørt 9.500 km!!
 - - - og alle oliepropper, bundskruer og des lige er gennemborede til
 DMU's sikringstråd???    
--
 Armand.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Karsten (04-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Karsten | 
  Dato :  04-05-01 06:29 |  
  |   
            Hejsa
 
 Vil bare lige gøre opmærksom på at motorerne i GK73A og GK76A IKKE er helt
 ens.
 Topstykket på en GK76A er fundamentalt anderledes opbygget med "shims" og
 større ventiler. Desuden er der også forskelle i gearkassen.
 Hvis der nogle forretninger der siger at den er svær at lave service på, så
 bør man måske overveje at finde et andet værksted!!. En rutineret mekanikker
 bruger ca en ½ time på at "grave" sig ned til ventilerne, det er forøvrigt
 stilleskruer på en GK73A. Et normalt service må ikke tage mere end ca. 3-4
 arbejdstimer.
 
 Som Susanne skriver, så er den ikke bygget til store menesker. Især GK76A er
 "lille" at køre på. Dog  har jeg kørt mange tusind km. på GK73A uden
 problemer og jeg er 188 cm høj.
 Om en GSXR400 kan holde 60.000 km tvivler jeg på, har selv 2 stk og ingen of
 disse nåede at køre meget mere end 35.000 km. Det typiske problem med
 importerede MCer fra især Fjernøsten, er at de har stået stille i MEGET lang
 tid. Det medfører især rust i foringer samt udtørrede olietyve. Jeg har set
 cykler med under 10.000 km, som allerede udviste symptomer på et alt for
 stort olieforbrug (typisk mere end 1 liter/1000 km).
 Når du finder et egnet exsemplar, så få en fagmand til at kigge på den og
 evt få den rullet inden du køber den.
 Et godt tip til at kontrollere om en GSXR400 bruger olie er følgende.
 Kontroller at den gør fin og jævnt i tomgang når den er gennemvarm. Dernæst
 måles CO værdien, ligger den oppe på over 4 % og den går jævnt, ja, så har
 man med en "oliesluger" at gøre.
 
 Håber dette kastede lys på nogle af dine spørgsmål, ellers er du velkommen
 til at kontakte mig.
 
 MVH
 Karsten
 
 CJ <123@123.com> skrev i en
 nyhedsmeddelelse:9cn80e$q0h$1@news.inet.tele.dk...
 > Hej NG,
 >
 > Jeg er ved at se mig om efter en motorcykel, og er blevet lidt varm på en
 > GSX-R400 fra '91.
 > Er der nogle der vil dele erfaringer ang. denne MC. Det er lidt svært at
 > finde info/kritik af den på nettet...
 > Det skal lige sige at det er min første MC.
 >
 > /Carsten
 >
 >
 
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Jens Jacob Bager Jen~ (04-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jens Jacob Bager Jen~ | 
  Dato :  04-05-01 13:00 |  
  |   
            Hej Karsten
 
 Det virker som om du har styr på de der 400 Suzuki. Jeg ville blive meget
 glad hvis du kunne oplyse disse tekniske spørgsmål om cyklen da det er
 komplet umuligt at skaffe en værkstedsmanual til den og lignende cykler.
 
 Hvad er ventilspillerummet for en GSXR 400?
 
 GK73A Den officielt importerede. Den har stilleskruer.
 Indsugning Udstødning
 
 GK76A Den med et næsten 90graders "knæk" på stellet og upside down gaffel.
 Den har shims
 Indsugning Udstødning
 
 Ved du hvilken og hvor meget olie der skal være i forgaflen på en GK73A,
 enten i ml eller mm?
 
 Hilsen Jens Bager Jensen
 Honda CBR 600 F '94  - Præsident for Polyteknisk MC forening (PMC)
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Susanne Lund Pederse~ (04-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Susanne Lund Pederse~ | 
  Dato :  04-05-01 13:28 |  
  |  
 
            "Jens Jacob Bager Jensen" <bager@vkr.dk> skrev
 >
 > Ved du hvilken og hvor meget olie der skal være i forgaflen på en
 GK73A,
 > enten i ml eller mm?
 Hva' øhh Jens...forbereder du dig på at hjælpe mig med at servicere min
 mc her om en uges tid?   )
 --
 Susanne
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Jens Jacob Bager Jen~ (04-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jens Jacob Bager Jen~ | 
  Dato :  04-05-01 15:03 |  
  |  
 
            > Hva' øhh Jens...forbereder du dig på at hjælpe mig med at
 > servicere min mc her om en uges tid?   )
 Nej, men det er rigtigt godt at vide, da der jo er flere i klubben er bruger
 den Gixxer 400 motor, samt at tekniske informationer om den cykel ikke
 hænger på træerne.
 --
 Hilsen Jens Bager Jensen
 Honda CBR 600 F '94  - Præsident for Polyteknisk MC forening (PMC)
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              Jon Larsen (04-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jon Larsen | 
  Dato :  04-05-01 16:58 |  
  |   
            
">
 > Nej, men det er rigtigt godt at vide, da der jo er flere i klubben er
 bruger
 > den Gixxer 400 motor, samt at tekniske informationer om den cykel ikke
 > hænger på træerne.
 >
 > --
 > Hilsen Jens Bager Jensen
 > Honda CBR 600 F '94  - Præsident for Polyteknisk MC forening (PMC)
 >
 > xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 Hvad med at importere en af Suzuki's ingenør(d)er til DK...??? Han/Hun må da
 kune hjælpe med serviceringen af modellen         
MVH.
 --
 Jon Larsen.
 GSX-R 250 pilot med Laser lyd og bundtræk fra 9.000 omdr.
 Homepage:  www.mobilixnet.dk/~mob21913
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |