|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Honda cbr 600 f1-f2 Fra : Per Emborg
 | 
 Dato :  16-05-01 23:23
 | 
 |  | 
 
            Hej alle I kloge mennesker.
 Hvor stor er forskellen på en F1'er og en F2'er ? Såvidt jeg lige er
 orienteret, er stellet identisk. Jeg har en 600 F1'er, hvor alt plast +
 speedometerhus + tank er smadret. Stel, motor, hjul, gafler ser ud til at
 være helt 100% i orden. Jeg tænker på at købe en tysk F2'er for at bygge den
 om. Er ideen helt åndssvag ?
 PS - passer F2-motoren i F1-stellet ?
 X-Eleven
 Per Emborg
 kvikkerten@email.dk
www.kvikkerten.dk |  |  | 
  Michael K.S. (17-05-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Michael K.S.
 | 
 Dato :  17-05-01 00:20
 | 
 |  | 
 
            On Thu, 17 May 2001 00:22:51 +0200, "Per Emborg" <kvikkerten@email.dk>
 wrote:
 >Hej alle I kloge mennesker.
 Øhhh what-what    >Hvor stor er forskellen på en F1'er og en F2'er ?
 Stor - andre hjul,gaffel,motor,affjedring plus sikkert en masse andet
 > Såvidt jeg lige er
 >orienteret, er stellet identisk.
 Sikker på det ?? Selvom de måske ser identiske ud (ved jeg ikke om de
 gør),har Honda det med at ændre små ting så tingene ikke helt passer
 uden at hugge en hæl og klippe en tå. F3' -motoren passer således
 f.eks ikke uden videre i F2'-stellet,på trods af at stellene ser meget
 ens ud.
 > Jeg har en 600 F1'er, hvor alt plast +
 >speedometerhus + tank er smadret. Stel, motor, hjul, gafler ser ud til at
 >være helt 100% i orden. Jeg tænker på at købe en tysk F2'er for at bygge den
 >om. Er ideen helt åndssvag ?
 Jeg tvivler på at det sådan lige er muligt.Ideen virker lidt tvivlsom
 umiddelbart
 >PS - passer F2-motoren i F1-stellet ?
 Næppe - uden at jeg dog er sikker på det.
 -M
            
             |  |  | 
  crufty (17-05-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : crufty
 | 
 Dato :  17-05-01 13:06
 | 
 |  | 
 
            Hej Per,
 Her kan du se ud fra årstallet, hvilken motortype din CBR-600 er begavet med... Så vidt jeg lige husker (*bladrer febrilsk i Haynes...*) så starter F2-modellerne i 1991 (model M) - og har motor-model PC25 - der altså ikke er den samme som F1'erens PC23. Med få og andre ord, så er det lidt af et mirakel hvis du lige kan snige en F2-motor på din F1 uden problemer...
 CBR 600 F (K,L) PC23 88-90 
 CBR 600 F (M,N,P) PC25 91-93 
 CBR 600 F (R) PC25 94 
 CBR 600 F PC31 95-96 
 CBR 600 F PC31 97- 
 Mvh.
 Claus-glad-F2-ejer...
 -- 
 Leveret af:
http://www.kandu.dk/ "Vejen til en hurtig løsning"
            
             |  |  | 
  Michael K.S. (17-05-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Michael K.S.
 | 
 Dato :  17-05-01 13:27
 | 
 |  | 
 
            On Thu, 17 May 2001 12:05:35 GMT, "crufty" <crufty.news@kandu.dk>
 wrote:
 >CBR 600 F PC31 97- 
 Næsten rigtigt
 CBR600 F PC31B 97-98 (også kaldet F3½,idet det kun var en ½
 opgradering)
 Og 
 CBR600 F PC35 99 - ?? (F4)
 Antageligt 02,idet man kan forvente F5'eren i 03   ),det må meget
 gerne blive en SPS-model denne gang   ),de  er jo lidt på vej med en
 dual-model nu,men tage skridtet fuldt ud mangler de stadig....
 I virkeligheden er det sådan set nemt at huske, idet en F - model
 kører i 4 år med en ½-opgradering hver 2. år
 >Claus-glad-F2-ejer...
 -M
 Tidligere-glad-F2-ejer...
            
             |  |  | 
   Dan Emborg (17-05-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Dan Emborg
 | 
 Dato :  17-05-01 22:56
 | 
 |  | 
 
            Hvad har det med en F1 eller F2 at gøre
 Jeg synes bare det løber lidt ved siden af spørgsmålet
 "Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse
 news:r8g7gtc434r2q2oi62ldp2c5dc7qlg9t4p@4ax.com...
 > On Thu, 17 May 2001 12:05:35 GMT, "crufty" <crufty.news@kandu.dk>
 > wrote:
 >
 > >CBR 600 F PC31 97-
 >
 > Næsten rigtigt
 >
 > CBR600 F PC31B 97-98 (også kaldet F3½,idet det kun var en ½
 > opgradering)
 >
 > Og
 >
 > CBR600 F PC35 99 - ?? (F4)
 >
 > Antageligt 02,idet man kan forvente F5'eren i 03   ),det må meget
 > gerne blive en SPS-model denne gang   ),de  er jo lidt på vej med en
 > dual-model nu,men tage skridtet fuldt ud mangler de stadig....
 >
 > I virkeligheden er det sådan set nemt at huske, idet en F - model
 > kører i 4 år med en ½-opgradering hver 2. år
 >
 > >Claus-glad-F2-ejer...
 >
 > -M
 > Tidligere-glad-F2-ejer...
            
             |  |  | 
    Michael K.S. (17-05-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Michael K.S.
 | 
 Dato :  17-05-01 22:58
 | 
 |  | On Thu, 17 May 2001 23:55:51 +0200, "Dan Emborg"
 <monstersurf@monstersurf.dk> wrote:
 
 >Hvad har det med en F1 eller F2 at gøre
 
 Ikke så meget,men det er der jo allerede svaret på.
 
 >Jeg synes bare det løber lidt ved siden af spørgsmålet
 
 Sådan er det,en tråd kan ofte tage en anden retning,burde måske skifte
 subject noget oftere,deri kan du have ret.
 
 -M
 
 
 |  |  | 
     Per Emborg (17-05-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Per Emborg
 | 
 Dato :  17-05-01 23:02
 | 
 |  | 
 Jeg har lyttet og beholder den som en F1
 Og tak for rådene
 X-Eleven
 Per Emborg
 kvikkerten@email.dk
www.kvikkerten.dk |  |  | 
     Martin Jensen (17-05-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Jensen
 | 
 Dato :  17-05-01 23:26
 | 
 |  | Hej
 
 Jeg vil bare sige jeg er glad for at emnet røg af sporet.....
 Jeg fik en hel del at vide om min kommende MC som jeg ikke viste
 
 Mvh
 Martin
 
 
 "Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse
 news:n7i8gtgelif47ht7bclj8uj5op1sk05046@4ax.com...
 > On Thu, 17 May 2001 23:55:51 +0200, "Dan Emborg"
 > <monstersurf@monstersurf.dk> wrote:
 >
 > >Hvad har det med en F1 eller F2 at gøre
 >
 > Ikke så meget,men det er der jo allerede svaret på.
 >
 > >Jeg synes bare det løber lidt ved siden af spørgsmålet
 >
 > Sådan er det,en tråd kan ofte tage en anden retning,burde måske skifte
 > subject noget oftere,deri kan du have ret.
 >
 > -M
 
 
 
 
 |  |  | 
  Per Emborg (17-05-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Per Emborg
 | 
 Dato :  17-05-01 23:38
 | 
 |  | Min hedder PC19 og er hjemtaget fra det store udland UK-USA og hedder
 Hurricane
 
 --
 Per Emborg
 kvikkerten@email.dk
 
 
 
 
 
 |  |  | 
 |  |