Hejsa
Ja eller næsten smeltet.
Havde min Octavia til service idag, og bad mekkeren om også lige at 
checke at bremserne var OK. Det er nemlig ikke normal praksis ved et 
50.000 km eftersyn 
Det skulle jeg nok ikke have gjort. Efter ca 40 km kørsel da jeg kom på 
motorvejen og rundede de 130 km/t opstod der en form for resonans i 
bilen ( lød som en hård opbremsning )
jeg tænkte at det muligvis var et hjul der var ude af balance og gav 
lidt gas for at høre om lyden forsvandt... Det blev værre.
Skyndte mig at køre ind på den første rasteplads der heldigvis var tæt på.
Resultat: 1 stk svært rygende/lugtende tromle bremse. Maling 
smeltet/brændt af . Meget meget varm.
Og Neeeeej... jeg havde ikke kørt med håndbremsen trukket.
Det undrer mig dog lidt at jeg ikke kunne mærke det på landevejen (ca 90 
km/t) men måske den har hængt lidt og er blevet varmere og varmere og 
derved har udvidet sig
jeg blev  kørt af DAH (Skodas mobiltetsgaranti samarbejdspartner) til 
nærmeste SKODA værksted (Og ØØØØV ja det er SMC i Esbjerg ) og der står 
kassen nu og venter på at de åbner imorgen.
Jeg ved ikke hvor hurtigt de kan lave det( Er egentlig også ligeglad 
bare jeg får noget andet at køre i med det vuns), men det er vel ikke 
nok at de blot justerer det. Tror I ikke at belægning + tromle kan have 
lidt overlast ? Det var som skrevet meget varmt 
Hvad mener I ?
Mvh
Lars