| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Sørme billigt :-) Fra : Basil | 
  Dato :  20-05-05 12:30 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
           Roberto Saldo (20-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Roberto Saldo | 
  Dato :  20-05-05 12:40 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
           Jan Mikkelsen (20-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jan Mikkelsen | 
  Dato :  20-05-05 12:43 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
           Basil (20-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Basil | 
  Dato :  20-05-05 12:59 |  
  |  
 
            Jan Mikkelsen wrote:
 > Basil wrote:
 >>  http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=661955&page=1
>>
 >> Han mangler lige at skrive at bilen er vejet op, med 100kg guld, for at
 >> refærdigøre prisen :lol:
 >> Kai
 >>
 >>
 >
 > Det ved jeg såmen ikke .. alt efter Km-stand og rust, så er det da ikke
 > en helt vild pris.
 >
 > /Jan
 En 20 år gammel lille bil, den ville jeg godt nok ikke give mere end 10k
 for.
 Jeg kan ikke se på de links i det andet svar, hvad der skulle være så
 specielt ved den ?
 Den koster 5 gange så meget som de andre R5 på bilbasen.
 Kai
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Roberto Saldo (20-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Roberto Saldo | 
  Dato :  20-05-05 13:02 |  
  |  
 
            Basil wrote:
 > Jan Mikkelsen wrote:
 > 
 >>Basil wrote:
 >>
 >>> http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=661955&page=1
>>>
 >>>Han mangler lige at skrive at bilen er vejet op, med 100kg guld, for at
 >>>refærdigøre prisen :lol:
 >>>Kai
 >>>
 >>>
 >>
 >>Det ved jeg såmen ikke .. alt efter Km-stand og rust, så er det da ikke
 >>en helt vild pris.
 >>
 >>/Jan
 > 
 > 
 > En 20 år gammel lille bil, den ville jeg godt nok ikke give mere end 10k
 > for.
 > Jeg kan ikke se på de links i det andet svar, hvad der skulle være så
 > specielt ved den ?
 Det er en Rally klassiker.
 > Den koster 5 gange så meget som de andre R5 på bilbasen.
 Så lad være med at købe den!
 Mvh
    Roberto
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Basil (20-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Basil | 
  Dato :  20-05-05 13:04 |  
  |  
 
            Roberto Saldo wrote:
 > Basil wrote:
 >> Jan Mikkelsen wrote:
 >>
 >>> Basil wrote:
 >>>
 >>>>  http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=661955&page=1
>>>>
 >>>> Han mangler lige at skrive at bilen er vejet op, med 100kg guld, for at
 >>>> refærdigøre prisen :lol:
 >>>> Kai
 >>>>
 >>>>
 >>>
 >>> Det ved jeg såmen ikke .. alt efter Km-stand og rust, så er det da ikke
 >>> en helt vild pris.
 >>>
 >>> /Jan
 >>
 >>
 >> En 20 år gammel lille bil, den ville jeg godt nok ikke give mere end 10k
 >> for.
 >> Jeg kan ikke se på de links i det andet svar, hvad der skulle være så
 >> specielt ved den ?
 >
 > Det er en Rally klassiker.
 >
 >> Den koster 5 gange så meget som de andre R5 på bilbasen.
 >
 > Så lad være med at købe den!
 >
 >
 > Mvh
 >    Roberto
 Det havde jeg heller ikke tænkt mig   
Jeg faldt nærmest bare over den, og tænkte at der sikkert var nogen herinde
 der kunne forklare sammenhængen.
 Takker
 Kai
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              Kim Poulsen (20-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim Poulsen | 
  Dato :  20-05-05 13:14 |  
  |  
 
            >
 >> Mvh
 >>    Roberto
 >
 > Det havde jeg heller ikke tænkt mig   
> Jeg faldt nærmest bare over den, og tænkte at der sikkert var nogen 
 > herinde
 > der kunne forklare sammenhængen.
 > Takker
 > Kai
 Måske det har lidt at gøre med det er en r5 turbo? ikke ligefrem en standard 
 r5'er
 og nok ikke dem der er flest af tilbage.
 Mvh Kim Lehmann Poulsen 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Madsen (20-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Madsen | 
  Dato :  20-05-05 13:23 |  
  |  
 
            Kim Poulsen wrote:
 >>> Mvh
 >>>    Roberto
 >>
 >> Det havde jeg heller ikke tænkt mig   
>> Jeg faldt nærmest bare over den, og tænkte at der sikkert var nogen
 >> herinde
 >> der kunne forklare sammenhængen.
 >> Takker
 >> Kai
 >
 >
 > Måske det har lidt at gøre med det er en r5 turbo? ikke ligefrem en
 > standard r5'er
 >
 > og nok ikke dem der er flest af tilbage.
 >
 Der er ikke lavet ret mange små biler med turbo(Fabriks lavet) R5 turbo og 
 fiat uno turbo, og det er ikke så tit at man ser dem.
 -- 
 Madsen 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Ham Selv (20-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ham Selv | 
  Dato :  20-05-05 13:18 |  
  |   
            
"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse
 news:9ikje.6052$Fe7.71529@news000.worldonline.dk...
 > Jan Mikkelsen wrote:
 > > Basil wrote:
 > >>  http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=661955&page=1
> >>
 > >> Han mangler lige at skrive at bilen er vejet op, med 100kg guld, for at
 > >> refærdigøre prisen :lol:
 > >> Kai
 > >>
 > >>
 > >
 > > Det ved jeg såmen ikke .. alt efter Km-stand og rust, så er det da ikke
 > > en helt vild pris.
 > >
 > > /Jan
 >
 > En 20 år gammel lille bil, den ville jeg godt nok ikke give mere end 10k
 > for.
 > Jeg kan ikke se på de links i det andet svar, hvad der skulle være så
 > specielt ved den ?
 > Den koster 5 gange så meget som de andre R5 på bilbasen.
 > Kai
 >
 >
 Det er en GTer .... Det  specielle ved den  er hvist de 500kg i vægt  og  de
 150HK  til at  drive den frem  med i std. trim .. Mindes jeg da
 Alt i alt en  extrem sjov  bil  der æder golf GTI til morgenmad
 OZ3BTO
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Madsen (20-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Madsen | 
  Dato :  20-05-05 13:26 |  
  |  
 
            Ham Selv wrote:
 > "Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse
 > news:9ikje.6052$Fe7.71529@news000.worldonline.dk...
 >> Jan Mikkelsen wrote:
 >>> Basil wrote:
 >>>>  http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=661955&page=1
>>>>
 >>>> Han mangler lige at skrive at bilen er vejet op, med 100kg guld,
 >>>> for at refærdigøre prisen :lol:
 >>>> Kai
 >>>>
 >>>>
 >>>
 >>> Det ved jeg såmen ikke .. alt efter Km-stand og rust, så er det da
 >>> ikke en helt vild pris.
 >>>
 >>> /Jan
 >>
 >> En 20 år gammel lille bil, den ville jeg godt nok ikke give mere end
 >> 10k for.
 >> Jeg kan ikke se på de links i det andet svar, hvad der skulle være så
 >> specielt ved den ?
 >> Den koster 5 gange så meget som de andre R5 på bilbasen.
 >> Kai
 >>
 >>
 >
 > Det er en GTer .... Det  specielle ved den  er hvist de 500kg i vægt
 > og  de 150HK  til at  drive den frem  med i std. trim .. Mindes jeg da
 > Alt i alt en  extrem sjov  bil  der æder golf GTI til morgenmad
 >
 Ja og BMW til midag
 -- 
 Madsen
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Brian (20-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Brian | 
  Dato :  20-05-05 14:18 |  
  |  
 
            Hejsa!
 Ham Selv skrev:
 > Det er en GTer .... Det  specielle ved den  er hvist de 500kg i vægt
 > og  de 150HK  til at  drive den frem  med i std. trim .. Mindes jeg da
 > Alt i alt en  extrem sjov  bil  der æder golf GTI til morgenmad
 Det skal da vist være en plastik GTI så   
I standard trim smider sådan en 5'er med turbo små 116 hypper og vejer
 lige en træsko over 800 Kg. 0-100km/t er den små 8 sekunder om - så
 imponerende er de tal heller ikke - men det er i en standard bil!
 Jeg har en fætter i Tyskland der havde sådan en stående sidst jeg var
 dernede - dog ikke i så fin stand som den på bilbasen.
 Det fede ved den, er at den er virkelig "skræmmende" at køre - på den fede
 måde   
Folk der har prøvet en Uno Turbo kender nok følelsen - 5'eren føles bare
 endnu mere intens.
 /Brian 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              Kim Voss Schrader (20-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim Voss Schrader | 
  Dato :  20-05-05 14:47 |  
  |   
            Hej!
 
 Brian wrote:
 ....
 > Folk der har prøvet en Uno Turbo kender nok følelsen - 5'eren føles bare
 > endnu mere intens.
 
 Plus at sådan en 5'er straffer en kontant hvis man laver en kørefejl, ikke?
 
 Har ihvertfald hørt den ikke skulle være så tilgivende... :-/
 
 -- 
 Mvh, Kim Voss Schrader
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Ukendt (20-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  20-05-05 16:10 |  
  |   
            "Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i en meddelelse 
 news:428dea71$0$79463$14726298@news.sunsite.dk...
 > Hej!
 >
 > Brian wrote:
 > ...
 >> Folk der har prøvet en Uno Turbo kender nok følelsen - 5'eren føles bare
 >> endnu mere intens.
 >
 > Plus at sådan en 5'er straffer en kontant hvis man laver en kørefejl, 
 > ikke?
 >
 > Har ihvertfald hørt den ikke skulle være så tilgivende... :-/
 >
 > -- 
 > Mvh, Kim Voss Schrader
 
 Fat nu at det garanteret er hans egen bil (Kai/Basil) - tillykke Kai, du har 
 nu fået fin omtale uden at spamme en "ikke" markedsgruppe. Smart.
 Mvh/Lars
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Basil (20-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Basil | 
  Dato :  20-05-05 16:37 |  
  |   
            F O L wrote:
 > "Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i en meddelelse
 > news:428dea71$0$79463$14726298@news.sunsite.dk...
 >> Hej!
 >>
 >> Brian wrote:
 >> ...
 >>> Folk der har prøvet en Uno Turbo kender nok følelsen - 5'eren føles bare
 >>> endnu mere intens.
 >>
 >> Plus at sådan en 5'er straffer en kontant hvis man laver en kørefejl,
 >> ikke?
 >>
 >> Har ihvertfald hørt den ikke skulle være så tilgivende... :-/
 >>
 >> --
 >> Mvh, Kim Voss Schrader
 >
 > Fat nu at det garanteret er hans egen bil (Kai/Basil) - tillykke Kai, du
 har
 > nu fået fin omtale uden at spamme en "ikke" markedsgruppe. Smart.
 > Mvh/Lars
 
 Det kunne det godt ligne, men det er det ikke.
 Jeg gider ikke køre gamle biler, det er jeg blevet for gammel til.
 Suzuki Liana er min foretrukne øse, spritny da jeg købte den.
 Kai
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Per Beer Hansen (21-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Per Beer Hansen | 
  Dato :  21-05-05 08:14 |  
  |  
 
            F O L wrote:
 >
 > Fat nu at det garanteret er hans egen bil (Kai/Basil) - tillykke Kai,
 > du har nu fået fin omtale uden at spamme en "ikke" markedsgruppe.
 > Smart.
 Ja det kan man tydeligt se, med alt den "positive" omtale han har givet den 
  
-- 
 Mvh  Per
 www.perbeer.dk - ingen Formel 1 videoer   
Mindre end 7 GB video online    
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                 Basil (21-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Basil | 
  Dato :  21-05-05 10:17 |  
  |  
 
            Per Beer Hansen wrote:
 > F O L wrote:
 >>
 >> Fat nu at det garanteret er hans egen bil (Kai/Basil) - tillykke Kai,
 >> du har nu fået fin omtale uden at spamme en "ikke" markedsgruppe.
 >> Smart.
 >
 > Ja det kan man tydeligt se, med alt den "positive" omtale han har givet
 den
 >   
Ja, for mig er gamle biler = gamle biler.
 Jeg bruger biler til transport af ting og mennesker, og har ellers mistet
 interessen for dem som 1:1 biler.
 Det er allesammen bare masseproducerede ting på linie med dejskrabere eller
 videomaskiner, og biler efter ca. 1970 med sjæl findes ikke IMHO.
 1:24 biler er en helt anden historie, men sjældent at jeg gider bygge og
 køre med noget der ikke mindst er lavet efter en model der er 30+ år gammel.
 Kai
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                  Thomas (21-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas | 
  Dato :  21-05-05 10:33 |  
  |   
            > Ja, for mig er gamle biler = gamle biler.
 > Jeg bruger biler til transport af ting og mennesker, og har ellers
 > mistet interessen for dem som 1:1 biler.
 
 Har du prøvet andre biler end sådan en Suzuki spand?
 -- 
 Thomas Krath 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                   Basil (21-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Basil | 
  Dato :  21-05-05 10:50 |  
  |   
            Thomas wrote:
 >> Ja, for mig er gamle biler = gamle biler.
 >> Jeg bruger biler til transport af ting og mennesker, og har ellers
 >> mistet interessen for dem som 1:1 biler.
 >
 > Har du prøvet andre biler end sådan en Suzuki spand?
 
 Corolla KE20
 Corolla KE36
 Capri
 Taunus
 Punto GT Turbo
 Alfa 33 med fuld Brian pakke
 106 Rally 1,6
 Saxo VTS
 Suzuki Swift og Liana
 
 De 2 italienere har jeg ikke ejet, men har kørt i den gennem længere tid.
 
 Kai
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                   Jan W Nielsen (21-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jan W Nielsen | 
  Dato :  21-05-05 17:13 |  
  |  
 
            > Har du prøvet andre biler end sådan en Suzuki spand?
 Det er altså mandens bil, du taler om - så små slag nu..   
/Jan W Nielsen
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                    Basil (21-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Basil | 
  Dato :  21-05-05 19:43 |  
  |  
 
            Jan W Nielsen wrote:
 >> Har du prøvet andre biler end sådan en Suzuki spand?
 >
 > Det er altså mandens bil, du taler om - så små slag nu..   
>
 > /Jan W Nielsen
 Det går nok, jeg griner nok mest.
 Jeg tror jeg er 5-15 år ældre end ham, hans meninger er i hvert fald lidt
 drengede   
Kai
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                     Thomas (21-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas | 
  Dato :  21-05-05 20:57 |  
  |  
 
            >>> Har du prøvet andre biler end sådan en Suzuki spand?
 >>
 >> Det er altså mandens bil, du taler om - så små slag nu..   
>>
 >> /Jan W Nielsen
 >
 > Det går nok, jeg griner nok mest.
 > Jeg tror jeg er 5-15 år ældre end ham, hans meninger er i hvert fald
 > lidt drengede   
Jeg finder det meget useriøst af Kai at oprette og "svine" en mands 
 salgsannonce til, når man overhovedet ikke har noget grundlag for at skrive 
 som Kai gør.  Så kan man vel godt holde til at få lidt igen?
 -- 
 Thomas Krath 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                      Basil (21-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Basil | 
  Dato :  21-05-05 21:32 |  
  |  
 
            Thomas wrote:
 >>>> Har du prøvet andre biler end sådan en Suzuki spand?
 >>>
 >>> Det er altså mandens bil, du taler om - så små slag nu..   
>>>
 >>> /Jan W Nielsen
 >>
 >> Det går nok, jeg griner nok mest.
 >> Jeg tror jeg er 5-15 år ældre end ham, hans meninger er i hvert fald
 >> lidt drengede   
>
 > Jeg finder det meget useriøst af Kai at oprette og "svine" en mands
 > salgsannonce til, når man overhovedet ikke har noget grundlag for at
 skrive
 > som Kai gør.  Så kan man vel godt holde til at få lidt igen?
 Ork ja, bare kom med det.
 Kai
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Brian (20-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Brian | 
  Dato :  20-05-05 18:46 |  
  |  
 
            Hejsa!
 Kim Voss Schrader skrev:
 > Plus at sådan en 5'er straffer en kontant hvis man laver en kørefejl,
 > ikke?
 Jeg turde ikke køre den bare nær grænsen, men der er da hverken ESP, ABS
 eller andet tøse tingen-tangel   
> Har ihvertfald hørt den ikke skulle være så tilgivende... :-/
 Min fætter gav den en ordentlig spand kul. Han bor i et meget bakket område
 ude på bøhlandet - der hvor der stadig findes malkepiger   
Det var dælme intest at blæse rundt i den! Det gik ikke helvedes stærkt, men
 det er altså en bette meget direkte bil   
En Uno virker som en Mercedes sammenlignet med en 5'er.
 /Brian 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Thomas Strandtoft (22-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas Strandtoft | 
  Dato :  22-05-05 09:25 |  
  |   
            Kim Voss Schrader wrote:
 
 > Plus at sådan en 5'er straffer en kontant hvis man laver en kørefejl, ikke?
 > 
 > Har ihvertfald hørt den ikke skulle være så tilgivende... :-/
 
 Mon ikke du forveksler den med den centermotoriserede R5Turbo?
 Renault lavede to udgaver: En rendyrket rallyvogn med motor i
 stedet for bagsæder, baghjulstræk, kæmpe turbo og kæmpe
 turbotøven, ca. 200 hk (i civil) og nogle efter sigende ganske
 giftige køreegenskaber. Den anden 5 Turbo var sådan en som vist på
 bilbasen, en normal 5'er med bagsæder, motoren foran og ca. 120
 turbohk. Mon ikke sidstnævnte kører ca. som en alm. 5'er, blot
 lidt hurtigere? 
 
 -- 
 Hygge..
 Thomas
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Basil (22-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Basil | 
  Dato :  22-05-05 16:07 |  
  |   
            Thomas Strandtoft wrote:
 > Kim Voss Schrader wrote:
 >
 >> Plus at sådan en 5'er straffer en kontant hvis man laver en kørefejl,
 ikke?
 >>
 >> Har ihvertfald hørt den ikke skulle være så tilgivende... :-/
 >
 > Mon ikke du forveksler den med den centermotoriserede R5Turbo?
 > Renault lavede to udgaver: En rendyrket rallyvogn med motor i
 > stedet for bagsæder, baghjulstræk, kæmpe turbo og kæmpe
 > turbotøven, ca. 200 hk (i civil) og nogle efter sigende ganske
 > giftige køreegenskaber. Den anden 5 Turbo var sådan en som vist på
 > bilbasen, en normal 5'er med bagsæder, motoren foran og ca. 120
 > turbohk. Mon ikke sidstnævnte kører ca. som en alm. 5'er, blot
 > lidt hurtigere?
 
 Det er også mit bud.
 Det er derfor jeg ikke forstår prisen.
 Hvis det var den centermotoriserede model, så forstår jeg det, men ville
 ikke give det for den, da jeg stadig ser det som en gammel bil, men det
 ville retfærdigøre det lidt mere, da centermotormodellen trods alt er en
 speciel bil.
 Kai
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Ukendt (20-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  20-05-05 16:02 |  
  |   
            
>> Det ved jeg såmen ikke .. alt efter Km-stand og rust, så er det da ikke
 >> en helt vild pris.
 >>
 >> /Jan
 >
 > En 20 år gammel lille bil, den ville jeg godt nok ikke give mere end 10k
 > for.
 > Jeg kan ikke se på de links i det andet svar, hvad der skulle være så
 > specielt ved den ?
 > Den koster 5 gange så meget som de andre R5 på bilbasen.
 > Kai
 >
 De andre har nok heller ikke fået renoveret motor ved et velrenommeret 
 firma.
 www.vege.nl +  www.vege.se +  www.vege.info
Og den lyder jo umiddelbart til at være i meget god stand.
 Den er jo nok lidt en liebhaver bil sådan en.
 Så for den rigtige person ville den nok være prisen værd - det er så bare 
 ikke dig.
 -- 
 /Claus
 Nu med ny Golf TDI.
 http://vwfanatic.dk
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Jan Vilhelmsen (20-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jan Vilhelmsen | 
  Dato :  20-05-05 18:08 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
           Basil (20-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Basil | 
  Dato :  20-05-05 20:05 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
            PMH (20-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : PMH | 
  Dato :  20-05-05 22:15 |  
  |   
            
"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse
 news:0yqje.6140$Fe7.77335@news000.worldonline.dk...
 >>
 >> Se det er vogntøj :)
 >>
 >> Og prisen er vist også lidt vild...
 >>
 >> Mvh
 >>
 >> Jan V
 >
 > Ja, fy for den da.
 > 35k E-penge for sådan en lille æske.
 > Mon ikke man kunne få en original AC Cobra for samme sum ?
 > Kai
 >
 Jo.. eller du kunne få endnu en røvkedelig Suzuki Liana...!!!
 Hvis jeg skulle vælge imellem en ny Liana, og en 86'
 Renault 5 GT Turbo..
 Så valgte jeg helt klart R5'eren.. Den har stadig sjæl,
 noget din Liana aldrig vil få....   
Mvh
 PMH
 --
 Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
 Den har indtil videre sparet mig for at få 596 spam-mails.
 Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails.
 Hent den gratis her:  www.spamfighter.dk
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Basil (20-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Basil | 
  Dato :  20-05-05 22:20 |  
  |  
 
            PMH wrote:
 > "Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse
 > news:0yqje.6140$Fe7.77335@news000.worldonline.dk...
 >
 >>>
 >>> Se det er vogntøj :)
 >>>
 >>> Og prisen er vist også lidt vild...
 >>>
 >>> Mvh
 >>>
 >>> Jan V
 >>
 >> Ja, fy for den da.
 >> 35k E-penge for sådan en lille æske.
 >> Mon ikke man kunne få en original AC Cobra for samme sum ?
 >> Kai
 >>
 >
 > Jo.. eller du kunne få endnu en røvkedelig Suzuki Liana...!!!
 >
 > Hvis jeg skulle vælge imellem en ny Liana, og en 86'
 > Renault 5 GT Turbo..
 > Så valgte jeg helt klart R5'eren.. Den har stadig sjæl,
 > noget din Liana aldrig vil få....   
>
 >
 > Mvh
 > PMH
 Men min Liana lever mere end rigeligt op til de krav jeg har til en bil i
 dag, blandt andet starter den hver dag, og kæresten kan finde ud af den :D
 En 20 år gammel fransk bil er sikkert ikke egnet til mine behov, og sjæl i
 biler er ikke noget jeg kan bruge til noget, det bringer mig ikke bedre
 eller mere pålideligt frem LOL
 .....men vandt jeg big-time i Lotto, ville jeg gå langt for at finde en Ac
 Cobra replika der kan indsregistreres på danske plader, som min bil nr. 2.
 Kai
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              PMH (20-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : PMH | 
  Dato :  20-05-05 22:34 |  
  |  
 
            nta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse 
 news:Mwsje.6163$Fe7.78521@news000.worldonline.dk...
 >
 > Men min Liana lever mere end rigeligt op til de krav jeg har til en bil i
 > dag, blandt andet starter den hver dag, og kæresten kan finde ud af den :D
 > En 20 år gammel fransk bil er sikkert ikke egnet til mine behov, og sjæl i
 > biler er ikke noget jeg kan bruge til noget, det bringer mig ikke bedre
 > eller mere pålideligt frem LOL
 Enhver sin smag...
 Men det må da være dejligt, at når man forlader bilen på en
 parkeringsplads, vender man sig lige om for at se bilen igen,
 og med et smil glæder sig til at komme tilbage og køre den igen.
 Med en Liana ville jeg nok håbe at den var væk når jeg
 kom tilbage...
 Men det er der nok ikke så store chancer for   )
 PMH 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Basil (20-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Basil | 
  Dato :  20-05-05 22:40 |  
  |  
 
            PMH wrote:
 > nta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse
 > news:Mwsje.6163$Fe7.78521@news000.worldonline.dk...
 >
 >>
 >> Men min Liana lever mere end rigeligt op til de krav jeg har til en bil i
 >> dag, blandt andet starter den hver dag, og kæresten kan finde ud af den
 :D
 >> En 20 år gammel fransk bil er sikkert ikke egnet til mine behov, og sjæl
 i
 >> biler er ikke noget jeg kan bruge til noget, det bringer mig ikke bedre
 >> eller mere pålideligt frem LOL
 >
 >
 >
 > Enhver sin smag...
 >
 > Men det må da være dejligt, at når man forlader bilen på en
 > parkeringsplads, vender man sig lige om for at se bilen igen,
 > og med et smil glæder sig til at komme tilbage og køre den igen.
 >
 > Med en Liana ville jeg nok håbe at den var væk når jeg
 > kom tilbage...
 > Men det er der nok ikke så store chancer for   )
 >
 >
 > PMH
 Det er en af de fede ting ved den, man kan sove roligt LOL
 Når jeg forlader bilen, så kigger eller tænker jeg ikke på den før jeg
 hopper ind i den igen, skønt.
 Kai
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                PMH (20-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : PMH | 
  Dato :  20-05-05 22:47 |  
  |   
            
"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse
 news:%Osje.6166$Fe7.78259@news000.worldonline.dk...
 >
 > Det er en af de fede ting ved den, man kan sove roligt LOL
 Er du helt sikker på at der ikke er mareridt ??  *lol*
 > Når jeg forlader bilen, så kigger eller tænker jeg ikke på den før jeg
 > hopper ind i den igen, skønt.
 > Kai
 >
 Af frygt for mareridt eller..??    )
 PMH
 --
 Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
 Den har indtil videre sparet mig for at få 596 spam-mails.
 Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails.
 Hent den gratis her:  www.spamfighter.dk
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Jan Mikkelsen (23-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jan Mikkelsen | 
  Dato :  23-05-05 06:58 |  
  |  
 
            PMH wrote:
 > 
 > 
 > Med en Liana ville jeg nok håbe at den var væk når jeg
 > kom tilbage...
 > Men det er der nok ikke så store chancer for   )
 > 
 LOL .. lige mine ord   
/Jan
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Jan Vilhelmsen (21-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jan Vilhelmsen | 
  Dato :  21-05-05 11:58 |  
  |   
            
"PMH" <tjaa@tjaa.dk> skrev i en meddelelse 
 news:428e5335$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 >
 > Jo.. eller du kunne få endnu en røvkedelig Suzuki Liana...!!!
 >
 > Hvis jeg skulle vælge imellem en ny Liana, og en 86'
 > Renault 5 GT Turbo..
 > Så valgte jeg helt klart R5'eren.. Den har stadig sjæl,
 > noget din Liana aldrig vil få....   
>
 >
 > Mvh
 > PMH
 Jeg er enig i at en bil med sjæl giver meget mere glæde.
 Havde selv en Renault 5 GTS som første bil og den var bare super selvom den 
 havde nogen skavanker.
 Min nuværende Clio RSI er sgu bare et køretøj, overhovet ikke samme sjæl som 
 5eren. også selvom clio'en selvfølgelig er sjovere at køre med sine ekstra 
 HK.
 ---
 Jan V 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Lars B (21-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lars B | 
  Dato :  21-05-05 09:30 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
           Thomas Strandtoft (22-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas Strandtoft | 
  Dato :  22-05-05 09:12 |  
  |  
 
            Jan Vilhelmsen wrote:
 
 > Se det er vogntøj :)
 Jep, det er sgu en lækkerbisken..
 > Og prisen er vist også lidt vild...
 Det er vel okay for en bil der kun er blevet kørt af en gammel
 dame 2 gange om året, til og fra sommerhuset...   
-- 
 Hygge..
 Thomas
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Uffe Bærentsen (22-05-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Uffe Bærentsen | 
  Dato :  22-05-05 15:14 |  
  |   
            
"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse 
 news:42903EE4.20ADBE55@carftp.com...
 > Jep, det er sgu en lækkerbisken..
 >
 >> Og prisen er vist også lidt vild...
 >
 > Det er vel okay for en bil der kun er blevet kørt af en gammel
 > dame 2 gange om året, til og fra sommerhuset...   
Bilen og den ældre dame er hjemmehørende i tyskland.
 Sommerhuset kunne jo ligge i det sydlige.
 Feks. Portugal eller syd Italien.
 Så er der jo basis for mindst 2 vilde ture om året    
Ok, det ER sukkertøj   
-- 
 mvh Uffe
 Sierra 2,0i DOHC 
            
              |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |