|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Cry! - Ophugning af veteranbil :'o( Fra : yehaah@gmail.com
 | 
 Dato :  14-09-06 16:07
 | 
 |  | 
 
            Jeg var et smut på den lokale produkthandel, der også står for
 miljøbehandling / skrotning forleden efter nogle rør, og igen i går.
 Der ikke så langt fra pressen stod resterne fra en ældre bil, og
 afventede sin grumme skæbne :(
 Medarbejderen jeg talte med vidste ikke noget om den, eller hvad det
 var for en, for dem var det vist ikke andet end gammelt jern.
 Er der nogen (Verner fx) der kan se hvad det er?
 Hvor mange veteranbiler er mon ikke røget den vej igennem til dato?
   Billeder af den kan ses her:
http://www.yehaah.dk/foto/thumbnails.php?album=3 Hvad er (var) det?
 Peter!
            
             |  |  | 
  Ukendt (14-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  14-09-06 19:27
 | 
 |  | 
 <yehaah@gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:1158246435.479599.123480@m73g2000cwd.googlegroups.com...
 Billeder af den kan ses her:
http://www.yehaah.dk/foto/thumbnails.php?album=3 Hvad er (var) det?
 et chassis med et par hjul og noget der ligner en motor ?? 
            
             |  |  | 
  Verner Johnsen (14-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Verner Johnsen
 | 
 Dato :  14-09-06 22:26
 | 
 |  | 
 
            On 14 Sep 2006 08:07:15 -0700, "yehaah@gmail.com" <yehaah@gmail.com>
 wrote:
 >
 >Billeder af den kan ses her:
 >http://www.yehaah.dk/foto/thumbnails.php?album=3 >
 >Hvad er (var) det?
 >
 >Peter!
 Det er (var) en Chevrolet.
 Den viste motor blev introduceret i 1929, og den danne grundlag for
 Chevrolets motorer i rigtig mange år..
 De viste rester er fra de tidligere år, formodentligt først i
 trediverne.
 -- 
 Venlig hilsen Verner
 1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V
            
             |  |  | 
  yehaah@gmail.com (15-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : yehaah@gmail.com
 | 
 Dato :  15-09-06 07:27
 | 
 |  | 
 Verner Johnsen wrote:
 > Det er (var) en Chevrolet.
 > Den viste motor blev introduceret i 1929, og den danne grundlag for
 > Chevrolets motorer i rigtig mange år..
 > De viste rester er fra de tidligere år, formodentligt først i
 > trediverne.
 > --
 > Venlig hilsen Verner
 
 Så var det værre end jeg håbede :(
 
 Det er frygteligt at se når biler fra den tid sendes den vej :(
 Rammen så ellers ikke afskrækkende ud, den kunne nok have været
 restaureret :(
 
 Hvis nogen har interesse i den kan den måske reddes endnu.
 De vil sikkert blot have kiloprisen på jernet.
 
 Deres nummer er 56951129
 (Bornholms Produkthandel)
 
 Peter
 
 
 
 |  |  | 
  Verner Johnsen (15-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Verner Johnsen
 | 
 Dato :  15-09-06 23:07
 | 
 |  | On 14 Sep 2006 23:27:29 -0700, "yehaah@gmail.com" <yehaah@gmail.com>
 wrote:
 
 >
 >Verner Johnsen wrote:
 >> Det er (var) en Chevrolet.
 >> Den viste motor blev introduceret i 1929, og den danne grundlag for
 >> Chevrolets motorer i rigtig mange år..
 >> De viste rester er fra de tidligere år, formodentligt først i
 >> trediverne.
 >> --
 >> Venlig hilsen Verner
 >
 >Så var det værre end jeg håbede :(
 >
 >Det er frygteligt at se når biler fra den tid sendes den vej :(
 
 Helt enig,
 
 
 >Rammen så ellers ikke afskrækkende ud, den kunne nok have været
 >restaureret :(
 
 
 Jeg tvivler på, at der er nogen, der gider gå i gang med et sådant
 projekt. En standard Chevrolet 4 dørs sedan model i god stand kan
 købes for omkring 100.000 kr.
 
 Coupe og åbne modeller kan fås for omkring 150.000.
 
 Det får man altså ikke bygget ret meget veteranbil for, hvis man kun
 har chassis og motor.
 
 
 >Hvis nogen har interesse i den kan den måske reddes endnu.
 >De vil sikkert blot have kiloprisen på jernet.
 
 Kunne være en god ide for én der har et sundt karrosseri.
 
 --
 Venlig hilsen Verner
 1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V
 
 
 |  |  | 
   KMH (16-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : KMH
 | 
 Dato :  16-09-06 07:41
 | 
 |  | 
 "Verner Johnsen" <vejoh@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
 news:8g8mg2dfg21hip15hvras6ub0mhjfirruu@4ax.com...
 > On 14 Sep 2006 23:27:29 -0700, "yehaah@gmail.com" <yehaah@gmail.com>
 > wrote:
 >
 > >
 > >Verner Johnsen wrote:
 > >> Det er (var) en Chevrolet.
 > >> Den viste motor blev introduceret i 1929, og den danne grundlag for
 > >> Chevrolets motorer i rigtig mange år..
 > >> De viste rester er fra de tidligere år, formodentligt først i
 > >> trediverne.
 > >> --
 > >> Venlig hilsen Verner
 > >
 > >Så var det værre end jeg håbede :(
 > >
 > >Det er frygteligt at se når biler fra den tid sendes den vej :(
 >
 > Helt enig,
 >
 >
 > >Rammen så ellers ikke afskrækkende ud, den kunne nok have været
 > >restaureret :(
 >
 >
 > Jeg tvivler på, at der er nogen, der gider gå i gang med et sådant
 > projekt. En standard Chevrolet 4 dørs sedan model i god stand kan
 > købes for omkring 100.000 kr.
 >
 > Coupe og åbne modeller kan fås for omkring 150.000.
 >
 > Det får man altså ikke bygget ret meget veteranbil for, hvis man kun
 > har chassis og motor.
 >
 >
 > >Hvis nogen har interesse i den kan den måske reddes endnu.
 > >De vil sikkert blot have kiloprisen på jernet.
 >
 > Kunne være en god ide for én der har et sundt karrosseri.
 >
 > --
 > Venlig hilsen Verner
 > 1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V
 
 
 Hvis der skulle være de fornødne papirer på rammen, kunne den så evt. have
 interesse for hot-rod folket??
 
 (Bare en tanke)
 
 M.v.h.
 Kim
 
 
 
 
 
 |  |  | 
    Leonard (16-09-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Leonard
 | 
 Dato :  16-09-06 09:03
 | 
 |  | "KMH" <no@spam.dk> wrote:
 
 >Hvis der skulle være de fornødne papirer på rammen, kunne den så evt. have
 >interesse for hot-rod folket??
 
 Helt sikkert, men papirerne er nok allerede brugt til formålet eller
 helt væk. Det er meget svært at finde brugbare papirer på de helt
 gamle rammer, som giver mulighed for næsten uanede modifikationer.
 
 --
 Leonard
 
 
 |  |  | 
 |  |