| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Serverede øl for sønnike og ryger to år i ~ Fra : C. Overgaard | 
  Dato :  12-06-07 19:15 |  
  |   
            http://ekstrabladet.dk/112/article308327.ece
Nej, nyheden er ikke fra de arabiske lande. Det er fra vores allierede
 USA.
 Skulle vi ikke trække os ud af krigen mod terrorismen og lade de
 ekstremistiske kræfter udkæmpe slaget selv, så vi kan koncentere os om
 at lære vores børn Danske værdier?
 Vores børn trænger.
 Mvh
 C.Overgaard
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Jesper (12-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jesper | 
  Dato :  12-06-07 19:47 |  
  |  
 
            C. Overgaard <covergaard3650@gmail.com> wrote:
 >  http://ekstrabladet.dk/112/article308327.ece
> 
 > Nej, nyheden er ikke fra de arabiske lande. Det er fra vores allierede
 > USA.
 > 
 > Skulle vi ikke trække os ud af krigen mod terrorismen og lade de
 > ekstremistiske kræfter udkæmpe slaget selv, så vi kan koncentere os om
 > at lære vores børn Danske værdier?
 > 
 > Vores børn trænger.
 > 
 > Mvh
 > C.Overgaard
 Nu var det ikke for at gi' sønnike øl at forældrene røg i spjældet. Det
 må de nemlig gerne. Det de gjorde, som de ikke måtte, var at give alle
 de adre unger til fødselsdagen øl at drikke, som ikke var alkoholfrit.
 Ingen blander sig i hvad du gør i din egen familie i USA, men jeg tør
 vædde på, at alle de unger der deltog i fødselsdagen ikke kom med en
 underskreven erklæring fra deres forældre om at de godt måtte drikke øl!
 Så den straf er rimelig nok.
 -- 
 Jesper
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Carsten Overgaard (13-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Carsten Overgaard | 
  Dato :  13-06-07 08:03 |  
  |  
 
            "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
 news:1hzm43s.4n2xensnipj4N%spambuster@users.toughguy.net...
 > C. Overgaard <covergaard3650@gmail.com> wrote:
 >
 > >  http://ekstrabladet.dk/112/article308327.ece
> >
 > > Nej, nyheden er ikke fra de arabiske lande. Det er fra vores allierede
 > > USA.
 > >
 > > Skulle vi ikke trække os ud af krigen mod terrorismen og lade de
 > > ekstremistiske kræfter udkæmpe slaget selv, så vi kan koncentere os om
 > > at lære vores børn Danske værdier?
 > >
 > > Vores børn trænger.
 > >
 > > Mvh
 > > C.Overgaard
 >
 > Nu var det ikke for at gi' sønnike øl at forældrene røg i spjældet. Det
 > må de nemlig gerne. Det de gjorde, som de ikke måtte, var at give alle
 > de adre unger til fødselsdagen øl at drikke, som ikke var alkoholfrit.
 >
 > Ingen blander sig i hvad du gør i din egen familie i USA, men jeg tør
 > vædde på, at alle de unger der deltog i fødselsdagen ikke kom med en
 > underskreven erklæring fra deres forældre om at de godt måtte drikke øl!
 >
 > Så den straf er rimelig nok.
 Den pågældende stat har heller ingen undtagelser med hensyn til drikkeri
 indenfor familien. Der er nogle stater, som blander sig i hvad du tillader
 dine egne børn at gøre og så andre som ikke tillader det.
 http://en.wikipedia.org/wiki/Underage_drinking_in_America
Denne stat blander sig lige så meget i familierne liv som Nord Korea. Det er
 absolut et sted, som man vil betegne som en slyngelstat, hvis den lå uden
 for USA.
 -- 
 Med venlig hilsen
 Carsten Overgaard
 http://www.secretprisonsforteens.dk (hemmelige fængsler for børn)
 http://www.retsreformnu.dk (Nytænkning for landets skyld)
 http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Hvis du ikke kan lide indlægget, så er det webmasterens skyld"
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Henrik Svendsen (13-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Henrik Svendsen | 
  Dato :  13-06-07 10:59 |  
  |  
 
            On Tue, 12 Jun 2007 20:47:26 +0200, Jesper skrev:
 > C. Overgaard <covergaard3650@gmail.com> wrote:
 > 
 >>  http://ekstrabladet.dk/112/article308327.ece
>> 
 >> Nej, nyheden er ikke fra de arabiske lande. Det er fra vores allierede
 >> USA.
 >> 
 >> Skulle vi ikke trække os ud af krigen mod terrorismen og lade de
 >> ekstremistiske kræfter udkæmpe slaget selv, så vi kan koncentere os om
 >> at lære vores børn Danske værdier?
 >> 
 >> Vores børn trænger.
 >> 
 >> Mvh
 >> C.Overgaard
 > 
 > Nu var det ikke for at gi' sønnike øl at forældrene røg i spjældet. Det
 > må de nemlig gerne. Det de gjorde, som de ikke måtte, var at give alle
 > de adre unger til fødselsdagen øl at drikke, som ikke var alkoholfrit.
 Det er da stadig lige vanvittigt, at straffe nogen for at
 servere øl. Og så endda til 16-årige. Det kunne måske
 forståes, hvis der var tale om spædbørn, der endnu ikke kan
 tåle mosten.
 > Ingen blander sig i hvad du gør i din egen familie i USA, men jeg tør
 > vædde på, at alle de unger der deltog i fødselsdagen ikke kom med en
 > underskreven erklæring fra deres forældre om at de godt måtte drikke øl!
 > 
 > Så den straf er rimelig nok.
 Du er da syg.
 -- 
 If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
 to make him furious, tell him the truth.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Lars Ehlers (14-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lars Ehlers | 
  Dato :  14-06-07 23:03 |  
  |   
            On Wed, 13 Jun 2007 11:59:20 +0200, Henrik Svendsen
 <HrSvendsen@msn.com> wrote:
 
 
 >Det er da stadig lige vanvittigt, at straffe nogen for at
 >servere øl. Og så endda til 16-årige. Det kunne måske
 >forståes, hvis der var tale om spædbørn, der endnu ikke kan
 >tåle mosten.
 
 Der er stadigvæk 5 år til, at de er gamle nok til at drikke.
 >
 >> Ingen blander sig i hvad du gør i din egen familie i USA, men jeg tør
 >> vædde på, at alle de unger der deltog i fødselsdagen ikke kom med en
 >> underskreven erklæring fra deres forældre om at de godt måtte drikke øl!
 >> 
 >> Så den straf er rimelig nok.
 >
 >Du er da syg.
 
 Straffen er måske ekstrem efter danske forholkd, men den skal også ses
 i lyset af, at det kan være en farlig ting at holde en fest, hvor der
 bliver serveret alkohol for unger under 21. Værten er ansvarlig for
 alt det, der kan ske, når de unge bliver fulde og skøre. Det
 inkluderer alt lige fra bilulykker, vådeskud, slagsmål, hærværk,
 voldtægt, osv. Dertil skal man også tilføje det økonomiske ansvar,
 skader på andres ejendom, erstatningsansvar osv.  Og så er 2 år i
 spjældet jo lige pludselig en mild straf. 
 
 --
 Lars Ehlers
 "Screw you guys I'm going home" (Eric Cartman)
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Henrik Svendsen (14-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Henrik Svendsen | 
  Dato :  14-06-07 23:58 |  
  |  
 
            On Thu, 14 Jun 2007 15:02:30 -0700, Lars Ehlers skrev:
 > On Wed, 13 Jun 2007 11:59:20 +0200, Henrik Svendsen
 > <HrSvendsen@msn.com> wrote:
 > 
 >>Det er da stadig lige vanvittigt, at straffe nogen for at
 >>servere øl. Og så endda til 16-årige. Det kunne måske
 >>forståes, hvis der var tale om spædbørn, der endnu ikke kan
 >>tåle mosten.
 > 
 > Der er stadigvæk 5 år til, at de er gamle nok til at drikke.
 Nej. Der er stadig 5 år til, at værtshuse må sælge øl til dem.
 Det er noget helt andet.
 >>> Ingen blander sig i hvad du gør i din egen familie i USA, men jeg tør
 >>> vædde på, at alle de unger der deltog i fødselsdagen ikke kom med en
 >>> underskreven erklæring fra deres forældre om at de godt måtte drikke øl!
 >>> 
 >>> Så den straf er rimelig nok.
 >>
 >>Du er da syg.
 > 
 > Straffen er måske ekstrem efter danske forholkd, men den skal også ses
 > i lyset af, at det kan være en farlig ting at holde en fest, hvor der
 > bliver serveret alkohol for unger under 21. Værten er ansvarlig for
 > alt det, der kan ske, når de unge bliver fulde og skøre. Det
 > inkluderer alt lige fra bilulykker, vådeskud, slagsmål, hærværk,
 > voldtægt, osv. Dertil skal man også tilføje det økonomiske ansvar,
 > skader på andres ejendom, erstatningsansvar osv.  Og så er 2 år i
 > spjældet jo lige pludselig en mild straf. 
 Niks. Det havde jo været i orden, hvis forældrerne havde givet
 deres samtykke. En utrolig dramatisk opstilling du fik lavet
 der.   
-- 
 "You can fool some of the people all the time, and those are
 the ones you want to concentrate on." - George W Bush
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Peter B. P. (15-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter B. P. | 
  Dato :  15-06-07 04:44 |  
  |  
 
            Lars Ehlers <ehlersNOSPAM@hotmail.com> wrote:
 > >> Ingen blander sig i hvad du gør i din egen familie i USA, men jeg tør
 > >> vædde på, at alle de unger der deltog i fødselsdagen ikke kom med en
 > >> underskreven erklæring fra deres forældre om at de godt måtte drikke øl!
 > >> 
 > >> Så den straf er rimelig nok.
 > >
 > >Du er da syg.
 > 
 > Straffen er måske ekstrem efter danske forholkd, men den skal også ses
 > i lyset af, at det kan være en farlig ting at holde en fest, hvor der
 > bliver serveret alkohol for unger under 21. Værten er ansvarlig for
 > alt det, der kan ske, når de unge bliver fulde og skøre. Det
 > inkluderer alt lige fra bilulykker, vådeskud, slagsmål, hærværk,
 > voldtægt, osv. Dertil skal man også tilføje det økonomiske ansvar,
 > skader på andres ejendom, erstatningsansvar osv.  Og så er 2 år i
 > spjældet jo lige pludselig en mild straf. 
 Hmmm... den liste du remser op er da lige før det må kaldes Force
 Majeure... hvad med jordskælv, tornadoer, borgerkrig,
 atomprøvespræninger (af både fission og fusionsvåben), revolution,
 meteornedslag... osv?
 -- 
 regards , Peter B. P.
 http://titancity.com/blog ,  http://macplanet.dk
"We don't dial 911 - we dial .357".
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           BigBother (12-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : BigBother | 
  Dato :  12-06-07 19:51 |  
  |  
 
            "C. Overgaard" <covergaard3650@gmail.com> wrote in message 
 news:1181672115.048850.310680@q19g2000prn.googlegroups.com...
 >  http://ekstrabladet.dk/112/article308327.ece
>
 > Nej, nyheden er ikke fra de arabiske lande. Det er fra vores allierede
 > USA.
 Staten begår urimeligheder over for folk alle vejne - også i Danmark. Vi får 
 ikke så meget ud af at pege fingre af nogen bestemte lande, og sige "se, de 
 er værre end os." Det handler om at indse, at staten er folkets værste 
 fjende, uanset hvilket land man befinder sig i. Det er nærmest en universel 
 naturlov.
 -- 
 http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Peter B. P. (13-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter B. P. | 
  Dato :  13-06-07 00:00 |  
  |  
 
            BigBother <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote:
 > "C. Overgaard" <covergaard3650@gmail.com> wrote in message 
 > news:1181672115.048850.310680@q19g2000prn.googlegroups.com...
 > 
 > >  http://ekstrabladet.dk/112/article308327.ece
> >
 > > Nej, nyheden er ikke fra de arabiske lande. Det er fra vores allierede
 > > USA.
 > 
 > Staten begår urimeligheder over for folk alle vejne - også i Danmark. Vi får
 > ikke så meget ud af at pege fingre af nogen bestemte lande, og sige "se, de
 > er værre end os." Det handler om at indse, at staten er folkets værste
 > fjende, uanset hvilket land man befinder sig i. Det er nærmest en universel
 > naturlov.
 Interessant - er du blevet anarkist, BigBother?
 Betyder det så at du er enig i at indkomstbeskatning er uretfærdig?
 -- 
 regards , Peter B. P.
 http://titancity.com/blog ,  http://macplanet.dk
"We don't dial 911 - we dial .357".
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Alucard (13-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Alucard | 
  Dato :  13-06-07 00:06 |  
  |  
 
            On Wed, 13 Jun 2007 01:00:00 +0200, peter@DIESPAMMERSCUM.dk (Peter B.
 P.) wrote:
 >> > Nej, nyheden er ikke fra de arabiske lande. Det er fra vores allierede
 >> > USA.
 >> 
 >> Staten begår urimeligheder over for folk alle vejne - også i Danmark. Vi får
 >> ikke så meget ud af at pege fingre af nogen bestemte lande, og sige "se, de
 >> er værre end os." Det handler om at indse, at staten er folkets værste
 >> fjende, uanset hvilket land man befinder sig i. Det er nærmest en universel
 >> naturlov.
 >
 >Interessant - er du blevet anarkist, BigBother?
 >
 >Betyder det så at du er enig i at indkomstbeskatning er uretfærdig?
 Nu må du ikke forvirre den stakkels dreng...   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            BigBother (13-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : BigBother | 
  Dato :  13-06-07 10:44 |  
  |  
 
            "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> wrote in message 
 news:1hzmfs9.1ojoilaiaddx5N%peter@DIESPAMMERSCUM.dk...
 > BigBother <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote:
 >
 >> Staten begår urimeligheder over for folk alle vejne - også i Danmark. Vi 
 >> får
 >> ikke så meget ud af at pege fingre af nogen bestemte lande, og sige "se, 
 >> de
 >> er værre end os." Det handler om at indse, at staten er folkets værste
 >> fjende, uanset hvilket land man befinder sig i. Det er nærmest en 
 >> universel
 >> naturlov.
 >
 > Interessant - er du blevet anarkist, BigBother?
 Nej, jeg er ikke tilhænger af nogen ismer, kun sund fornuftisme.
 Anarki tror jeg slet ikke kan eksistere. Hvis der ikke er nogen, der 
 bestemmer opstår der et magttomrum, som lynhurtigt vil blive fyldt ud.
 Staten er et nødvendigt onde, men vi skal hele tiden sikre os, at den er til 
 for at tjene folket, og ikke omvendt. Derfor gælder det om, at overvåge og 
 kritisere staten så meget som muligt, så den ikke får så stort spillerum til 
 at misbruge sin magt.
 > Betyder det så at du er enig i at indkomstbeskatning er uretfærdig?
 Det er et komplekst spørgsmål. I USA, hvor der ikke er en lov om at folk 
 skal betale indkomstskat, er det da helt klart uretfærdigt at staten 
 alligevel indkradser skat med vold og magt, hvis det skal forestille en 
 retsstat. Seneste eksempel:  http://en.wikipedia.org/wiki/Edward_Lewis_Brown
Men hvis der er en demokratisk vedtaget lov, og pengene ellers bliver brugt 
 fornuftigt, så synes jeg ikke indkomstbeskatning behøver være uretfærdigt.
 -- 
 http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Peter B. P. (13-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter B. P. | 
  Dato :  13-06-07 10:56 |  
  |  
 
            BigBother <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote:
 > "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> wrote in message 
 > news:1hzmfs9.1ojoilaiaddx5N%peter@DIESPAMMERSCUM.dk...
 > 
 > > BigBother <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote:
 > >
 > >> Staten begår urimeligheder over for folk alle vejne - også i Danmark. Vi
 > >> får
 > >> ikke så meget ud af at pege fingre af nogen bestemte lande, og sige "se,
 > >> de
 > >> er værre end os." Det handler om at indse, at staten er folkets værste
 > >> fjende, uanset hvilket land man befinder sig i. Det er nærmest en 
 > >> universel
 > >> naturlov.
 > >
 > > Interessant - er du blevet anarkist, BigBother?
 > 
 > Nej, jeg er ikke tilhænger af nogen ismer, kun sund fornuftisme.
 Hvis du er imod staten, er du pr. definition anarkist.
 > Anarki tror jeg slet ikke kan eksistere.
 Well, det har det altså, flere gange, igennem historien.
 > Hvis der ikke er nogen, der 
 > bestemmer opstår der et magttomrum, som lynhurtigt vil blive fyldt ud.
 > 
 Anarki betyder ikke, at der ikke er nogen der bestemmer.
 > Staten er et nødvendigt onde, men vi skal hele tiden sikre os, at den er til
 > for at tjene folket, og ikke omvendt. Derfor gælder det om, at overvåge og
 > kritisere staten så meget som muligt, så den ikke får så stort spillerum til
 > at misbruge sin magt.
 Det er da en noget anderledes udmelding end hvad du skrev ovenfor:
 "Det handler om at indse, at staten er folkets værste
 > >> fjende, uanset hvilket land man befinder sig i. Det er nærmest en 
 > >> universel
 > >> naturlov."
 Nu er staten gået fra det ultimative onde til et "Nødvendigt onde".
 > 
 > > Betyder det så at du er enig i at indkomstbeskatning er uretfærdig?
 > 
 > Det er et komplekst spørgsmål. I USA, hvor der ikke er en lov om at folk
 > skal betale indkomstskat,
 Jo der er - Contitution, Article 1, Section 8.
 > er det da helt klart uretfærdigt at staten 
 > alligevel indkradser skat med vold og magt, hvis det skal forestille en
 > retsstat. Seneste eksempel:  http://en.wikipedia.org/wiki/Edward_Lewis_Brown
> 
 > Men hvis der er en demokratisk vedtaget lov, og pengene ellers bliver brugt
 > fornuftigt, så synes jeg ikke indkomstbeskatning behøver være uretfærdigt.
 Hvorfor mener du at indkomstbeskatning er ok, bare 51% vedtager den?
 -- 
 regards , Peter B. P.
 http://titancity.com/blog ,  http://macplanet.dk
"We don't dial 911 - we dial .357".
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              Jan Rasmussen (13-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jan Rasmussen | 
  Dato :  13-06-07 14:01 |  
  |  
 
            "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse news:1hznab0.rwjnb61f3qvskN%peter@DIESPAMMERSCUM.dk...
 > BigBother <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote:
 >> Det er et komplekst spørgsmål. I USA, hvor der ikke er en lov om at folk
 >> skal betale indkomstskat,
 >
 > Jo der er - Contitution, Article 1, Section 8.
 Se nu  http://video.google.com/videoplay?docid=-1656880303867390173&q=Freedom+to+Fascism
der er udtalelser fra både IRS folk, skatte advokater, juryer m.fl. der siger dig imod.
 Den er aldrig blevet ratificeret af alle staterne, og er dermed ugyldig.
 Jan Rasmussen 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Peter B. P. (13-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter B. P. | 
  Dato :  13-06-07 19:00 |  
  |  
 
            Jan Rasmussen <1@2.3> wrote:
 > "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse
 > news:1hznab0.rwjnb61f3qvskN%peter@DIESPAMMERSCUM.dk... > BigBother
 > <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote:
 > 
 > >> Det er et komplekst spørgsmål. I USA, hvor der ikke er en lov om at
 > >> folk skal betale indkomstskat,
 > >
 > > Jo der er - Contitution, Article 1, Section 8.
 > 
 > Se nu
 >  http://video.google.com/videoplay?docid=-1656880303867390173&q=Freedom+to+
> Fascism der er udtalelser fra både IRS folk, skatte advokater, juryer
 > m.fl. der siger dig imod.
 > 
 > Den er aldrig blevet ratificeret af alle staterne, og er dermed ugyldig.
 Du taler om den 16. amendment, og det er korrekt at DEN ikek er
 ratificeret af alle staterne, men det betyder altså ikke en disse for at
 USA's føderale stats sagtens stadig kan opkræve indkomstskat på lovlig
 vis.
 -- regards , Peter B. P.  http://titancity.com/blog ,  http://macplanet.dk
"We don't dial 911 - we dial .357".
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                Jan Rasmussen (13-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jan Rasmussen | 
  Dato :  13-06-07 20:21 |  
  |  
 
            "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse news:1hznwu7.u481brd1pa4vN%peter@DIESPAMMERSCUM.dk...
 > Jan Rasmussen <1@2.3> wrote:
 >
 >> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse
 >> news:1hznab0.rwjnb61f3qvskN%peter@DIESPAMMERSCUM.dk... > BigBother
 >> <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote:
 >>
 >> >> Det er et komplekst spørgsmål. I USA, hvor der ikke er en lov om at
 >> >> folk skal betale indkomstskat,
 >> >
 >> > Jo der er - Contitution, Article 1, Section 8.
 >>
 >> Se nu
 >>  http://video.google.com/videoplay?docid=-1656880303867390173&q=Freedom+to+
>> Fascism der er udtalelser fra både IRS folk, skatte advokater, juryer
 >> m.fl. der siger dig imod.
 >>
 >> Den er aldrig blevet ratificeret af alle staterne, og er dermed ugyldig.
 >
 > Du taler om den 16. amendment, og det er korrekt at DEN ikek er
 > ratificeret af alle staterne, men det betyder altså ikke en disse for at
 > USA's føderale stats sagtens stadig kan opkræve indkomstskat på lovlig
 > vis.
 Det lyder højst besynderligt, i ovenstående film taler en tideligere IRS agent
 om en fuld side annonce i et dagblad med en dusør på ~50.000 $ til den der kan vise loven.
 Det ville være fedt hvis du gad at se ovenstående film og ville være i stand til at forklare
 hvorfor de amerikanske ex. IRS agenter der medvirker tager fejl og du har ret.
 En 15min. trailer hvis du ikke har tid til de fulde version.
 http://video.google.com/videoplay?docid=1616088001333580937&q=freedom+to+fascism&hl=en
Jan Rasmussen
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                 Peter B. P. (13-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter B. P. | 
  Dato :  13-06-07 20:35 |  
  |  
 
            Jan Rasmussen <1@2.3> wrote:
 > "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse
 > news:1hznwu7.u481brd1pa4vN%peter@DIESPAMMERSCUM.dk... > Jan Rasmussen
 > <1@2.3> wrote: > >> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en
 > meddelelse >> news:1hznab0.rwjnb61f3qvskN%peter@DIESPAMMERSCUM.dk... >
 > BigBother >> <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote: >> >> >> Det er et komplekst
 > spørgsmål. I USA, hvor der ikke er en lov om at >> >> folk skal betale
 > indkomstskat, >> > >> > Jo der er - Contitution, Article 1, Section 8.
 > >> >> Se nu >>
 >  http://video.google.com/videoplay?docid=-1656880303867390173&q=Freedom+to+
> >> Fascism der er udtalelser fra både IRS folk, skatte advokater, juryer
 > >> m.fl. der siger dig imod. >> >> Den er aldrig blevet ratificeret af
 > alle staterne, og er dermed ugyldig. > > Du taler om den 16. amendment, og
 > det er korrekt at DEN ikek er > ratificeret af alle staterne, men det
 > betyder altså ikke en disse for at > USA's føderale stats sagtens stadig
 > kan opkræve indkomstskat på lovlig > vis.
 > 
 > Det lyder højst besynderligt, i ovenstående film taler en tideligere IRS
 > agent om en fuld side annonce i et dagblad med en dusør på ~50.000 $ til
 > den der kan vise loven.
 > 
 Jeg har set den del af filmen (skal have set den hele, har den på min
 HD).
 > Det ville være fedt hvis du gad at se ovenstående film og ville være i
 > stand til at forklare hvorfor de amerikanske ex. IRS agenter der medvirker
 > tager fejl og du har ret.
 Jamen, læs dog selv den amerikanske Konstitution! Det står i Artikel 1,
 Sektion 8 at den amerikanske føderale stat har lov til at opkræve
 skatter, hvilket naturligvis inkluderer indkomstskatter.
 > 
 > En 15min. trailer hvis du ikke har tid til de fulde version.
 >  http://video.google.com/videoplay?docid=1616088001333580937&q=freedom+to+f
> ascism&hl=en
 Tak, men jeg har den som sagt allerede selv.
 -- regards , Peter B. P.  http://titancity.com/blog ,  http://macplanet.dk
"We don't dial 911 - we dial .357".
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Kim Larsen (12-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim Larsen | 
  Dato :  12-06-07 23:14 |  
  |  
 
            "C. Overgaard" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
  news:1181672115.048850.310680@q19g2000prn.googlegroups.com:
 >  http://ekstrabladet.dk/112/article308327.ece
>
 > Nej, nyheden er ikke fra de arabiske lande. Det er fra vores allierede
 > USA.
 Det er sådan det går når man lader kristne fundamentalister få for megen 
 magt.
 Bare vent når Ruth Evensen skal frelse Danmark...
 >
 > Skulle vi ikke trække os ud af krigen mod terrorismen og lade de
 > ekstremistiske kræfter udkæmpe slaget selv, så vi kan koncentere os om
 > at lære vores børn Danske værdier?
 >
 > Vores børn trænger.
 Jo.
 -- 
 Kim Larsen
 Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
 Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Nyt Ungdomshus nu !
 Bevar Christiania !  E-mail: kl2607@gmail.com
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Martin Larsen (12-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Martin Larsen | 
  Dato :  12-06-07 23:45 |  
  |   
            
"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen 
 news:f4n5re$mo6$1@news.datemas.de...
 > "C. Overgaard" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
 > news:1181672115.048850.310680@q19g2000prn.googlegroups.com:
 >>  http://ekstrabladet.dk/112/article308327.ece
>>
 >> Nej, nyheden er ikke fra de arabiske lande. Det er fra vores allierede
 >> USA.
 >
 > Det er sådan det går når man lader kristne fundamentalister få for megen 
 > magt.
 >
 > Bare vent når Ruth Evensen skal frelse Danmark...
 >
 Glæder du dig ikke til at hun omvender bøsserne, Kimse?
 Mvh
 Martin
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Kim Larsen (12-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim Larsen | 
  Dato :  12-06-07 23:56 |  
  |  
 
            "Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
  news:466f2175$0$14009$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:
 > "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
 > news:f4n5re$mo6$1@news.datemas.de...
 >> "C. Overgaard" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
 >> news:1181672115.048850.310680@q19g2000prn.googlegroups.com:
 >>>  http://ekstrabladet.dk/112/article308327.ece
>>>
 >>> Nej, nyheden er ikke fra de arabiske lande. Det er fra vores
 >>> allierede USA.
 >>
 >> Det er sådan det går når man lader kristne fundamentalister få for
 >> megen magt.
 >>
 >> Bare vent når Ruth Evensen skal frelse Danmark...
 >>
 > Glæder du dig ikke til at hun omvender bøsserne, Kimse?
 Det er jeg da ligeglad med, Martinse, men det bliver jo sikkert et problem 
 for dig.
 -- 
 Kim Larsen
 Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
 Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Nyt Ungdomshus nu !
 Bevar Christiania !  E-mail: kl2607@gmail.com
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Peter B. P. (13-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter B. P. | 
  Dato :  13-06-07 00:00 |  
  |  
 
            Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
 > "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen 
 > news:f4n5re$mo6$1@news.datemas.de...
 > > "C. Overgaard" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
 > > news:1181672115.048850.310680@q19g2000prn.googlegroups.com:
 > >>  http://ekstrabladet.dk/112/article308327.ece
> >>
 > >> Nej, nyheden er ikke fra de arabiske lande. Det er fra vores allierede
 > >> USA.
 > >
 > > Det er sådan det går når man lader kristne fundamentalister få for megen
 > > magt.
 > >
 > > Bare vent når Ruth Evensen skal frelse Danmark...
 > >
 > Glæder du dig ikke til at hun omvender bøsserne, Kimse?
 > 
 > Mvh
 > Martin
 Så skal Kimse jo omvendes... uhahaha!
 -- 
 regards , Peter B. P.
 http://titancity.com/blog ,  http://macplanet.dk
"We don't dial 911 - we dial .357".
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Kim Larsen (13-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim Larsen | 
  Dato :  13-06-07 00:18 |  
  |  
 
            "Peter B. P." greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
  news:1hzmft9.ucept71ofaihvN%peter@DIESPAMMERSCUM.dk:
 > Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
 >
 >> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
 >> news:f4n5re$mo6$1@news.datemas.de...
 >>> "C. Overgaard" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
 >>> news:1181672115.048850.310680@q19g2000prn.googlegroups.com:
 >>>>  http://ekstrabladet.dk/112/article308327.ece
>>>>
 >>>> Nej, nyheden er ikke fra de arabiske lande. Det er fra vores
 >>>> allierede USA.
 >>>
 >>> Det er sådan det går når man lader kristne fundamentalister få for
 >>> megen magt.
 >>>
 >>> Bare vent når Ruth Evensen skal frelse Danmark...
 >>>
 >> Glæder du dig ikke til at hun omvender bøsserne, Kimse?
 >>
 >> Mvh
 >> Martin
 >
 > Så skal Kimse jo omvendes... uhahaha!
 Prøv nu at fatte det her: Jeg lever i fast hetero-seksuelt forhold hvilket 
 er mere end man kan sige om dig, din svans, som stadig bor hjemme hos din 
 moar (i en alder nær de 30 år) og bliver passet og plejet i hoved og røv. 
 Jeg har, i modsætning til dig, aldrig haft et homoseksuelt forhold, så prøv 
 nu at få styr på dine projiceringer.
 -- 
 Kim Larsen
 Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
 Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Nyt Ungdomshus nu !
 Bevar Christiania !  E-mail: kl2607@gmail.com
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              Alucard (13-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Alucard | 
  Dato :  13-06-07 06:49 |  
  |  
 
            On Wed, 13 Jun 2007 01:17:34 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
 wrote:
 >>> Glæder du dig ikke til at hun omvender bøsserne, Kimse?
 >>
 >> Så skal Kimse jo omvendes... uhahaha!
 >
 >Prøv nu at fatte det her: Jeg lever i fast hetero-seksuelt forhold hvilket 
 >er mere end man kan sige om dig, din svans, 
 Det ved KL ikke noget om....
 >som stadig bor hjemme hos din 
 >moar (i en alder nær de 30 år) og bliver passet og plejet i hoved og røv. 
 Det ved KL heller ikke noget om....
 >Jeg har, i modsætning til dig, aldrig haft et homoseksuelt forhold, 
 Det ved KL heller ikke noget om....
 >så prøv 
 >nu at få styr på dine projiceringer.
 Kim Larsen ved faktisk ikke ret meget om noget som helst...   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Peter B. P. (13-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter B. P. | 
  Dato :  13-06-07 11:12 |  
  |  
 
            Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
 > "Peter B. P." greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
 >  news:1hzmft9.ucept71ofaihvN%peter@DIESPAMMERSCUM.dk:
 > > Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
 > >
 > >> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
 > >> news:f4n5re$mo6$1@news.datemas.de...
 > >>> "C. Overgaard" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
 > >>> news:1181672115.048850.310680@q19g2000prn.googlegroups.com:
 > >>>>  http://ekstrabladet.dk/112/article308327.ece
> >>>>
 > >>>> Nej, nyheden er ikke fra de arabiske lande. Det er fra vores
 > >>>> allierede USA.
 > >>>
 > >>> Det er sådan det går når man lader kristne fundamentalister få for
 > >>> megen magt.
 > >>>
 > >>> Bare vent når Ruth Evensen skal frelse Danmark...
 > >>>
 > >> Glæder du dig ikke til at hun omvender bøsserne, Kimse?
 > >>
 > >> Mvh
 > >> Martin
 > >
 > > Så skal Kimse jo omvendes... uhahaha!
 > 
 > Prøv nu at fatte det her: Jeg lever i fast hetero-seksuelt forhold
 At få den i røven er ikke heteroseksuelt.
 > hvilket 
 > er mere end man kan sige om dig, din svans,
 Trådte jeg dig over tæerne, lille Kimse? Skal vi ringe til din udbyder
 igen? :)))
 > som stadig bor hjemme hos din 
 > moar (i en alder nær de 30 år)
 > og bliver passet og plejet i hoved og røv. 
 So?
 > Jeg har, i modsætning til dig, aldrig haft et homoseksuelt forhold,
 Joda. Du har haft mange på det offentlige toilet på Hovedbanegården...
 og dog... ikke hvis vi definerer et forhold til at være længere end 15
 minutter.
 > så prøv 
 > nu at få styr på dine projiceringer.
 Prøv at få styr på dit verbale gylle før din lejlighed derude på
 Østerbro bliver oversvømmet.
 -- 
 regards , Peter B. P.
 http://titancity.com/blog ,  http://macplanet.dk
"We don't dial 911 - we dial .357".
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Kim Larsen (13-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim Larsen | 
  Dato :  13-06-07 11:39 |  
  |  
 
            "Peter B. P." greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
  news:1hznb4h.wc2p7h1c70a5tN%peter@DIESPAMMERSCUM.dk:
 > Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:
 >
 >> "Peter B. P." greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
 >>  news:1hzmft9.ucept71ofaihvN%peter@DIESPAMMERSCUM.dk:
 >>> Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
 >>>
 >>>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
 >>>> news:f4n5re$mo6$1@news.datemas.de...
 >>>>> "C. Overgaard" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
 >>>>> news:1181672115.048850.310680@q19g2000prn.googlegroups.com:
 >>>>>>  http://ekstrabladet.dk/112/article308327.ece
>>>>>>
 >>>>>> Nej, nyheden er ikke fra de arabiske lande. Det er fra vores
 >>>>>> allierede USA.
 >>>>>
 >>>>> Det er sådan det går når man lader kristne fundamentalister få for
 >>>>> megen magt.
 >>>>>
 >>>>> Bare vent når Ruth Evensen skal frelse Danmark...
 >>>>>
 >>>> Glæder du dig ikke til at hun omvender bøsserne, Kimse?
 >>>>
 >>>> Mvh
 >>>> Martin
 >>>
 >>> Så skal Kimse jo omvendes... uhahaha!
 >>
 >> Prøv nu at fatte det her: Jeg lever i fast hetero-seksuelt forhold
 >
 > At få den i røven er ikke heteroseksuelt.
 Nej, så det skulle du tage at holde op med.
 >> hvilket
 >> er mere end man kan sige om dig, din svans,
 >
 > Trådte jeg dig over tæerne, lille Kimse? Skal vi ringe til din udbyder
 > igen? :)))
 Det kan du da bare gøre ligesom de andre stikkerier som du har lavet. Husk 
 samtidig at gøre opmærksom på at du beskyldte mig for at være homoseksuel 
 FØR jeg kaldte dig en svans ellers skal jeg nok gøre det efterfølgende. Jeg 
 har to andre udbydere af nyhedsgrupper jeg kan bruge og flere andre står 
 parat i kulissen såfremt at Datemas skulle finde på at lukke min 
 forbindelse, så du opnår intet ved det. Jeg vil samtidig gøre min udbyder 
 opmærksom på at du ved gentagne lejligheder anmelder folk til deres udbydere 
 og at jeg opfatter dig som psykisk ustabil.
 >> som stadig bor hjemme hos din
 >> moar (i en alder nær de 30 år)
 >> og bliver passet og plejet i hoved og røv.
 >
 > So?
 At jeg opfatter dig som en afviger.
 >> Jeg har, i modsætning til dig, aldrig haft et homoseksuelt forhold,
 >
 > Joda. Du har haft mange på det offentlige toilet på Hovedbanegården...
 > og dog... ikke hvis vi definerer et forhold til at være længere end 15
 > minutter.
 Nej og den slags tilsvininger når du sgu ikke så langt med. Igen 
 projiceringer fra din side.
 >> så prøv
 >> nu at få styr på dine projiceringer.
 >
 > Prøv at få styr på dit verbale gylle før din lejlighed derude på
 > Østerbro bliver oversvømmet.
 Lejlighed på Østerbro ???  Ha ha ha, du er godt nok dummere end en skovl 
 eller også lider du af tvangstanker. Prøv at lær at stave til vestegnen af 
 København. Men tag du bare til Østerbro, så slipper jeg for at se dig her på 
 adressen.
 -- 
 Kim Larsen
 Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
 Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Nyt Ungdomshus nu !
 Bevar Christiania !  E-mail: kl2607@gmail.com
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Peter B. P. (13-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter B. P. | 
  Dato :  13-06-07 00:00 |  
  |  
 
            C. Overgaard <covergaard3650@gmail.com> wrote:
 >  http://ekstrabladet.dk/112/article308327.ece
> 
 > Nej, nyheden er ikke fra de arabiske lande. Det er fra vores allierede
 > USA.
 > 
 > Skulle vi ikke trække os ud af krigen mod terrorismen og lade de
 > ekstremistiske kræfter udkæmpe slaget selv, så vi kan koncentere os om
 > at lære vores børn Danske værdier?
 Jotak. Retten til at knægten kan nyde en øl uden at staten formynder
 hvad og hvad familien ikke må.
 -- 
 regards , Peter B. P.
 http://titancity.com/blog ,  http://macplanet.dk
"We don't dial 911 - we dial .357".
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Jens Bruun (13-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jens Bruun | 
  Dato :  13-06-07 14:01 |  
  |  
 
            "C. Overgaard" <covergaard3650@gmail.com> skrev i en meddelelse
 news:1181672115.048850.310680@q19g2000prn.googlegroups.com
 >  http://ekstrabladet.dk/112/article308327.ece
>
 > Nej, nyheden er ikke fra de arabiske lande. Det er fra vores allierede
 > USA.
 Gider du ikke snart stoppe med dit sygelige spam i dk.politik? Du er jo 
 klinisk kværulant.
 -Jens B.
 D.e.f.f.e.s. 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Carsten Overgaard (14-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Carsten Overgaard | 
  Dato :  14-06-07 07:19 |  
  |  
 
            "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:nuqdnY9SNdHqd_LbnZ2dnUVZ8vmdnZ2d@giganews.com...
 > "C. Overgaard" <covergaard3650@gmail.com> skrev i en meddelelse
 > news:1181672115.048850.310680@q19g2000prn.googlegroups.com
 >
 > >  http://ekstrabladet.dk/112/article308327.ece
> >
 > > Nej, nyheden er ikke fra de arabiske lande. Det er fra vores allierede
 > > USA.
 >
 > Gider du ikke snart stoppe med dit sygelige spam i dk.politik? Du er jo
 > klinisk kværulant.
 Når vi har vores unge mennesker sendt ud i en krig mod terrorisme, som i
 princippet er en krig på værdier, så må vi stille krav til de lande på vores
 side, at de lever efter nogle værdier, som ligner vores.
 Når vi så opdager at dette ikke er tilfældet, så må vi gå ind og gøre
 opmærksom på det. En liberal grundtanke er at boligen er ukrænkelig. Staten
 skal ikke gå ind og regulere på den måde, vi lever på. Vi har godt nok
 udvandet princippet lidt herhjemme, men staten har dog ikke besluttet sig
 for om hvorvidt at vi på fejre vores kære eller ej.
 Enhver regulering af nydelsesmidler er samtidig en umyndeliggørelse af
 forældrene, hvilket forfærdelig mange af dem bruger til at ansvarsfraskrive
 (De fordrukne unge på strande, gader og i parker er et symptom på dette.
 Staten har lavet en lov omkring salg af alkohol til unge, så det emne skal
 vi ikke længere have på dagsordenen) for det er svært at stille krav til sit
 afkom, det kan gøre ondt at skulle tage en konflikt, men det er jo det, som
 forælderrollen handler om. At guide og sætte grænser, så barnet kan forholde
 sig til de normer (Et fyord blandt forfattere som Leif Panduro, men hvad
 pokker) samfundet har.
 Disse forældre satte normer. De gik aktivt ind og bad om bilnøglerne. Festen
 kunne sagtens have fortsat uden problemer og ungerne kunne have taget hjem
 til sig selv næste morgen.
 Men det blev de så straffet for.
 Faktisk mener jeg at vi ikke skal hensætte familier i sorg på grund af at
 deres kære er blevet slået ihjel i forsvarets tjeneste, når det
 værdigrundlag vores soldater kæmper for ikke deles af de lande, som vi
 arbejder sammen med.
 Jeg kan ikke forstå, at de forholdsvis få indlæg, som jeg har præsteret, kan
 få betegnelsen spam. Det er emner, som har fænget ud fra antallet af
 besvarelser.
 --- 
 Med venlig hilsen
 Carsten Overgaard
 http://www.secretprisonsforteens.dk (hemmelige fængsler for børn)
 http://www.retsreformnu.dk (Nytænkning for landets skyld)
 http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Hvis du ikke kan lide indlægget, så er det webmasterens skyld"
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Jens Bruun (14-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jens Bruun | 
  Dato :  14-06-07 21:01 |  
  |   
            "Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> skrev i en meddelelse
 news:4670ddd2$0$90269$14726298@news.sunsite.dk
 
 > Jeg kan ikke forstå, at de forholdsvis få indlæg, som jeg har
 > præsteret, kan få betegnelsen spam. Det er emner, som har fænget ud
 > fra antallet af besvarelser.
 
 Du er jo sygeligt fikseret på, hvordan unge behandles i USA. Du har muligvis 
 nogle pointer, men det har næppe relevans i dk.politik og slet ikke i 
 dk.sport.fodbold, hvor du ved gud også er begyndt at ride din kæphest. Du er 
 et typisk eksemplar på en klinisk kværulant og fred med det, men det er 
 meget trættende for andre.
 
 Jeg skal bare se, at det er dig, der er afsender af et indlæg - så ved jeg 
 på forhånd, hvad indlægget indeholder. Lidt ligesom indlæg fra Egon Stich, 
 der pr. definition altid indeholder en sygelig, negativ fiksering på 
 akademikere.
 
 Har du virkelig ikke andet at beskæftige dig med?
 
 -Jens B.
 
 D.e.f.f.e.s. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             ThomasB (15-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : ThomasB | 
  Dato :  15-06-07 10:17 |  
  |   
            "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:p8-dnW6Zg67uA-zbRVnyuwA@giganews.com...
 > Jeg skal bare se, at det er dig, der er afsender af et indlæg - så ved jeg 
 > på forhånd, hvad indlægget indeholder. Lidt ligesom indlæg fra Egon Stich, 
 > der pr. definition altid indeholder en sygelig, negativ fiksering på 
 > akademikere.
 
 Så er det sgu da med de fleste herinde.
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           C. Overgaard (15-06-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : C. Overgaard | 
  Dato :  15-06-07 05:21 |  
  |  
 
            On 14 Jun., 22:00, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
 > "Carsten Overgaard" <i...@carstenovergaard.dk> skrev i en meddelelsenews:4670ddd2$0$90269$14726298@news.sunsite.dk
 >
 > > Jeg kan ikke forstå, at de forholdsvis få indlæg, som jeg har
 > > præsteret, kan få betegnelsen spam. Det er emner, som har fænget ud
 > > fra antallet af besvarelser.
 >
 > Du er jo sygeligt fikseret på, hvordan unge behandles i USA. Du har muligvis
 > nogle pointer, men det har næppe relevans i dk.politik og slet ikke i
 > dk.sport.fodbold, hvor du ved gud også er begyndt at ride din kæphest.. Du er
 > et typisk eksemplar på en klinisk kværulant og fred med det, men det er
 > meget trættende for andre.
 >
 > Jeg skal bare se, at det er dig, der er afsender af et indlæg - så ved jeg
 > på forhånd, hvad indlægget indeholder. Lidt ligesom indlæg fra Egon Stich,
 > der pr. definition altid indeholder en sygelig, negativ fiksering på
 > akademikere.
 >
 > Har du virkelig ikke andet at beskæftige dig med?
 Jeg beskæftiger mig også med andre emner og indlægget i
 dk.sport.fodbold var resultatet af en anden forfatter krydspostede
 uden at jeg opdagede det i mit program. Indlægget havde iøvrigt ikke
 noget at gøre med amerikanske unge, men med en fodboldskamp på dansk
 grund.
 Har indlæg om, hvordan at unge relevans i dk.politik?
 Ja, det har. Danske politikere søger løsninger i udlandet.
 http://www.dr.dk/Regioner/Aarhus/Nyheder/AarhusBy/2007/01/31/065708.htm?rss=true
Da alle Europædiske lande stort set har samme problemer, som vi har,
 så er muligheden tilstede for at se på løsninger, som ligger ud over
 Europas grænser. Men hverken Rusland, Fjernøsten eller Afrika har
 samfund, som ligner vores. (Selvom nogle onde tunger mener at vi har
 steder i landet, som ligner mellemøsten). Da vores kultur desuden
 arver meget fra USA, så er det vel naturligt at se på forholdene
 derovre.
 Det har jeg så gjort. Det medfører så nogle indlæg her, som fortæller
 om erfaringer og farer ved at importere deres intolerance, men også
 positive ting. Nu, hvor kommunerne mangler penge og de nedlægger
 institutioner, så får ungerne lov til at gå lidt længere, før at de så
 ryger i fængsel, da der ikke er plads på sikrede institutioner, selvom
 vi har skrevet under på at de ikke hører hjemme i voksenfængsel. Her
 har amerikanske stater så fundet på en billigere løsning end
 døgnanbringelse, nemlig daganbringelse. Det mundede ud i dette forslag
 til en dansk model:
 http://www.retsreformnu.dk/RRN.htm
Om den amerikanske udgave, jeg har taget udgangspunkt i, skriver en
 lokal skribent:
 --
 They have a modified S.T.A.R. program here in the local schools. The
 kids can be enrolled as young as 4th grade and it continues through
 9th grade. They have to wear black sweatpants with a black t shirt
 that says S.T.A.R. on it as well as a black Sweatshirt with S.T.A.R.
 on it for colder days. Their days begin at 4:30 am where they're
 picked up from home and taken to a school where they do exercise. then
 regular buses pick them up and take them to school where they attend a
 full school day. The teachers and substitute teachers have to sign off
 on a behavior sheet that the student presents every class. I've never
 had to give below the highest level of behavior, 5 on a 1-5 scale
 unless the kid was distracting to other students, then i rank them as
 a 4/5. After school, they get picked up for more exercise and
 afterschool homework. They return home around 5pm ish.
 The program is run by military type guys and girls who do come and
 check on the kids in class. I've never had an issue, i've always given
 a thumbs up to the instructor then dealt with the kid later in class
 if he/she was causing a problem (which is very rare). A kid's "time"
 in the program depends on how well they adapt and change their
 behaviors to reflect better behavior. As an alternative to a
 residential treatment place, its best. most of the kids are only in
 the program for a period of 90 days. Some stay longer due to more
 severe behavior problems. The kids are also evaluated to see if they
 belong in Cedarwood -- a psychoeducational day program. The kids who
 are simply defiant and need some good structure are weeded out from
 the kids who need the psychological support program. I've observed
 both programs and i think that those are some of the best alternatives
 to residential treatment.
 og i en privat mail:
 however.. the star kids are not mistreated by any means... mostly its
 a study program with some good basic exercize built in....the kids
 dont stay overnight and the parents have the right to pull them out at
 anytime... usually the program is an elective.... however in rare
 cases the students may be sentenced to the program in lieu of going to
 kiddiejail
 ---
 Der hvor en dansk program skal afvige fra en amerikansk er at vi skal
 hive forældrene med ind i nogle timer hver dag, fordi at børn
 herhjemme oftes reagerer fordi at deres forældre ikke har ressourcer
 til at være forældre. De giver op og forsøger at være kammerat med
 deres barn. De skal lære at sætte grænser og det kan man gøre, når
 professionelle får lov til at observere ungerne og deres forældrer
 sammen, imens at der gås ture og laves samfundstjeneste. På min
 hjemmeside er der også andre fordanskede udgaver af diverse
 udenlandske programmer.
 Jeg har lagt vægt på at danske unge skal have en form for dom, inden
 at de skippes afsted. Et stort problem i USA er at unge ingen
 rettigheder har. Amerikanske unge kan blive sendt afsted til alle
 mulige og umulige steder uden dom - selv privat fængsel. Danske unge
 under 15 år burde også foran en form for retsinstans inden at de
 fjernes fra hjemmet, når det sker på grundlag af egne handlinger. En
 retssag er en form for intervention og et barn har brug for at få at
 vide hvorfor det skal afsted og især for at blive hørt. Amerikanske
 unge får ofte kun et "Impact letter", som de kan læse i bilen på vej
 til privat fængsel.
 På basis af min etniske oprindelse (min familie blev fordrevet af
 russerne og nogle nåede ikke væk) så pisser al fængsling uden dom mig
 af. I forbindelse med min research, så stødte jeg ind i mange
 mennesker, som er blevet krænket af deres forældre, fordi at de stort
 set kun har været i vejen. Det førte til hjemmesiden  www.secretprisonsforteens.dk.
Vi har idag allerede reklamer for parcelhuse som reklamerer for at
 ungerne skal føre deres eget hemmelige liv uden forældreindblandning
 "når der er egen indgang til teenagerdatteren". Vi ser også forældre,
 som slår armene ud til siden, når ungerne vælter biler på Nørrebro
 eller ligger fordrukne nede på stranden hele natten. De kan jo ikke
 gøre noget. En eller anden dag, så kommer der firmaer på banen, som
 tilbyder privat intervention og udenlandske studie ophold i private
 fængsler og de vil blive mødt med åbne arme af ansvarsfraskrivende
 forældrer, for som forælder ved jeg at det ER hårdt og
 konfliktskabende at sætte grænser op. Der skal nok være nogle som vil
 betale sig fra det.
 I forhold til Malene P, så har jeg flere konstruktive forslag til
 dagens problemer, end hun har. Der er måske en overvægt af negative
 indlæg, men det må være det. I øvrigt har jeg fået positiv respons i
 mange amerikanske aviser, hvor at jeg fortalt om vores alkoholgrænser
 og hvor relativ få tilfælde af spritkørsel, vi kan præstere fordi at
 vores unge får lov til at gennemgå drukfasen FØR at de får kørekort.
 Mvh
 C.Overgaard
            
              |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |